Was wel genoeg alchol voor nodig hoor...dus ik zeg,drank erin !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wel chill dat ie er lekker schijt aan had.
Ja ik denk dat drank het sleutelwoord gaat worden deze RLS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:19 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Was wel genoeg alchol voor nodig hoor...dus ik zeg,drank erin !
Als Sharon nu Cynthia op haar harses slaat met een schep en daarna in de tuin begraaft beloof ik dat ik niets gezien heb hoor! Lekker gek doen ftw!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: Zullen we iets gek doen ofzo, dan hebben de streamers nog vermaak!
Hoop dat cynthia iets kan bedenken,waardoor spontaan haar natuurlijke krul verschijntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: Zullen we iets gek doen ofzo, dan hebben de streamers nog vermaak!
Gerard heeft er ook schijt aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Wel chill dat ie er lekker schijt aan had.
ik wacht op de pandeksels.. Huub ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: Maik....de Boer.![]()
Sharon: Nee Maik Bos.![]()
Cynthia: Ja weet ik ook wel.![]()
En Sharon wil de jongenskamer inrennen en gaan gillen...oh humor, goeie actie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:20 schreef catwaezle het volgende:
Is Cynthia geen moslima toevallig? Want als Sharon dat zou weten, zou het waarschijnlijk heel anders gaan. Dan zou ze misschien haar bagage gaan checken.
We zullen het zien, ik heb nu al meer half naakte mannen zien knuffelen dan vrouwen in bikini :Squote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ah. De nachtploeg is gearriveerd in de COS.
Jij nog zelfde msn adres als toen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ik wacht op de pandeksels.. Huub ook
Ik zeg....STOFZUIGEN!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ik wacht op de pandeksels.. Huub ook
Mja. Ik vind Cynthia niet zo leuk eigenlijk. En liegen over een zieke opa vind ik eigenlijk wat te ver gaan. Maarja, een kat in het nauw..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:20 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Cynthia wel leuk. Ze is een lekkere nachtbraker en eerlijk gezegd vind ik er speltechnisch niets mis mee wat ze zei over haar opa, wat jullie?
. Zo verdenkt niemand je ervan dat je liegt, want 'dat doe je niet'. (Tot het uitkomt natuurlijk...)
zoals ik gisternacht al zei: ik wil guido voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:15 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja,was even in vertwijfelde nood.....maar opgelost,kan weer slapen straks
gerard was de eerste die poedeltjenaakt het zwembad is ingejumptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik heb nu al meer half naakte mannen zien knuffelen dan vrouwen in bikini :S
Of u is gay en weet het zelf nog nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik loop een roeping als helderziende mis,geloof ik
Dan is gerard toch een stuk slimmer bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Kijk, dat is anders dan Gerard. Die wil tv momentjes scoren. Cynthia wil de streamers vermaken
Ja ik zie het al, voor de hetrosexuele man valt er tot nu toe weinig te halenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
gerard was de eerste die poedeltjenaakt het zwembad is ingejumpt
Dat denkt hij zelf wel ja. Gerard wordt door velen al uitgekotst, dus of het echt zo slim is moet nog blijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is gerard toch een slimmer stuk bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |