Dat ben ik totaal met je eens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Huub was in de eerste helft van DGK nog leuk. Gerard is nog nooit leuk geweest eigenlijk.
Bespaar jezelf je hoedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
als guido geen homo is dan eet ik mijn hoed op
Riep je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:49 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mischien kan user Eric er even zn gaydar over laten schijnen![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef catwaezle het volgende:
Zien de dames weer cameramannen achter de ramen/spiegels ofzo?
(ik heb het geluid hier uit)
Ja zoiets....en iets over inzoomen tot 2 cm afstand...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef catwaezle het volgende:
Zien de dames weer cameramannen achter de ramen/spiegels ofzo?
(ik heb het geluid hier uit)
Ze gaan weer een tv momentje pakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia en Sharon gaan ergens naartoe...
En ze vonden de cameraman eng.
Ook net een Huubquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik gok dat hij verliefd wordt op vrouwen, maar dat hij seks met mannen ook niet verkeerd vindt.
Ik mag Sofia ook wel. Ze kan iig staalhard liegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach in het begin dacht ik.. nou doe die maar niet. Maar in haar eigen foeilelijke manier heeft ze wel iets liefs over zich.. Wat mij betreft blijft ze er lekker in!
Ik heb wel een ideetje...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: Zullen we iets gek doen ofzo, dan hebben de streamers nog vermaak!
Kijk, dat is anders dan Gerard. Die wil tv momentjes scoren. Cynthia wil de streamers vermakenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: Zullen we iets gek doen ofzo, dan hebben de streamers nog vermaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |