Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.quote:
ooh shit jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.
Dragems ik hoop dat je je scheerschuim klaar hebt
Da's waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet morgen fit zijn, 12 uur radio maken is niet niets.
Dragems ik hoop dat je je scheerschuim klaar hebt
Ja.quote:
Over laat gesproken.quote:
ik leef nog maar half, om half 3 ga ik slapenquote:
ik wou gisteren minder posten... en dat is geluktquote:
heb je nu wel vakantie of ook niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou gisteren minder posten... en dat is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
daarnaast had ik t druk
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heb je nu wel vakantie of ook niet?
oooh lekkerquote:
ik ga ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik leef nog maar half, om half 3 ga ik slapen
pauperbuurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is vanavond iemand vermoord bij mijn mams in de straat
heftigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is vanavond iemand vermoord bij mijn mams in de straat
nieuw?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat een draak vol mee, die begint zo.
he ik dacht dat wordt nog ff lekker virtueel sexenquote:
Staat wel genoeg in dacht ik zo.quote:
Hahaha Ragboer weer blijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat wel genoeg in dacht ik zo.
Al heb ik wel Ragboers plaat teruggevonden en er opnieuw in kunnen zetten
weten nog niet wie het is.. ik was bij haar.. keek naar buiten.. dik veel politie en zo die de straat aan het afzetten waren... later wou ik weg.. mocht ik niet wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heftigkende je moeder hem/haar?
ohquote:
kan ik hem weer elke nacht horenquote:
hm wel heftig..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weten nog niet wie het is.. ik was bij haar.. keek naar buiten.. dik veel politie en zo die de straat aan het afzetten waren... later wou ik weg.. mocht ik niet wegschuin tegen over mams is iemand in dat huis vermoord.. maar wie? en hoe en waarom? politie wil nog niks zeggen.. Al wordt er natuurlijk al wel dik over gespeculeerd
ach ja.. coevorden staat in de top weet ik veel qua drugs in ned.. ook criminaliteit erg hoog.. waarschijnlijk afrekening... brave rustige drenthequote:
haha maar dan nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach ja.. coevorden staat in de top weet ik veel qua drugs in ned.. ook criminaliteit erg hoog.. waarschijnlijk afrekening... brave rustige drenthe
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
haha maar dan nogKomt best wel dichtbij zo
ah bahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopendat was pas heftig
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
kan niet slapen en ik moet er om 6.45 weer uit.
idd bah.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ah bahben blij dat ik nooit zoiets heb meegemaakt in het zo criminele gouda
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
kan niet slapen en ik moet er om 6.45 weer uit.
Waar woon jij joh? Ik woon in het crimenele Zuid-Oost en het ergste wat ik heb gezien was een winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
paar jaar geleden is er een vrouw op het station neergestoken.. ik kwam toen net aanlopendat was pas heftig
Het o zo rustige brave Drenthequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar woon jij joh? Ik woon in het crimenele Zuid-Oost en het ergste wat ik heb gezien was een winkeldiefstal.
hahah welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga fappen en terwijl ik dat doe waarschijnlijk in slaap vallen.![]()
Dus tschuss, tik em aan en slaap lekker!
veel plezier en trustequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
geniet ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |