ik geloof er niks van dat gerard zoiets aan anderen zou vertellen, als ie iets op het spoor zou zijn? Hij probeert ze juist op het verkeerde been te zettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Cynthia op het spoor met luxe poppetje dat ze verbergt dat ze geld heeft. Maar is Cynthia de miljonair?
Zijn die er dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Ja echt hééél raar. Man ze heeft hier een fanclub!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Misschien heel raar maar ik zou Joanna best doen.
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb een deel gemist, maar is Karim zijn haar nou geknipt door Servio al?
Waarom zou het niet voor de hand mogen liggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja ok maar als Gerard miljonair is dan moet Cynthia wel bollywood zijn maar dat ligt wel heel erg voor de hand (als enige donkere)
Oogleden cabrio!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan wel met die pseudo gezaghebbende stem hè.![]()
Goed idee! En dan de reacties peilen. Voorspelling: Joanna spert haar ogen zo ver open dat ze geen voorhoofd en wangen meer heeft.
Ah dank!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt morgen. Vertelde hij net in een heel boeiendgesprek met Cynthia.
Weiger ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee , je mot gewoon de uitzendingen kijken.
Hmz. Chacun a son gout zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is wel leuke beeldvulling...
Zou kunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef meneertje1972 het volgende:
THEORIE: Na Laura en Guido moet iedereen apart naar de kamer komen. Iedereen wordt vertelt over de liefdesmissie die nu ophoudt te bestaan en dat Laura en Guido vanaf nu een 'echt' geheim hebben. Zou kunnen toch?
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef meneertje1972 het volgende:
THEORIE: Na Laura en Guido moet iedereen apart naar de kamer komen. Iedereen wordt vertelt over de liefdesmissie die nu ophoudt te bestaan en dat Laura en Guido vanaf nu een 'echt' geheim hebben. Zou kunnen toch?
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!quote:
Ze vindt hem dus echt niet leuk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Laura vindt Alex niet aantrekkelijk?
Bitch, puhlease.
ze is gewoon geil, dat jij hem leuk vindt betekent niet dat zij hem ook leuk hoeft te vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Bitch, puhlease.
Ging over Philip volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Bitch, puhlease.
Je kompt er al lekker in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind nominatie afspraken juist leuk, liefst gewoon heel doorzichtig en dan een messenblok in het midden gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |