Ze trek ff een zooi clichés uit de kastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef gniffie het volgende:
lief , eerlijk oprecht, humor. dat wil iedere vrouw volgens mij.
Of een zak geld.. Vrouwen blijven natuurlijk instinctief ratten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef gniffie het volgende:
lief , eerlijk oprecht, humor. dat wil iedere vrouw volgens mij.
23:00 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef Wilskracht het volgende:
Het is daar pas 22.00 dus er is nog hoop
en aafke die eerst direct nee zegt ,en na uitleg niks durft te zeggen,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Gerard z'n vraag van "Ben jij je geheim" is wel goed...
yeahhhhhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht sex met vrouw naar keuze
Kan je pa niet gaan posten? Die deed tenminste nuttige tietenpica's .. da's een stuk frisser dan dat vette hoofd van die blaaskaak!quote:
Bepaald niet nee...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
en aafke die eerst direct nee zegt ,en na uitleg niks durft te zeggen,
slim
Die is tv aan het kijken, en je wordt bedankt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan je pa niet gaan posten? Die deed tenminste nuttige tietenpica's .. da's een stuk frisser dan dat vette hoofd van die blaaskaak!
ja dat komt omdat er iemand in de KVDW zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef pietpaniek het volgende:
Zo regie wakker worden!!! Je hebt een paar cams op lock staan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is tv aan het kijken, en je wordt bedankt.
jah maar we zien toch niet heel de tijd de kvdwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat komt omdat er iemand in de KVDW zit
Hoop ik mee met jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Die Cynthia doet ook echt helemaal niks he. Niks nuttigs qua werk in het huis maar ook niks om het spel een beetje te spelen. EXIT hoop ik (en denk ik). Jullie..?
eruit met die trut, mag nu nog, eerste vlucht naar nederland kan ze denk ik nog net reddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Die Cynthia doet ook echt helemaal niks he. Niks nuttigs qua werk in het huis maar ook niks om het spel een beetje te spelen. EXIT hoop ik (en denk ik). Jullie..?
Oh okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat komt omdat er iemand in de KVDW zit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eruit met die trut, mag nu nog, eerste vlucht naar nederland kan ze denk ik nog net redden
alexander aan het jammenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Kwaliteit het volgende:
op de 360 streamdie kut
gitaarding
joanna fanclub begonnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef PinkDream het volgende:
[..]
joehoe eindelijk es iemand die Joanna niet afzeik
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"Als ik je een vies kind vond, had ik je een vies kind genoemd!"
Ben jij nou zo dom ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"Als ik je een vies kind vond, had ik je een vies kind genoemd!"
nee Cynthia!quote:
Ogen zo wijd mogelijk open en maar balken.quote:
Dat was niet waar. Ze zei later tegen de camera toen niemand keek: "Sorry opa, maar ik kon even niks anders verzinnen"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Hebben jullie dat gezien vandaag? Cynthia verstopte het boek in de keuken. Toen ging Gerard zoeken en toen zei ze: jongens stop, ik ben verdrietig mijn opa is ziek en ligt in het ziekenhuis heb ik net gehoord.
Maar dat was toch niet zo? Ik bedoel dan ben je toch ziek als je dat verzint en je opa misbruikt hiervoor? Toch? Of was het waar?
geloof het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Ben ik de enige hier die Cynthia wèl leuk vind?
Nee dat was niet waar, Cynthia liep toen ook naar de tuin en ging naar een camera: 'Sorry opa!!'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Hebben jullie dat gezien vandaag? Cynthia verstopte het boek in de keuken. Toen ging Gerard zoeken en toen zei ze: jongens stop, ik ben verdrietig mijn opa is ziek en ligt in het ziekenhuis heb ik net gehoord.
Maar dat was toch niet zo? Ik bedoel dan ben je toch ziek als je dat verzint en je opa misbruikt hiervoor? Toch? Of was het waar?
ze doet niks en ze kijkt vies uit haar ogen . samen met sharon het stomste mensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Nou, dan moeten we iedereen maar even af hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
zit laura nou in de kvdw? Zouden ze haar de internetkiekjes van Guido laten zien? Misschien dat ze haar missie dan wel ziet zitten?
yepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we iedereen maar even af hè.
Ik vind het een stom wijf.
Ik vind d'r ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Lesterr het volgende:
juist helemaal gek lult ze je.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Gert het volgende:
Twee stomme wijven zijn het ook.![]()
Die stem van Joanna ook... ratelderatel, de helft van d'r woorden inslikkend om maar zoveel mogelijk te kunnen blaten.
MUTE
Was een leugen idd. De uitzending was slecht, want de hele clash daarna met gerard is niet laten zien. Dat ging daarover.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is zeker omdat ik zwart ben? "
Al was ze paars, ze is bloedje irritant, en heeft een ranzig karakter!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Lesterr het volgende:
Cynthia is de enige zwarte, die moet er in blijven ja.![]()
lijkt wel of eggie weer in het huis isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Lesterr het volgende:
Karim en Cynthia willen al naar bed :l
geil toch, speciaal voor ons mannen pijn lijden om er lekkerder uit te zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef toxikon het volgende:
joanna is net zo nep als haar tieten en lippen.
Als het daarom is mag ze er wel uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Lesterr het volgende:
Cynthia is de enige zwarte, die moet er in blijven ja.![]()
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Joannaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Eigenlijk vind ik alle bewoners wel leuk, ik bedoel niet onwijs irritant ofzo. Soweiso zijn alle jongens wel 'tof' alleen die Maik vind ik zo inactief qua spel enzo. En de vrouwen zijn allemaal inactief qua spel alleen het slaapwandelmeisje speelt een beetje het spel.
oke , die vond ik niet zo leuk..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als het daarom is mag ze er wel uit
Ik ook, al is dat nogal genuanceerd uitgedrukt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |