Je hebt 2 foto's gepost een tijdje geledenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En hoe weet je dat ik knap ben
Slijmbalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt 2 foto's gepost een tijdje geleden
Oh shit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt 2 foto's gepost een tijdje geleden
Ja het is laat enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het is maar dat je het zelf zegt
Kan wel wel tot 2:30 heb toch geen slaap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
heloef jij gaat tot 2u, toch? Dan zet ik daarna Draakje aan, gezien Naatje niet komt.
Welterustenquote:
Ik moet 't wel weten, maakt mij niet uit verderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan wel wel tot 2:30 heb toch geen slaap.
Trusten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef trolololo het volgende:
Zo jongens en meisjes, mijn ledikant is warmer dan dat het bij mijn PC is; dus een goed moment om slapen te gaan. Snaveltjes toe enzo.
[ afbeelding ]
Welteruste allemaal en heeft allen morgen een wonderschone dag!![]()
xxx![]()
Trolololo
Slaap lekker!quote:
Jij beslist voor koelkast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Popje-popje het volgende:
Ja ik ga douchen, en dan gaan WIJ ook slapen
Jaja, slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Popje-popje het volgende:
Ja ik ga douchen, en dan gaan WIJ ook slapen
Okee dan draai ik wel door tot half 3 en kan je draakje aanzetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet 't wel weten, maakt mij niet uit verder
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan niet met complimenten omgaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
jammer, leer het op waarde schatten
Trusten KLINKERBOTSINGquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten Trololololoollllllllllllllo
Ik hang hier niet vaak genoeg rond duidelijk.quote:
waaat, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hang hier niet vaak genoeg rond duidelijk.
Wist niet dat jij wat met Koelkast had.
FOK! Achterklapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hang hier niet vaak genoeg rond duidelijk.
Wist niet dat jij wat met Koelkast had.
gezien je ook op mijn fobo fapt zou ik het niet zo complimenteus inzien, gezien mijn fobo is gevuld met dit:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
jammer, leer het op waarde schatten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BAIIIIII TOT GAUW ik kijk dagelijks naar jouw katje in mijn fobo!![]()
![]()
![]()
Neequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gezien je ook op mijn fobo fapt zou ik het niet zo complimenteus inzien, gezien mijn fobo is gevuld met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil hoofd heeft hij ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gezien je ook op mijn fobo fapt zou ik het niet zo complimenteus inzien, gezien mijn fobo is gevuld met dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
NeeIk schaam me nu wel een beetje.
Goed ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
We zouden een FOK! roddelblad moeten starten
Jaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
We zouden een FOK! roddelblad moeten starten
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil hoofd heeft hij ook
Ik ga je al uitroosterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Even herhaling: ZOMETEEN GEEN MUZIEK UIT DE NAAT
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef trolololo het volgende:
Maar nu ga ik echt slapen.
Welteruste!
Trustenquote:
Ik laat de rest gewoon staan, we merken 't welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PrimaDenk zomaar dat deze week vrij lastig gaat worden om te draaien...
ik kende hem alquote:
Welterustenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
Nou lieve mensen, tot morgen. Morgen de grote marathon van 22:00 - 10:00 uur![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
Nou lieve mensen, tot morgen. Morgen de grote marathon van 22:00 - 10:00 uur![]()
Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.quote:
ooh shit jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.
Dragems ik hoop dat je je scheerschuim klaar hebt
Da's waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.
Dragems ik hoop dat je je scheerschuim klaar hebt
Ja.quote:
Over laat gesproken.quote:
ik leef nog maar half, om half 3 ga ik slapenquote:
ik wou gisteren minder posten... en dat is geluktquote:
heb je nu wel vakantie of ook niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou gisteren minder posten... en dat is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
daarnaast had ik t druk
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heb je nu wel vakantie of ook niet?
oooh lekkerquote:
ik ga ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik leef nog maar half, om half 3 ga ik slapen
pauperbuurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is vanavond iemand vermoord bij mijn mams in de straat
heftigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is vanavond iemand vermoord bij mijn mams in de straat
nieuw?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat een draak vol mee, die begint zo.
he ik dacht dat wordt nog ff lekker virtueel sexenquote:
Staat wel genoeg in dacht ik zo.quote:
Hahaha Ragboer weer blijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat wel genoeg in dacht ik zo.
Al heb ik wel Ragboers plaat teruggevonden en er opnieuw in kunnen zetten
weten nog niet wie het is.. ik was bij haar.. keek naar buiten.. dik veel politie en zo die de straat aan het afzetten waren... later wou ik weg.. mocht ik niet wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heftigkende je moeder hem/haar?
ohquote:
kan ik hem weer elke nacht horenquote:
hm wel heftig..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weten nog niet wie het is.. ik was bij haar.. keek naar buiten.. dik veel politie en zo die de straat aan het afzetten waren... later wou ik weg.. mocht ik niet wegschuin tegen over mams is iemand in dat huis vermoord.. maar wie? en hoe en waarom? politie wil nog niks zeggen.. Al wordt er natuurlijk al wel dik over gespeculeerd
ach ja.. coevorden staat in de top weet ik veel qua drugs in ned.. ook criminaliteit erg hoog.. waarschijnlijk afrekening... brave rustige drenthequote:
haha maar dan nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach ja.. coevorden staat in de top weet ik veel qua drugs in ned.. ook criminaliteit erg hoog.. waarschijnlijk afrekening... brave rustige drenthe
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
haha maar dan nogKomt best wel dichtbij zo
ah bahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopendat was pas heftig
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
kan niet slapen en ik moet er om 6.45 weer uit.
idd bah.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ah bahben blij dat ik nooit zoiets heb meegemaakt in het zo criminele gouda
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
kan niet slapen en ik moet er om 6.45 weer uit.
Waar woon jij joh? Ik woon in het crimenele Zuid-Oost en het ergste wat ik heb gezien was een winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopendat was pas heftig
Het o zo rustige brave Drenthequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar woon jij joh? Ik woon in het crimenele Zuid-Oost en het ergste wat ik heb gezien was een winkeldiefstal.
hahah welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga fappen en terwijl ik dat doe waarschijnlijk in slaap vallen.![]()
Dus tschuss, tik em aan en slaap lekker!
veel plezier en trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
geniet ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben ook slapen! morgen lekker uitslapen![]()
ik fapte net, viel niet in slaapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
was t wel lekker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik fapte net, viel niet in slaap
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hahah welterustenleuk gedraaid ook
quote:
Bedankt iedereen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geniet ervan
slaap lekker
trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben ook slapen! morgen lekker uitslapen![]()
Maar ik ben moe dan kan ik gewoon rukkend in slaap vallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik fapte net, viel niet in slaap
Ja je moet wat als geen enkele vrouw in de buurt van je leuter wil komen.quote:
Het blijft ONZ he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat iedereen dat zo in het topic gooit wanneer ze fappen![]()
ik zou echt niet elke keer als ik bezig ben dat durven melden
Ja het is een subforum vol met fappers en fapaankondigingen.quote:
geilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is een subforum vol met fappers en fapaankondigingen.
Al gaat ie waarschijnlijk niet omhoog omdat ik bijna ter plekke in slaap val.
Wij zijn het wel vaker eens.quote:
Ja lekker he als ie niet omhoog gaat.quote:
heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lekker he als ie niet omhoog gaat.
he nachtbraker!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pssssssstDus zien we jou scharrel op de camSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:00 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dus zien we jou scharrel op de cam
quote:
zie je liever mijn scharrel dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ok dat is ook goed! Maar je blijft wel lang luisteren hoor...
Dragemsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef dragems het volgende:
hayden panettiere in malcolm in the middle op comedy central![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef dragems het volgende:
hayden panettiere in malcolm in the middle op comedy central![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie je liever mijn scharrel dan?Nee maar ben wel benieuwd!
hoezo blijf ik wel lang luisteren? Dat moet, juist jij!
wat doe jij eigenlijk wakker nu? Kon niet slapen
zo een boel vragen in 1 postInderdaad!
1 naar mijn scharrel? die krijg je niet te zien!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 naar mijn scharrel? die krijg je niet te zien!![]()
2 juist ikik ga mijn best doen om zo min mogelijk te sexen
whahaha
3 vind ik niet erg![]()
![]()
4 uhm ja inderdaad:P
je vuist?quote:
ik ook maar dan niet met jouquote:
Haha ja iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerst wordt mijn naam hierin verkracht door darcli ... vervolgens zegt hij hem goed.. en zegt hij
knetterkrankjorum heeft ook tieten... Alweer???
tssss .... tis dat we mekaar toen nog niet zo goed kenden
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha ja iddmaar we doen hem live nog wel eens goed ok
Ssstt.. ik lig te neuckenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Driepink het volgende:
ik word niet vrolijk van dit dooien topic.. iedereen ligt natuurlkijk te neeueken
Je bent niet de enige.quote:
Fok!kers schat.. fappen ja.. neuken neenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:10 schreef Driepink het volgende:
ik word niet vrolijk van dit dooien topic.. iedereen ligt natuurlkijk te neeueken
zullen wij de ataboe doorbrekenenzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fok!kers schat.. fappen ja.. neuken neen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
zullen wij de ataboe doorbrekenenzo?
Kijk jij snapt het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fok!kers schat.. fappen ja.. neuken neen
oohh snap ik hem zo snel alquote:
helaas daar gaat je kans op geweldige geile goede sexquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoe graag ik ook wil, auto word geen doen op het moenttttt
En een applausje van mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oohh snap ik hem zo snel alschouderklopje voor mezelluf
handwerk voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaas daar gaat je kans op geweldige geile goede sex
gelukkig zijn er voor de vrouwen vele speeltjes op de marktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
handwerk voor de zoveelste keer
live radio vingeren volgende keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig zijn er voor de vrouwen vele speeltjes op de marktscheelt heel wat vingerwerk
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
live radio vingeren volgende keeraduios duschi enzo
![]()
fyhng
Spoort niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt keihard mee
![]()
![]()
![]()
Ik doe het erop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt echt als een fap nr
Hoeistmetjorumdan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt echt als een fap nr
Ik ben net klaar.quote:
ahh arme jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klaarkomen en fokken tegelijkertijd werkt niet met een mislukte kapotte laptop
dus was je net te laatquote:
Die van mij doet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klaarkomen en fokken tegelijkertijd werkt niet met een mislukte kapotte laptop
je laptop niet meer of ....?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:32 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:34 schreef Dj_Darcli het volgende:
mooie tieten.. zak over de kop en gaan met die banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooie tieten.. zak over de kop en gaan met die banaan
Goed gedaan jongenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
Nou de kwak is eruit ik ga nu echt weg tschuss!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
Nou de kwak is eruit ik ga nu echt weg tschuss!
Haha ja toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is wel zwaar relax darcli... wordt er loom en moe van
slaap lekker sexyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
Ik ga ook slapen, mijn verzoekje is bijna af!tot vanavond allemaal!!
Tot vanavond en jij ook lekker slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker sexytot vanavond
![]()
![]()
![]()
oquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk eens in het ONZ FB topic ajacied
Het is al vaker tegen je gezegd. Opbokken gewoon. Je krijgt ook steeds meer mensen tegen je hierquote:
Neequote:
Even serieus, het valt me echt op dat de mods op hun luie reet blijven zitten. niks aanpakken hier etcquote:
Mods slapen nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, het valt me echt op dat de mods op hun luie reet blijven zitten. niks aanpakken hier etc
Ze zouden jou voor een dagje of 2 moeten bannen jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, het valt me echt op dat de mods op hun luie reet blijven zitten. niks aanpakken hier etc
Als je zo loopt te fucken komen ze vanzelf weer mierenneuken om alles.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gisteren dan een mod hier gezien?quote:
Vind ik zelf ook even goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze zouden jou voor een dagje of 2 moeten bannen ja
Komt goed hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze zouden jou voor een dagje of 2 moeten bannen ja
Is dat van radio onzin?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
01. 1114 Stuart
Dit is pas erg
over heel fok. Moet je nagaan dat ik volgens jullie zo erg spamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is dat van radio onzin?
Ik ken hier geen Stuart namelijk
Nee die zit vooral vaak in GRTDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is dat van radio onzin?
Ik ken hier geen Stuart namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |