abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93002595
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:53 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Das precies 1 dag na m'n verjaardag :')

Wat is jouw lijstje dan?
Meen je niet,dus met een kater van je verjaardag,moet weer indrinken op mijn trouwen? *O* *O*
Kijk maar wat je wil,je bent van harte welkom!(het word zowieso een heel aparte trouwerij hahaha).
Mijn lijst is nog lang niet compleet(goede dingen komen langzaam!).
Maar Sophia is volgens mij de piercer...
Laura de dakloze...hoewel ik twijfel met karim...
Oke Joan is de gedoodverfde slaapwandelaar...
Maar er staat bij mij nog niets vast,omdat de dingen gaande weg nog kunnen veranderen,of de regie zich kan bedenken...

[ Bericht 21% gewijzigd door cindy11 op 19-02-2011 04:02:00 ]
pi_93002598
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:54 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Het lijstje van de onderzoekers van fok bedoel je. Die hebben al onderzocht en weten dat Karim dakloos is geweest, dat Sofia in een internaat heeft gezeten, dat Maik een borstverkleining heeft gehad.... en dan moet Cynthia wel in een bollywoodfilm hebben gespeeld (de rest was ook al zeker)
nee jou persoonlijke lijstje,nietwat half nederland denkt
pi_93002602
die nacht @dat huis is pretty boring :')
pi_93002604
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:47 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Slechts 4 fout :)
Judging again? ;)
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_93002611
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

En 2 niet echt met feiten onderbouwde posts in het maik topic zijn daarvoor het bewijs?
Ja die vind ik ook lastig inderdaad. Dat is wel heel magertjes. Ook de onderbouwingen voor Gerard en Monique vind ik nog wat dun.
pi_93002612
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

En 2 niet echt met feiten onderbouwde posts in het maik topic zijn daarvoor het bewijs?
Volgens die luitjes wel ja. Die persoon die dat postte schijnt Maik erg goed te kennen.
Ik ben zelf ook niet zo goedgelovig, maar ze schijnen heel erg zeker te zijn van hun zaak.
pi_93002614
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:55 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Meen je niet,dus met een kater van je verjaardag,moet weer indrinken op mijn trouwen? *O* *O*
Mijn laatste verjaardagsfeestje duurde 3 dagen, dus dan wordt het 'n tussendoortje ;)
IG
  zaterdag 19 februari 2011 @ 03:57:28 #258
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_93002619
Favoriet ?

Goed weekend, tot morgen.
.
pi_93002620
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Mijn laatste verjaardagsfeestje duurde 3 dagen, dus dan wordt het 'n tussendoortje ;)
gezellie :)
pi_93002628
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee jou persoonlijke lijstje,nietwat half nederland denkt
Half Nederland heeft geen flauw idee wat de geheimen zijn, want die lezen niet op fora als fok.
Ik heb al die topics doorgelezen en de onderzoeker zijn erg stellig in hun bevindingen, dus ik ga er maar vanuit dat dat dan ook klopt. Meestal doe ik dat juist niet, omdat FOK het vaak fout heeft, maar in dit geval zijn de 'bewijzen' vrij sterk.
pi_93002637
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:58 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Half Nederland heeft geen flauw idee wat de geheimen zijn, want die lezen niet op fora als fok.
Ik heb al die topics doorgelezen en de onderzoeker zijn erg stellig in hun bevindingen, dus ik ga er maar vanuit dat dat dan ook klopt. Meestal doe ik dat juist niet, omdat FOK het vaak fout heeft, maar in dit geval zijn de 'bewijzen' vrij sterk.
ow dus de mensen die niet op fora zitten kijken opeens ook geen tv?
pi_93002643
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Volgens die luitjes wel ja. Die persoon die dat postte schijnt Maik erg goed te kennen.
Ik ben zelf ook niet zo goedgelovig, maar ze schijnen heel erg zeker te zijn van hun zaak.
Wat is je persoonlijke mening dan?! Die mis ik altijd zo bij jou :Y
IG
pi_93002646
Sofia vertelde gisteren trouwens nog dat ze helemaal plat was en daarom de borstvergroting heeft laten doen. Maar ja, de sceptici die denken dat zij een borstverkleining heeft laten doen kunnen dat natuurlijk uitleggen als een poging om haar echte geheim te beschermen.
pi_93002648
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:57 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

gezellie :)
*O* En HOE! :P O+ :* :9 :9~ :s) *O*

O-) :Y
IG
pi_93002652
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 04:01 schreef catwaezle het volgende:
Sofia vertelde gisteren trouwens nog dat ze helemaal plat was en daarom de borstvergroting heeft laten doen. Maar ja, de sceptici die denken dat zij een borstverkleining heeft laten doen kunnen dat natuurlijk uitleggen als een poging om haar echte geheim te beschermen.
Ze kan natuurlijk ook nog een borstvergroting hebben gedaan en daarna een maatje kleiner. Da's ook wel een borstverkleining, an sich.
Maar dat denk ik niet hoor.
pi_93002653
OKE ER BEWOOG NET ECHT HEEL LANG HIER WAT. LIKE, HEEL SNEL HEEN EN WEER.

pi_93002655
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 04:00 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Wat is je persoonlijke mening dan?! Die mis ik altijd zo bij jou :Y
Die had ik wel, maar ik zal dus fout op een aantal vlakken. Zoals de borstverkleining en het internaat.

En dat mijn persoonlijke mening gemist wordt op een forum is iets wat ik na 12 jaar nu voor het eerst hoor ^O^
pi_93002658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ja die vind ik ook lastig inderdaad. Dat is wel heel magertjes. Ook de onderbouwingen voor Gerard en Monique vind ik nog wat dun.
Hij ziet eruit als een getraind figuur en die sportschooltypes zijn meestal niet zo van de liposuctie, die gaan gewoon harder trainen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93002661
mmm ik kan nie eer kijken blocked staat in beeld
pi_93002663
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Hij zegt nergens in dat topic dat hij hem kent.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93002664
iemand bji de mannen zei: psst. en 1 minuut later: guido?
pi_93002665
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:59 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ow dus de mensen die niet op fora zitten kijken opeens ook geen tv?
Dus de aanwijzingen op TV zijn zo goed dat je al de geheimen kunt raden van de bewoners? :D
  zaterdag 19 februari 2011 @ 04:04:23 #273
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_93002669
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 04:02 schreef Lesterr het volgende:
OKE ER BEWOOG NET ECHT HEEL LANG HIER WAT. LIKE, HEEL SNEL HEEN EN WEER.

[ afbeelding ]
GEEST?
pi_93002670
Laat de regie niet alles op de geheimen draaien gooi er wat actie in. zoals opdrachten voor een feestje en drank te winnen ze lopen daar met hun ziel onder hun arm.Hier een link hoe het ook anders kan http://www.youtube.com/user/dirtymonkey151?feature=chclk#g/p let op de aus afleveringen zoals 2005.
pi_93002672
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 04:01 schreef catwaezle het volgende:
Daar zit wat in, en ook in je bedenkingen bij m'n lijstje: dat zijn de personen waar ik ook niet 100% zeker van ben.. Maat toch: mijn lijfspreuk is " Wees in 't leven geen toeschouwer, maar een speler", vandaar een openharige gok voor de boeg van mij :)

Ik vind het best openhartig van mezelf :@
IG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')