Als je Bruno niet kent luister je geen 3FM, als je Bieber niet kent.....tja, ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
Ben ik de enige die geen een nummer kent van Bruno Mars en Justin Bieber?
Maar ik ken wel alle nummers van Muse en van The Doors!
Ik bedoel dat het liedje zo cliché in elkaar zit dat ik niet snap dat mensen het mooi vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wil een trein voor z'n liefje koppen. Da's toch schattig!
Hou oud ben je dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je moeder kunnen zijn als ik kinderen gewild had. Maar Muse is toch niet perse voor ouwe lullen?
De hele dag door. Maar alleen Studio Brussel, daar draaien ze echte muziek en niet van die zeikzooi.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je moeder kunnen zijn als ik kinderen gewild had. Maar Muse is toch niet perse voor ouwe lullen?
We hadden The Doorsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de echte vs onechte muziekdiscussie is losgebarsten. Het is X Factor, logisch dat je daar popmeuk krijgt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
De hele dag door. Maar alleen Studio Brussel, daar draaien ze echte muziek en niet van die zeikzooi.
tsja, dat is zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou ja, op je 13e ben je toch al wel vruchtbaar, niet?
Nee hoor snap ik wel dat het meer voor de massa moet zijn, maar ik vond de jury vandaag erg spastisch doen over Muse, Skunk Anansie en The Doors. Alsof ze iets heel engs deden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de echte vs onechte muziekdiscussie is losgebarsten. Het is X Factor, logisch dat je daar popmeuk krijgt.
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bootcamp is bij SYTYCD
Theater is idd volgende week
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?quote:
ik was het woord ff kwijtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?
dat is niet lief Phenoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?
Sommigen zijn ook niet lief voor mijn oren.quote:
Ik begrijp die bewegingen niet van die mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook niet lief voor mijn oren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |