Paul Stanley van Kiss. Ook stomtoevallig, mij werd vandaag verteld dat hij weer vader wordt, kan dat kloppen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
It's the mooooooost wonderful night of the year...Ik kan het niet zien helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Het is geen Duitserquote:
Zijn naam is?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Russische maarschalk met een onderscheiding op z'n borst in de vorm van een smiley met een Hitler-kapsel?
Bij onze buren van Raad Je Plaatje # 198 zou dit plaatje dan ook in no-time geraden zijn, daar mogen ze namelijk Google-en. Zonder Google moet ik je dan ook zijn naam schuldig blijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Romanus het volgende:
Zijn naam is?
p.s. ik zie nu pas dat dit het raad je plaatje voor Radioheadenanderegoedebands is. Ik zit dus eigenlijk verkeerd![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik durf te wedden dat er al die tijd niet één keer gestofzuigd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |