Ik was gister afwezig,en wat te lui om alles terug te lezen....tis net als in de huizen,alles komt vanzelf weer naar boven een keertje,als je vraagt en zoekt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
zoals ik gisternacht al zei: ik wil guido voor m'n verjaardag
Hmmz... ik vond hem net over het randje.. In de tv-uitzenxding van vanavond is er overigens niks mee gedaan, met die hele ophef daaroverquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:20 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Cynthia wel leuk. Ze is een lekkere nachtbraker en eerlijk gezegd vind ik er speltechnisch niets mis mee wat ze zei over haar opa, wat jullie?
. Zo verdenkt niemand je ervan dat je liegt, want 'dat doe je niet'. (Tot het uitkomt natuurlijk...)
Dat met die pandeksels was toch om de bewoners weg te jagen uit het huis, dat ze het niet meer vol zouden houden? Hoe dan ook is dat een stuk orgineler dan 'gillen'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ik wacht op de pandeksels.. Huub ook
Gerard is leuk als ie gaat slopen in huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf wel ja. Gerard wordt door velen al uitgekotst, dus of het echt zo slim is moet nog blijken.
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is gerard toch een slimmer stuk bezig
Ja dat vond ik raar...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hmmz... ik vond hem net over het randje.. In de tv-uitzenxding van vanavond is er overigens niks mee gedaan, met die hele ophef daarover
Als hetero vrouw,ben ik zowieso gay denk ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Of u is gay en weet het zelf nog niet
tja, dat zette me toch wel ff aan het denken...quote:
Ehhh ai ehm jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:25 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Als hetero vrouw,ben ik zowieso gay denk ik?
Maar de streamers vermaken is een beetje als synchroonzwem technieken gebruiken tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf wel ja. Gerard wordt door velen al uitgekotst, dus of het echt zo slim is moet nog blijken.
Zelfs als halve homo moet ik je gelij kgeven: de dames vallen zwaar tegen, een uitzondering daargelaten. Ik vind Sofia en Sharon echt tof !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja ik zie het al, voor de hetrosexuele man valt er tot nu toe weinig te halen
tot nu toe brabbeld ze alleen maar in der slaap,schijn ik ook soms te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:28 schreef Lesterr het volgende:
Ik denk dat Joanna vannacht actief zal zijn! Gewoon voorgevoel.
Sharon de PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zelfs als halve homo moet ik je gelij kgeven: de dames vallen zwaar tegen, een uitzondering daargelaten. Ik vind Sofia en Sharon echt tof !
Ik heb er ook echt geen moeite mee om het nog een keertje te meldenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik was gister afwezig,en wat te lui om alles terug te lezen....tis net als in de huizen,alles komt vanzelf weer naar boven een keertje,als je vraagt en zoekt!
Daarom hou ik ook van jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen moeite mee om het nog een keertje te melden
Tja... je kan niet alles hebben... Ze is nog jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |