De melkhandel is niet meer wat-ie geweest isquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Gellius het volgende:
De laîterie op de Beethovenstraat, bedoel je. Die jongens houden niet van meisjes. Althans, niet op die manier.
Ik las eerst the captain Beefheart straat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Gellius het volgende:
De laîterie op de Beethovenstraat, bedoel je. Die jongens houden niet van meisjes. Althans, niet op die manier.
Yep. Werd gisterochtend nog wakker van een politie-inval in de portiek hiernaast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:01 schreef Gellius het volgende:
Hoe is het wijkje? Nog altijd dezelfde gezellige volkse bende die ik iedere dag op de fiets mag waarnemen?
Er was wel een tijdje sprake van dat Zappa ergens in de buurt van het Concertgebouw een straat of plein naar hem vernoemd zou krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las eerst the captain Beefheart straat.
Dan open ik daar een koffiehuis, de G-Spotquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Gellius het volgende:
De Tweede Zappadwarsstraat. Klinkt wel hoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Gellius het volgende:
Tsja. Zappa is eigenlijk een halve eeuw te laat geboren, denk ik wel eens. Hij was een uitstekende minor-dadaïst geweest.
Wat een wérk. Voor níksquote:
Zag het in de herhaling......Absurd idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een wérk. Voor níks![]()
Ik zit net op Uitzending Gemist naar P&W van gisteren te kijken, met de ontvoerder van Claudia Melchers. Wat een intreurig verhaal![]()
![]()
P&W deden wel erg lacherig, maar ik kreeg er ook wel de slappe lach van, als ik eerlijk benquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef tong80 het volgende:
Zag het in de herhaling......Absurd idd.
Niet voor niks. O.a. voor mijn plezier. Jij vond het toch ook wel leuk om te zien?quote:
Ik vond het vooral sneu. En tenenkommend.quote:Ik zit net op Uitzending Gemist naar P&W van gisteren te kijken, met de ontvoerder van Claudia Melchers. Wat een intreurig verhaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |