Ja,ze heeft inderdaad iets raars.....Teveel control freak ofzo...kan er nog niet echt mn vinger opleggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar minder stabiel ben ik bang... Ze heeft iets raars.
Ik vind haar op de streams ook niet echt heul knap. Maar ik heb (geklede jah) foto's van haar gezien die ik echt ontzettend mooi vind. En ik vind haar ook lief ja, zachtaardig. Hoewel ik denk dat je d'r ook niet kwaad moet makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach in het begin dacht ik.. nou doe die maar niet. Maar in haar eigen foeilelijke manier heeft ze wel iets liefs over zich.. Wat mij betreft blijft ze er lekker in!
Ja ze is een beetje hysterischquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar minder stabiel ben ik bang... Ze heeft iets raars.
ja ik heb ook een paat mooie fotos gezien van haar met kleren aan. toppie waren die.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind haar op de streams ook niet echt heul knap. Maar ik heb (geklede jah) foto's van haar gezien die ik echt ontzettend mooi vind. En ik vind haar ook lief ja, zachtaardig. Hoewel ik denk dat je d'r ook niet kwaad moet maken
Niet helemaal zichzelf ook, dat poetsen en gedoe is ook een beetje een vluchtreactie denk ik, naja, we zullen wel zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:05 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja,ze heeft inderdaad iets raars.....Teveel control freak ofzo...kan er nog niet echt mn vinger opleggen.
Ik ga mee (naar mijn eigen bedje dan he)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet helemaal zichzelf ook, dat poetsen en gedoe is ook een beetje een vluchtreactie denk ik, naja, we zullen wel zien.
In elk geval ga ik nu slapen.
Slaap ze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet helemaal zichzelf ook, dat poetsen en gedoe is ook een beetje een vluchtreactie denk ik, naja, we zullen wel zien.
In elk geval ga ik nu slapen.
Vertel....alles staat hier nu uit verder!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat gaat gekke Gerard nu weer doen?
Een nieuwe Huub is geboren??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:09 schreef catwaezle het volgende:
Oh nee hè... gerard gaat weer tv momentjes scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |