Iksnappumnogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
GB mist het elke keer riep hij gister geloof ik, dus ik denk dat hij denkt (snaptuhetnog?) dat het de moeite waard is
Oh zo. Dat ben ik wel met je eens ja, er moeten veel meer opdrachten komen, net als in BB dat ze binnen een bepaalde tijd iets gedaan moeten hebben. Die rode telefoon moet ook veel vaker gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Om 6 uur is weer overdreven, ik bedoel meer dat ze ze overdag eens wat meer moeten laten doen. Ik kan nu niet zeggen dat ze tot nu toe al wel leuke tv hebben gemaakt. Ik krijg steeds meer de indruk dat het al net zo gescript is als bij DGK. Streamlock op streamlock terwijl er niks aan de hand is. Het zou beter als ze die streamlocks laten zien dat ze dan één cam van 1 of 2 gebruiken en één cam van 2 of 4. Dan hebben de streams toch nog keus om iemand te volgen.
Da's vreemd, want we hebben SBS gevraagd hoe het kon dat Jurien zei dat hij Sofia gegoogled had. Of ze van te voren soms al wisten met wie ze in het huis kwamen. Maar ze zeiden dat dat absoluut niet het geval was en dat hij haar vast bang wilde maken / onder druk wilde zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees even de streams terug maar klopt het dat Guido voordat SS begon al gegoogled heeft op Joanna bijvoorbeeld? En dat hij weet dat ze Daniel de Ridder op facebook heeft? Dat is wel apart natuurlijk... en die ridder komt dan weer terug in het geheim van Alex
Meestal rond 9:30/10:00quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:51 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe laat worden de bewoners normaal wakker gemaakt ?
Nou bij Sofia kan ik het me nog voorstellen dat je die kent omdat die all over the internet is en dat je die al eens ergens ben tegengekomen... een Joanna nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's vreemd, want we hebben SBS gevraagd hoe het kon dat Jurien zei dat hij Sofia gegoogled had. Of ze van te voren soms al wisten met wie ze in het huis kwamen. Maar ze zeiden dat dat absoluut niet het geval was en dat hij haar vast bang wilde maken / onder druk wilde zetten.
Maar toch, als dat zo was, dan wist Sofia dat toch ook, dat het niet kon? Misschien hebben ze elkaar in het vliegtuig al gezien en hadden ze toen nog mobiel internet ofzo?Zou wel raar zijn, als je al kon zoeken en je moet geheimen raden in het spel.
De wereld is klein he. Hoe vaak mensen niet hun buren tegenkomen op vakantiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou bij Sofia kan ik het me nog voorstellen dat je die kent omdat die all over the internet is en dat je die al eens ergens ben tegengekomen... een Joanna niet
Sofia is ook al bij diverse tv programma's geweest, spuiten en slikken, paul de leeuw. Maar dat is juist haar geheim nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou bij Sofia kan ik het me nog voorstellen dat je die kent omdat die all over the internet is en dat je die al eens ergens ben tegengekomen... een Joanna niet
Ik krijg het daar ook ECHT steenkoud van. Jezus!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik wil steeds een dekentje over Karim gooien (dat is Karim, toch?)
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Gellarboy het volgende:
Is dat Gerard trouwens, naast Karim?
Nee, ik zou alleen Guido doen in het huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |