quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef DaMart het volgende:[..]
Voor wat het waard is: op de manier waarop je de laatste tijd post, vind ik je niet echt een aanwinst voor de KSC. IRL was je toch een stuk vriendelijker en socialer.
Het is natuurlijk ontzettend moeilijk om via geschreven tekst een bepaalde emotie uit te drukken. Ik heb IRL eigenlijk nooit problemen met mensen, zelfs niet als we een afwijkende mening hebben over wat dan ook.
Het kan er hier soms vrij fel aan toe gaan en de snelle reacties wat dan puur geschreven tekst is kan best door wie dan ook op een manier worden geinterpreteerd die je als schrijver eigenlijk niet zou willen. Maar wat moet ik daartegen doen? Is dat niet gewoon het leven?
Ik heb geen zin om mezelf hier alsmaar te moeten verdedigen. Ik kom hier niet om te stoken, te trollen of te beledigen. Wie daar werkelijk in geloofd vergist zich simpelweg. Ik begrijp ook niet waarom die gedachte bestaat dat ik zoiets zou willen. Wat word ik er wijs van?
Is het zo slecht als je sommige mensen niet aanspreekt? Dat is toch gewoon 'normaal' in welke SC dan ook? Er komen hier best veel mensen en ik geloof eerlijk gezegd niet dat iedereen mij maar stom, vervelend, irritant of wat dan ook voor negatiefs vinden. Anyway, de gegeven commentaren zijn gelezen en ik wil gewoon vrolijk posten op het forum.
Ik irriteer me aan mensen, mensen irriteren zich aan mij. Zo gaat dat. Maar dat hoeft toch niet wekelijks besproken te worden? De inhoud gaat namelijk vaak nergens over. Ik vind het gewoon jammer zo en verbaas me oprecht over een paar reacties die vandaag zijn gegeven naar mij toe als persoon.