Eens! Wat mij betreft kan dat ook wel andersom zijn. Maar als ik dan Gerard zo aan het werk zie op de streams, dan kan ik me opeens niet meer echt voorstellen dat hij hoogbegaafd is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lastig inderdaad. Dat is wel heel magertjes. Ook de onderbouwingen voor Gerard en Monique vind ik nog wat dun.
Meer vraag ik ook niet,anders word je te duur voor ons alcohol budgetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn laatste verjaardagsfeestje duurde 3 dagen, dus dan wordt het 'n tussendoortje
nee maarv eel mensen kijken tv zien de geheimen en hebben een IDEE bij wie die te plaatsten ik vind sommige *bewijzen* erg magerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dus de aanwijzingen op TV zijn zo goed dat je al de geheimen kunt raden van de bewoners?
Stuur me een uitnodigingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:55 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Meen je niet,dus met een kater van je verjaardag,moet weer indrinken op mijn trouwen?![]()
Kijk maar wat je wil,je bent van harte welkom!(het word zowieso een heel aparte trouwerij hahaha).
Mijn lijst is nog lang niet compleet(goede dingen komen langzaam!).
Maar Sophia is volgens mij de piercer...
Laura de dakloze...hoewel ik twijfel met karim...
Oke Joan is de gedoodverfde slaapwandelaar...
Maar er staat bij mij nog niets vast,omdat de dingen gaande weg nog kunnen veranderen,of de regie zich kan bedenken...
Nee. En Maik vind ik al helemaal niet hoogbegaafd. Dus ik kan er ook weinig anders van maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:05 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Eens! Wat mij betreft kan dat ook wel andersom zijn. Maar als ik dan Gerard zo aan het werk zie op de streams, dan kan ik me opeens niet meer echt voorstellen dat hij hoogbegaafd is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee jou persoonlijke lijstje,nietwat half nederland denkt
Ze heeft vanavond in de uitzending toegegeven dat ze siliconen heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:01 schreef catwaezle het volgende:
Sofia vertelde gisteren trouwens nog dat ze helemaal plat was en daarom de borstvergroting heeft laten doen. Maar ja, de sceptici die denken dat zij een borstverkleining heeft laten doen kunnen dat natuurlijk uitleggen als een poging om haar echte geheim te beschermen.
Ik denk dat dat het dus isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook nog een borstvergroting hebben gedaan en daarna een maatje kleiner. Da's ook wel een borstverkleining, an sich.
Maar dat denk ik niet hoor.
Zo ben ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die had ik wel, maar ik zal dus fout op een aantal vlakken. Zoals de borstverkleining en het internaat.
En dat mijn persoonlijke mening gemist wordt op een forum is iets wat ik na 12 jaar nu voor het eerst hoor
Dat dacht ik eerst ook, maar ik ken haar langer dan vandaag (niet persoonlijk) en volgens mij heeft ze dezelfde maat als in het begin.quote:
Kom even op msn dan...we trouwen in voorburg,moet te doen zijn toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Stuur me een uitnodigingBeter is 't 'n beetje in de buurt: dat verhoogd de kansen
![]()
Ik ben best nieuwsgierig naar JOUW trouwfeestje
Ik denk het, ja. En nu denkt-ie vast na over Guido.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:10 schreef Lesterr het volgende:
Hmm misschien was het wel Servio die net 'pssst' zei en daarna 'guido'
Dat is toch ook zo ongelooflijk als wat?quote:
gosh wonen jullie allemaal zo *in de buurt* danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 04:11 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Kom even op msn dan...we trouwen in voorburg,moet te doen zijn toch?
Mijn trouwfeestje word vrij apart....hahaha alleen mn jurk al! (moet mezelf met giga hoepel en blauwe jurk in een MR2 gaan proppen!) nou als je daar niet bij wil zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |