Versierpogingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Lesterr het volgende:
waarom maakt guido nu al zn blousje open?
Dat heb ik met poetsmiep Joanna, die zie ik instorten op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zie Sofia nog wel opgeven en er vrijwillig uitstappen eigenlijk. Zou ik jammer vinden hoor, maar geloof niet dat ze het daar de volle 3 mnd gaat volhouden.
Zou me niet verbazen.....dit is toch andere koek,als zuurstokken sabbelen tenslottequote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zie Sofia nog wel opgeven en er vrijwillig uitstappen eigenlijk. Zou ik jammer vinden hoor, maar geloof niet dat ze het daar de volle 3 mnd gaat volhouden.
Ja en nee. Ik vind Joanna nog wel een bijtertje, die zal geloof ik niet zo snel opgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat heb ik met poetsmiep Joanna, die zie ik instorten op een gegeven moment.
Ach in het begin dacht ik.. nou doe die maar niet. Maar in haar eigen foeilelijke manier heeft ze wel iets liefs over zich.. Wat mij betreft blijft ze er lekker in!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
denk het ook, die kan haar tijd wel beter besteden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
Die moeten ze eruit rammen denk ik...dat is de vrouwelijke tegenhanger van Gerardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat heb ik met poetsmiep Joanna, die zie ik instorten op een gegeven moment.
Maar minder stabiel ben ik bang... Ze heeft iets raars.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:02 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die moeten ze eruit rammen denk ik...dat is de vrouwelijke tegenhanger van Gerard
Niet daarom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:01 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen.....dit is toch andere koek,als zuurstokken sabbelen tenslotte
Pukkel uitknijpenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef das_phantom het volgende:
Wat deed Guido nou in hemelsnaam?
Zo lang mogelijk wakkerblijven zo te zien, dat ze niet ineens wandelend het zwembad in springtquote:
Zoiets dacht ik al maar omdat hij daarvoor een creme erover heen smeerde snapte ik t niet helemaal meerquote:
Crčme opdoen, pukkel uitdrukken, regie vragen het niet uit te zendenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef das_phantom het volgende:
Wat deed Guido nou in hemelsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |