Mij niet maar jij begon er weer overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zit het jou dwars dat het mij dwars zit?
Tja zo kun je alles wel een positieve draai gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tja... je kan niet alles hebben... Ze is nog jong
that's my job and my characterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Tja zo kun je alles wel een positieve draai geven![]()
Maar Sofia is wel een toppertje ja
Heb je die geest nog niet gezien danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
Jammer dat er geen geheimen zijn als 'ik heb een moord gepleegd', 'ik ben autistisch', 'wij zijn een tweeling' (en dan om de beurt in het huis hè!), 'ik ben tienermoeder', 'ik ben geboren als man/vrouw' (wanneer het nu andersom is) of 'ik ben een geest' (sorry).
Ik vind die van Sharon wel heftig, met die tsunami.. Dat filmpje heeft best indruk op me gemaakt hoe ze erover sprak. en daarnaast vind ik haar in het huis ook heel tof!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
Jammer dat er geen geheimen zijn als 'ik heb een moord gepleegd', 'ik ben autistisch', 'wij zijn een tweeling' (en dan om de beurt in het huis hè!), 'ik ben tienermoeder', 'ik ben geboren als man/vrouw' (wanneer het nu andersom is) of 'ik ben een geest' (sorry).
Ze dachten van Sharon al dat ze een "larp'er" was. Die zou ook nog wel grappig zijn geweest. (maar wat een sneue hobby is dát)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
voor de duidelijkheid RECHTSquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die geest nog niet gezien dan
Dan kan je idd nog beter 24 uur voor de streams hangenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze dachten van Sharon al dat ze een "larp'er" was. Die zou ook nog wel grappig zijn geweest. (maar wat een sneue hobby is dát)
Wel héél lastig om te raden. ik vind de clue's ook nog niet zo duidelijk..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind die van Sharon wel heftig, met die tsunami.. Dat filmpje heeft best indruk op me gemaakt hoe ze erover sprak. en daarnaast vind ik haar in het huis ook heel tof!
Een moordenaar in het huis zou de sfeer idd goeddoen, zeker als er wat duidelijke hints worden gegevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je idd nog beter 24 uur voor de streams hangen
Leukste geheim zou zijn(ik ben een serie moordernaar of verkrachter) maarjaa,dat is voor de regie zoveel werk he?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
Ruk ze & tuk zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef toxikon het volgende:
Nog zo een avond als dit en ik hou het voor gezien met deze saaie meuk. Ik ga nu van Laura dromen denk ik.
Spreek jullie morgen wel weer ofzzo.
Ja die vind ik ook heftig. Ook een bijzondere vind ik wel Maik en z'n boobjob, als dat écht zo is dan he. Verder weinig speciaals.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind die van Sharon wel heftig, met die tsunami.. Dat filmpje heeft best indruk op me gemaakt hoe ze erover sprak. en daarnaast vind ik haar in het huis ook heel tof!
Ik spot ze alle 6 zeer duidelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid RECHTS
[ afbeelding ]
Of andere leuke meldingen zoals:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:33 schreef Grunge. het volgende:
Raak niet in knoop met die lange benenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef toxikon het volgende:
Nog zo een avond als dit en ik hou het voor gezien met deze saaie meuk. Ik ga nu van Laura dromen denk ik.
Spreek jullie morgen wel weer ofzzo.
Haha. Preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je idd nog beter 24 uur voor de streams hangen
Eensch...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Wel héél lastig om te raden. ik vind de clue's ook nog niet zo duidelijk..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid RECHTS
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |