De melkhandel is niet meer wat-ie geweest isquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Gellius het volgende:
De laîterie op de Beethovenstraat, bedoel je. Die jongens houden niet van meisjes. Althans, niet op die manier.
Ik las eerst the captain Beefheart straat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Gellius het volgende:
De laîterie op de Beethovenstraat, bedoel je. Die jongens houden niet van meisjes. Althans, niet op die manier.
Yep. Werd gisterochtend nog wakker van een politie-inval in de portiek hiernaast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:01 schreef Gellius het volgende:
Hoe is het wijkje? Nog altijd dezelfde gezellige volkse bende die ik iedere dag op de fiets mag waarnemen?
Er was wel een tijdje sprake van dat Zappa ergens in de buurt van het Concertgebouw een straat of plein naar hem vernoemd zou krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las eerst the captain Beefheart straat.
Dan open ik daar een koffiehuis, de G-Spotquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Gellius het volgende:
De Tweede Zappadwarsstraat. Klinkt wel hoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Gellius het volgende:
Tsja. Zappa is eigenlijk een halve eeuw te laat geboren, denk ik wel eens. Hij was een uitstekende minor-dadaïst geweest.
Wat een wérk. Voor níksquote:
Zag het in de herhaling......Absurd idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een wérk. Voor níks![]()
Ik zit net op Uitzending Gemist naar P&W van gisteren te kijken, met de ontvoerder van Claudia Melchers. Wat een intreurig verhaal![]()
![]()
P&W deden wel erg lacherig, maar ik kreeg er ook wel de slappe lach van, als ik eerlijk benquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef tong80 het volgende:
Zag het in de herhaling......Absurd idd.
Niet voor niks. O.a. voor mijn plezier. Jij vond het toch ook wel leuk om te zien?quote:
Ik vond het vooral sneu. En tenenkommend.quote:Ik zit net op Uitzending Gemist naar P&W van gisteren te kijken, met de ontvoerder van Claudia Melchers. Wat een intreurig verhaal![]()
![]()
Paul Stanley van Kiss. Ook stomtoevallig, mij werd vandaag verteld dat hij weer vader wordt, kan dat kloppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
It's the mooooooost wonderful night of the year...Ik kan het niet zien helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Het is geen Duitserquote:
Zijn naam is?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Russische maarschalk met een onderscheiding op z'n borst in de vorm van een smiley met een Hitler-kapsel?
Bij onze buren van Raad Je Plaatje # 198 zou dit plaatje dan ook in no-time geraden zijn, daar mogen ze namelijk Google-en. Zonder Google moet ik je dan ook zijn naam schuldig blijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Romanus het volgende:
Zijn naam is?
p.s. ik zie nu pas dat dit het raad je plaatje voor Radioheadenanderegoedebands is. Ik zit dus eigenlijk verkeerd![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik durf te wedden dat er al die tijd niet één keer gestofzuigd is
Ik kan mijn bureau en de salontafel weer zien. De bank nog niet helemaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je kunt de vloer al wel weer zien?
Ik ga even scheren, m'n haar knippen en douchen. Kun jij mooi even je bank opruimen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan mijn bureau en de salontafel weer zien. De bank nog niet helemaal.
Done.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even scheren, m'n haar knippen en douchen. Kun jij mooi even je bank opruimen.
Waarom duurt het zo allejezus lang?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Done.
Ik heb ook al de wasmachine volgestopt voor morgen, maar heb 'm per ongeluk al aangezet. Dus rond 2 uur mag ik de was ophangen.
Standaardprogramma voor katoenen bonte was.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom duurt het zo allejezus lang?
Foto!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeps, dat ging iets minder soepel dan ik gedacht had
103 minuten, hooguit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Standaardprogramma voor katoenen bonte was.
Nah, 't is allemaal goed gekomen.quote:
Pfff, heb je geen verkort programma? Mijn was is in vijf kwartier klaar (en schoon).quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef wyccie het volgende:
Standaardprogramma voor katoenen bonte was.
Bloed aan de paal?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeps, dat ging iets minder soepel dan ik gedacht had
De oude wasmachine deed er ook maar anderhalf uur over.quote:
Jammerquote:Nah, 't is allemaal goed gekomen.
Jawel, maar dan mag ik niet zoveel was in de trommel stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Pfff, heb je geen verkort programma? Mijn was is in vijf kwartier klaar (en schoon).
Kun je een briefje van vijftig wisselen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
Trouwens... ik kan niet rekenen. Niet om 2 uur, maar om 1 uur. Oeps.
Oh, ik dacht dat je was uitgeschoten met de schaar of met het scheerapparaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, het was rechts 5 cm korter dan links
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met mijn hersenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je een briefje van vijftig wisselen?
Dat zeggen wij in de familie, ik geloof dat het iets voetballerigs is.quote:
Ik heb mij slechts met de beharing van mijn hoofd bezig gehouden.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je was uitgeschoten met de schaar of met het scheerapparaat.
Dat gevoel heb ik elke dag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met mijn hersenen.
Dus je liegt!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb mij slechts met de beharing van mijn hoofd bezig gehouden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even scheren, m'n haar knippen en douchen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb mij slechts met de beharing van mijn hoofd bezig gehouden.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij denkt elke dag aan de hersenen van wyccie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |