SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Sinds wanneer ligt Rusland in Amerika.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Dat ik ooit Amerika dankbaar zou kunnen zijn na de bevrijding zeg!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Rusland in Amerika.
Door de spoetnik ging de USA aktie ondernemen waardoor we nu internet hebben!quote:Met de lancering van Spoetnik I werd het voor de Verenigde Staten van Amerika plots duidelijk dat zij niet zo almachtig en onkwetsbaar waren als ze in de periode volgend op de Tweede Wereldoorlog wel dachten (zie ook Spoetnikcrisis).
Dat klopt. Maar de Spoetnik I is Russisch, dus daar begint het dan ook. Als die dat ding niet gelanceerd hadden, dan waren de Amerikanen nooit begonnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Door de spoetnik ging de USA aktie ondernemen waardoor we nu internet hebben!
Ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de Spoetnik I is Russisch, dus daar begint het dan ook. Als die dat ding niet gelanceerd hadden, dan waren de Amerikanen nooit begonnen.
hee.. ineens maar 6 erbij ipv 7..quote:Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
Ja, en als elektriciteit nooit gevonden was, hadden we ook geen internet kunnen hebben. Maar daar gaat het niet om, het gaat om het zogenaamde causale verband.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de Spoetnik I is Russisch, dus daar begint het dan ook. Als die dat ding niet gelanceerd hadden, dan waren de Amerikanen nooit begonnen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
.
Ik moet dus eigenlijk Hitler dankbaar zijn voor het internet?![]()
Dus nee. Hitler is er niet voor verantwoordelijk. De lancering van de Spoetnik I wel.quote:Oorzakelijkheid, causaliteit of de wet van oorzaak en gevolg verwijst naar de veronderstelling of theorie dat gebeurtenissen plaatsvinden als gevolg van bepaalde andere gebeurtenissen die daaraan vooraf gegaan zijn; een oorzaak gaat vooraf aan een gevolg. Men spreekt in dergelijke gevallen van een causaal verband tussen twee gebeurtenissen.
Hooguit voor volkswagen en de autobahnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
.
Ik moet dus eigenlijk Hitler dankbaar zijn voor het internet?![]()
Overigens heeft Hume nog wel een appeltje te schillen over causaliteit, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen :p.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dus nee. Hitler is er niet voor verantwoordelijk. De lancering van de Spoetnik I wel.
Wat piepie zegt dus eigenlijk.
Ja ach. Aristoteles is de grondlegger. Het zou leuk geweest zijn als we Hume en Aristoteles in discussie konden zien gaan...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Overigens heeft Hume nog wel een appeltje te schillen over causaliteit, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen :p.
De lancering van de spoetnik en zo ook de raketten in America zijn mogelijk geworden door de geleerden die uit Duitsland zijn mee genomen toen ze verslagen werden door de USA en USSR. De geleerden die voor Duitsland de V1 en V2's ontwikkelde zijn er verantwoordelijk voor dat we de ruimte in kwamen. Dus moet ik Hitler wel dankbaar zijn voor internet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dus nee. Hitler is er niet voor verantwoordelijk. De lancering van de Spoetnik I wel.
Precies!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, en als elektriciteit nooit gevonden was, hadden we ook geen internet kunnen hebben. Maar daar gaat het niet om, het gaat om het zogenaamde causale verband.
Nee. Dat is allemaal daarvoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De lancering van de spoetnik en zo ook de raketten in America zijn mogelijk geworden door de geleerden die uit Duitsland zijn mee genomen toen ze verslagen werden door de USA en USSR. De geleerden die voor Duitsland de V1 en V2's ontwikkelde zijn er verantwoordelijk voor dat we de ruimte in kwamen. Dus moet ik Hitler wel dankbaar zijn voor internet.Tenminste volgens jou idee dat ik de russen dankbaar moet zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hooguit voor volkswagen en de autobahn
Zal wel het einde van de competitie zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef NelisZ het volgende:
Welk einde is in zicht?
Toch niet die van de fed?
ik hoopte eigenlijk op het einde van het gelul over internet en de spoetnik..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel het einde van de competitie zijn.
Wat een discussie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat is allemaal daarvoor...
Het gaat erom wat de DIRECTE oorzaak is. Niet wat er allemaal van te voren nog voor nodig is geweest.
Dat is trouwens ook wat iPeePie aangeeft in zijn post, alleen lees jij het verkeerd ondanks dat je hem gelijk geeft.
Hehe. Dat hoopte ik ook eigenlijk, maar helaas verliep dit anders...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk op het einde van het gelul over internet en de spoetnik..
tuulk nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef NelisZ het volgende:
Welk einde is in zicht?
Toch niet die van de fed?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk op het einde van het gelul over internet en de spoetnik..
geef em dan gewoon zn gelijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. Dat hoopte ik ook eigenlijk, maar helaas verliep dit anders...
Logies als jij en ik in discussie zijn met elkaar. Alle 2 te eigenwijs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. Dat hoopte ik ook eigenlijk, maar helaas verliep dit anders...
Proost!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:50 schreef MrMoon het volgende:
* MrMoon schenkt zich maar eens even een bourgondisch gerstenat in...
Jammer maar helaas idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef IPeePie het volgende:
Aangezien de spoetnik discussie ongewenst is, draag ik maar even een ander onderwerp aan. In hoe veel opstellingen hebben jullie genoeg ervaring om te gebruiken?
1.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef IPeePie het volgende:
Aangezien de spoetnik discussie ongewenst is, draag ik maar even een ander onderwerp aan. In hoe veel opstellingen hebben jullie genoeg ervaring om te gebruiken?
Dan heb ik er nu 3. 2 op formidabel en 1 op uitstekend. Al is dat geen van 3e echt top.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1.
550... Maar daar gaat binnenkort verandering in komen.
nope, een heerlijk Palmpje..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker weer zo een vies Palmpje.
ik heb er 2.. 532 en 442.. maar misschien moet ik binnenkort ook 541 gaan spelen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef IPeePie het volgende:
Toch nog proost hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope, een heerlijk Palmpje..
een Palm Dobbel nu het nog kan
Ik heb geen idee of je er 4 op niveau kan houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb nu ervaring in 2-5-3 en 3-5-2, maar ik denk eraan volgend seizoen ook genoeg ervaring te hebben in 4-5-1 en/of 5-5-0, om wat minder voorspelbaar te zijn.
Volgensmij wel, met 30 minuten per week stijgen ze toch al in ervaring?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je er 4 op niveau kan houden.
zou ik ook niet weten.. ben er wel benieuwd naar..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je er 4 op niveau kan houden.
Zoals ik al zei. Geen idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij wel, met 30 minuten per week stijgen ze toch al in ervaring?
hmmz.. dat is voor mijn familieteam misschien ook wel interessant.. dan kan ik wat meer kanten op qua opstellingen en word ik op die manier onvoorspelbaarder.. toch iets om me eens in te verdiepen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgens iemand op het vragen-forum kan je 4 opstellingen op uitstekend of hoger houden.
Ok top! De vraag blijft dan wel of 8 genoeg is om geen negatieve events te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgens iemand op het vragen-forum kan je 4 opstellingen op uitstekend of hoger houden.
Ik dacht altijd dat zo lang er geen verwarring was, het ook geen negatieve gevolgen had..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok top! De vraag blijft dan wel of 8 genoeg is om geen negatieve events te krijgen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok top! De vraag blijft dan wel of 8 genoeg is om geen negatieve events te krijgen.
quote:De eerste wedstrijden in een nieuwe formatie zul je wat last hebben van verwarring tijdens de wedstrijd, maar dat zal over zijn als de formatie-ervaring uitstekend of hoger is.
volgens mij ook..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat zo lang er geen verwarring was, het ook geen negatieve gevolgen had..
dat is altijd zo geweest.. zou raar zijn als ze dat ineens zouden aanpassen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar is 8 hoog genoeg om geen verwarring te krijgen bedoel ik.
Zie mn post boven de jouwe en mn edit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is altijd zo geweest.. zou raar zijn als ze dat ineens zouden aanpassen..
had ik al gezien hoor..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie mn post boven de jouwe en mn edit.
bang dat je je 12.000 niet gaat halen vandaag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
Wel doods zo een topic als we niet lekker mogen discussieren....
Dat boeit niet want dat gebeurt dit of het volgende topic toch wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bang dat je je 12.000 niet gaat halen vandaag?
wie zegt dat het niet mag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
Wel doods zo een topic als we niet lekker mogen discussieren....
Dat heb je vanmiddag toch al gehoord.quote:
de hoop dat de discussie over een bepaald onderwerp snel eindigt betekent voor jou al dat nergens meer over gediscussieerd mag worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou een paar opmerkingen over de internet discussie zeiden al genoeg..
alleen van Scud.. niet van de rest..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je vanmiddag toch al gehoord.Meer valt daar imo niet aan toe te voegen anders had ik t wel gedaan.
zou het die week daarop nog nut hebben dan? mn teamgeest is nu content.. geen idee wat daar van overblijft na zondag..quote:
Wat boeit dat dan. De week daarop moet je er ook gewoon vol voor gaan aangezien de laatste week toch nergens meer om gaat. En het is algemeen bekend dat je de laatste zinvolle wedstrijd sowieso moet MOTSen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zou het die week daarop nog nut hebben dan? mn teamgeest is nu content.. geen idee wat daar van overblijft na zondag..
ja dat is ook wel weer zo..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat boeit dat dan. De week daarop moet je er ook gewoon vol voor gaan aangezien de laatste week toch nergens meer om gaat. En het is algemeen bekend dat je de laatste zinvolle wedstrijd sowieso moet MOTSen.
Dat niet. all1 werd die voor mijn gevoel afgekapt waardoor het meteen stil werd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de hoop dat de discussie over een bepaald onderwerp snel eindigt betekent voor jou al dat nergens meer over gediscussieerd mag worden?
Echt wel. Ik heb hem meteen op mijn verlanglijstje bij BOL gezet. Die wil ik echt nog eens zien...quote:
dan moet je ook niet zeuren dat er niet gediscussieerd mag wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet. all1 werd die voor mijn gevoel afgekapt waardoor het meteen stil werd.
Of jullie moeten zo een discussie niet zo dicht gooien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren dat er niet gediscussieerd mag worden
Ik was zo verstandig om te stoppen omdat je niet snapte wat het causaal verband was. Toen verloor je de grip op de realiteit en draafde je door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet. all1 werd die voor mijn gevoel afgekapt waardoor het meteen stil werd.
de grip op realiteit verliest hij wel vakerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was zo verstandig om te stoppen omdat je niet snapte wat het causaal verband was. Toen verloor je de grip op de realiteit en draafde je door.
En dat is dan ook exact het moment om te stoppen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de grip op realiteit verliest hij wel vaker
hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat is dan ook exact het moment om te stoppen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was zo verstandig om te stoppen omdat je niet snapte wat het causaal verband was. Toen verloor je de grip op de realiteit en draafde je door.
Prima. laat 12000 dan nog maar ff wachten. Als jullie zo over me denken wat doe ik dan hier?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten..
spammenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima. laat 12000 dan nog maar ff wachten. Als jullie zo over me denken wat doe ik dan hier?
Haha. Jij had ongelijk. Dat is nu net dat causaal verband waar we het over hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Altijd lastig he om je ongelijk toe te moeten geven.
Ik heb helemaal geen ongelijk! Jij vind dat. Ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Jij had ongelijk. Dat is nu net dat causaal verband waar we het over hadden.
Maar je bent wel gewaardeerd, alleen laat je je soms net te ver meeslepen.
Laat maar want we worden het toch nooit eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Om het even wat duidelijker te maken met een voorbeeld:
Spoetnik I was de oorzaak om 'internet' uit te vinden. (causaal verband, ofwel Oorzaak -> Gevolg).
Electriciteit is nodig voor 'internet'. (Geen causaal verband, dat er electriciteit is, is niet de oorzaak van dat 'internet' is uitgevonden).
Ok... Maar het ging er niet om wie wat vond, het ging er om wat de waarheid was. En dat was mijn verhaal, niet dat van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ongelijk! Jij vind dat. Ik niet.
dit is weer zo'n doordraaf moment dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meet. Scheelt weer een berg opruimen ed.
Dat vind jij ja. Ik heb namelijk gelijk en jij niet! Ik ben het er dus totaal niet mee eens. Je linkt het aan iets wat bijzaak is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok... Maar het ging er niet om wie wat vond, het ging er om wat de waarheid was. En dat was mijn verhaal, niet dat van jou.
Zoals ik al zei lama want we worden het toch nooit eens.quote:De Amerikanen hebben 'internet' gemaakt, maar alleen omdat Rusland iets gedaan heeft.
De oorzaak van 'internet' ligt dus bij de Russen en dus moeten we hun dankbaar zijn.
Zie het als dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dit is weer zo'n doordraaf moment dus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie het als dat.Ik vind t wel fijn dat jullie zo reageerde want het scheelt me een berg werk en moeite.
![]()
het gaat over Hot Fuzz neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat een heerlijk einde.
Van de film...
Yup.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat over Hot Fuzz neem ik aan?
ik ken het einde niet meer.. het is al een tijdje geleden dat ik de film heb gezien..quote:
Death Proof lijkt me eerlijk gezegd niet zo..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
En nu Death Proof erachteraan. Ook best wel ok...
Dan moet je hem gewoon nog eens kijken. Dat is een film die je gewoon minimaal 20 keer kunt kijken zonder dat die gaat vervelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ken het einde niet meer.. het is al een tijdje geleden dat ik de film heb gezien..
Al is het vanwege de dames die er in mee spelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Death Proof lijkt me eerlijk gezegd niet zo..
hij is wel lekker over de top dat weet ik welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je hem gewoon nog eens kijken. Dat is een film die je gewoon minimaal 20 keer kunt kijken zonder dat die gaat vervelen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Al is het vanwege de dames die er in mee spelen.
Rosaria Dawson...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zulke pics onder de spoiler he?
maar ken dr niet..
Lijkt mij ook niet maar knap is anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rosaria Dawson...
Neuh, die is SFW.
Lijkt me niet onder een spoiler te hoeven.
zegt me nog steeds niks hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rosaria Dawson...
Neuh, die is SFW.
Lijkt me niet onder een spoiler te hoeven.
Dan kan je wel met iedereen rekening gaan houden en moeten we ook stoppen met spammen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zegt me nog steeds niks hoor
mja das ook wel weer zo.. maar doe het dan voor de mensjes die niet zo van pics in topics houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je wel met iedereen rekening gaan houden en moeten we ook stoppen met spammen.![]()
Goed. Die discussie gaan we gewoon niet voeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je wel met iedereen rekening gaan houden en moeten we ook stoppen met spammen.![]()
Hij staat in mn dl lijst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie moeten echt gewoon de film kijken...
Duh!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed. Die discussie gaan we gewoon niet voeren.
mwah ik kijk films niet echt voor de vrouwen, maar meer omdat de film me leuk lijkt..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie moeten echt gewoon de film kijken...
De film zelf is ook wel wat hoor. Het was maar een dolletje dat met die vrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik kijk films niet echt voor de vrouwen, maar meer omdat de film me leuk lijkt..
Jij had m toch al gezien of mis ik weer eens wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik kijk films niet echt voor de vrouwen, maar meer omdat de film me leuk lijkt..
ik ben niet zo fan van tarantino films..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De film zelf is ook wel wat hoor. Het was maar een dolletje dat met die vrouwen.
Het is een Tarantino film, dus dan horen die er bij.
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij had m toch al gezien of mis ik weer eens wat?
je mist wat.. dat ging over een andere filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij had m toch al gezien of mis ik weer eens wat?
Dan moet je het inderdaad niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben niet zo fan van tarantino films..
Niet????quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben niet zo fan van tarantino films..
ach lekker belangrijk.. als het merendeel van je spelers maar Nederlands is..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Fortunato Feroce (215105906)
Jammer dat het geen Nederlander is...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja.
We hebben het nu over Death Proof.
Moon heeft Hot Fuzz gezien...
Over welke film hebben jullie t nou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mist wat.. dat ging over een andere film
Hot Fuzz..
Dat is ook weer zo. En vleugels zijn niet zo duur qua loon...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach lekker belangrijk.. als het merendeel van je spelers maar Nederlands is..
Pfff....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Over welke film hebben jullie t nou?
wel jammer van zn slecht positiespel..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. En vleugels zijn niet zo duur qua loon...
Dat compenseert die wel met dat beetje passen. Al is positiespel wel weer handig voor een beter middenveld...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel jammer van zn slecht positiespel..
nope..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pulp Fiction vind jij dus niet leuk???![]()
precies.. daarom zou ik em maar gewoon laten lopen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat compenseert die wel met dat beetje passen. Al is positiespel wel weer handig voor een beter middenveld...
Eh niet veel. De 1 zei imo Hot Fuzz en de ander Death Proof.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pfff....
Die met de meiden is Death Proof...
Die wat moon gezien heeft is Hot Fuzz...
Hoeveel bier heb je al achter de kiezen...
idd.. maar wel een erg leuke spelerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bas Jan Rougoor (223364593)
Die zijn gewoon echt een stuk duurder zeg...
is jouw meningquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die film is klassieker en geniaal!![]()
hmmz.. jammer dat het geen Nederlander is.. maar qua stats zou ik voor deze gaan denk ik.. afhankelijk van het systeem wat je gaat spelen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
En deze dan:
Pekka Pastinen (200094429)
Er staan geen NL-ers met zoiets op de lijst...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. jammer dat het geen Nederlander is.. maar qua stats zou ik voor deze gaan denk ik..
Weet ik en over smaken valt niet te discussiëren maar dan mag ik me er nog wel over verbazen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is jouw mening![]()
en smaken verschillen..
ik denk eerlijk gezegd dat ik voor zowel Pekka als Bas Jan zou gaan..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er staan geen NL-ers met zoiets op de lijst...
Dan moet ik toch echt eerst Nand (en een bups andere trainees) kwijt zijn. Ik kan nu 1 speler kopen voor 5M.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat ik voor zowel Pekka als Bas Jan zou gaan..
qua passen idd lekkerder dan Pekka..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze is ook erg lekker:
Rickard Öhbo (192989862)
(ik heb niet gekeken naar de voor gaande spelers) Vind m zelf nogal oud. Ik zou eerder gaan voor een jongere speler.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze is ook erg lekker:
Rickard Öhbo (192989862)
dan zeg ik Bas Jan..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt eerst Nand (en een bups andere trainees) kwijt zijn. Ik kan nu 1 speler kopen voor 5M.
Bijna 2M.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan zeg ik Bas Jan..
wat moet Nand kosten op dit moment?
je mag em er anders wel nu al op zetten.. dan bied ik wel..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna 2M.
Maar Bas Jan gaat nog wel richting 6M op lopen.
Nee. Ik wil hem even uittrainen voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag em er anders wel nu al op zetten.. dan bied ik wel..
zelf weten.. maar dan loop je Bas Jan misquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil hem even uittrainen voor je.
Er komen nog genoeg spelers, ik heb nog 4 weken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zelf weten.. maar dan loop je Bas Jan mis
oke.. geen enkel probleem..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg spelers, ik heb nog 4 weken.
dat kan ik je op dit moment biedenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 1,8M speel ik Break-Even op Nand overigens...
Dan mag je die voor volgende week reserveren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan ik je op dit moment bieden
dat heb ik al gereserveerd..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag je die voor volgende week reserveren.
ik zal eens even zien.. maar maandagavond dit tijdstip is prima..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je alvast het beste tijdstip voor jou reserveren dat ik hem te koop moet zetten.
Ok. Maar daar hebben we het dan volgende week nog even over.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal eens even zien.. maar maandagavond dit tijdstip is prima..
goed plan..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Maar daar hebben we het dan volgende week nog even over.
nog 11 te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver nog maar <50 posts te gaan!
Dat zeg je verkeerd. Die post van mij was de post die t 10 maakte.quote:
als je deze post nog eens goed leest, dan zie je dat je mij eigenlijk gelijk geeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Die post van mij was de post die t 10 maakte.
Net als deze post het nog maar 9 maakt.![]()
Jou post heeft daar weinig mee te maken.
.
.
.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je deze post nog eens goed leest, dan zie je dat je mij eigenlijk gelijk geeft
ach ja het is al laat..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Lama het zal wel weer aan mij liggen.![]()
Morgenquote:
jij speelt thuis en hij speelt uit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef IPeePie het volgende:
Ik speel morgen thuis tegen de #2 uit mijn competitie. Ik denk wel kans te hebben om voor een verrassing te zorgen. Mijn plan was een uber-middenveld te halen, zodat zijn aanval weinig kansen zou krijgen.
Als hij er wel een krijgt, scoort hij waarschijnlijk wel. Ik moet dus zo veel kansen krijgen, dat ik er meer maak dan hij.
Mijn opstelling die ik hiervoor wil gaan gebruiken is 2-5-3, hier heb ik ervaring mee.
Mijn vraag is, zal ik hierbij één goede wing gebruiken, dus WB en W naar voren zetten, of proberen het middenveld nog meer te boosten, en de W naar midden zetten, en een CD naar voren gebruiken i.p.v. een WB?
Trouwens, hij speelt altijd pressie. Ik weet dat wanneer ik veel bbz haal de kans groot is dat hij mijn kansen wegpresst in plaats van de zijne, maar toch wou ik daarvoor kiezen.
Dit zijn de stats:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, de stats zijn ook van een thuis en uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij speelt thuis en hij speelt uit?
ik had het al even snel gezien idd.. en mn post ge-edit..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, de stats zijn ook van een thuis en uitwedstrijd.
Ja goed idee. helaas heb ik niet echt een aanvaller met wat vleugelspel, maar m'n beste heeft wel zwak, dan gebruik ik die maar..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:20 schreef MrMoon het volgende:
Je kunt je wb en winger aanvallend instellen, maar ik denk dat je dan ook een spits naar de vleugel moet instellen om een hogere rating te halen dan zijn verdediging.. ik zou voor je linkerkant kiezen omdat zn rechterverdediging het zwakst is..
alle beetjes helpen..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja goed idee. helaas heb ik niet echt een aanvaller met wat vleugelspel, maar m'n beste heeft wel zwak, dan gebruik ik die maar..
nog een kleine 2 uur voordat de deadline verstrijkt... Duimen, anders ben ik mijn speler veeeels te goedkoop kwijtquote:BRVT FC biedt voor Gijs Hamming
BRVT FC bood 765 000 ¤ voor Gijs Hamming en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 19-02-2011 14:58
2u van te voren moet je je nog geen zorgen maken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog een kleine 2 uur voordat de deadline verstrijkt... Duimen, anders ben ik mijn speler veeeels te goedkoop kwijt
I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2u van te voren moet je je nog geen zorgen maken!
Inmiddels is er wel op die van mij geboden, maar vooralsnog istie lekker goedkoopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Drassss het volgende:
Hmmz nog niemand op mijn trainee Victor geboden
Ik kneep hem bijna dat ik ene Hamming in mijn team zou hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Inmiddels is er wel op die van mij geboden, maar vooralsnog istie lekker goedkoop
Hij is nu nog geen 9 ton. Dat is ong. 6 ton te weinig vergeleken met de gemiddelde prijs
Nog een kwartiertje
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kneep hem bijna dat ik ene Hamming in mijn team zou hebben
Gelukkig jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar hoef je iig niet meer bang voor te zijn
kan ik niet, geen geld genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Drassss het volgende:
Ik zou Hamming terugkopen als ik jou was, Brandje...
Doe ik alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh.. dan zou ik maar met je tenen gaan duimen.
mjah, dan ben je alleen je TL geld kwijt, daar teken ik voor als Gijs voor minder dan 1.3 weggaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef Drassss het volgende:
Ja bij jou gaat hij opeens weer wat beter.
Die van mij is niet verkochtwat een domper.
Een 20 jarige Uitstekend scoren + redelijk passenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef BrandX het volgende:
wat was het voor speler die je op de TL had trouwens?
Hmm.. Die heb ik wel voor je. Alleen verkoop ik die pas in week 1 denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef BrandX het volgende:
ah.
Ik wil een uitmuntend scoren met redelijk passen hebben
quote:Gait-Jan Prent
18 jaar en 107 dagen, TSI = 7 890
matig in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 7/20 goed
Scoren: 9/20 formidabel ( bijna gepopt )
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Ik heb wel een 17 jarige (15 dagen nu) met goed scoren en goed passen voor je in de aanbieding.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef BrandX het volgende:
ah.
Jij bent tweede man!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 17 jarige (15 dagen nu) met goed scoren en goed passen voor je in de aanbieding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij bent tweede man!Die van mij staat tenminste nu al te koop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te weinig. Ik heb een vervanger nodig voor mijn 3+ geblesseerde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb wel een 17 jarige (15 dagen nu) met goed scoren en goed passen voor je in de aanbieding.
Die loopt ook pas maandag af, dus daar heb je voor zondag sowieso niets meer aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
te weinig. Ik heb een vervanger nodig voor mijn 3+ geblesseerde.
En met veel passen is de kans op zo event dus lekker groot. Op zich wel handig. Hij is gehotlist dus maar.quote:Onvoorspelbaar
Positief: Onvoorspelbare verdedigers en centrale middenvelders kunnen een fantastische pass versturen naar een spits of vleugelspeler. Uiteraard geldt hier: hoe hoger het passen, hoe groter de kans op dit event. Ook kunnen ze een onvoorspelbare kans creëren, onafhankelijk van hun stats.
Negatief: Een onvoorspelbare verdediger of centrale middenvelder kan ook blunderen. Hoe beter hij kan verdedigen, hoe kleiner de kans op een blunder.
ik heb wel een formidabele voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef BrandX het volgende:
ah.
hoeveel ervaring?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een formidabele voor je
Huh? Hoe zit het dan met onvoorspelbaar bij spitsen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmmm. Een onvoorspelbare middenvelder, zou dat wat zijn...
[..]
En met veel passen is de kans op zo event dus lekker groot. Op zich wel handig. Hij is gehotlist dus maar.
alstie niet bevalt gaat hij weer de TL opquote:23 jaar en 84 dagen
Specialiteit: Krachtig
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: waardeloos
Passen: zwak
Scoren: uitmuntend
Spelhervatting: matig
Zonde dat ie geen fijne spec heeft...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef BrandX het volgende:
heb er al een gekocht voor maar 890.000
[..]
alstie niet bevalt gaat hij weer de TL op
spec is bij mij altijd een dramaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zonde dat ie geen fijne spec heeft...
Ach de enige spec die ze bij jou moeten hebben is " Vlammen in de laatste 15 min " Specquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
spec is bij mij altijd een drama
maar krachtig kan handig zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
spec is bij mij altijd een drama
maar krachtig kan handig zijn.
Je hebt morgen geen regenwedstrijd, helaas...quote:Krachtig
Positief: Krachtige spelers hebben in de regen kans dat hun vaardigheid in verdedigen, positiespel en scoren verbeterd wordt.
Negatief: Een krachtige speler kan in de zon aan scoren verliezen en zal ook sneller vermoeid raken, dit wordt echter opgevangen door een uitstekende conditie.
vandaar de handige krachtigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach de enige spec die ze bij jou moeten hebben is " Vlammen in de laatste 15 min " Spec
hij gaat vlammen morgen, weddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Je hebt morgen geen regenwedstrijd, helaas...
Surequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij gaat vlammen morgen, wedden?
kun je sowieso wel doen eind van het seizoen.. maak je er waarschijnlijk ook nog wat winst op..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:25 schreef BrandX het volgende:
heb er al een gekocht voor maar 890.000
[..]
alstie niet bevalt gaat hij weer de TL op
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kun je sowieso wel doen eind van het seizoen.. maak je er waarschijnlijk ook nog wat winst op..
Even opzoeken...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Huh? Hoe zit het dan met onvoorspelbaar bij spitsen?
quote:Onvoorspelbaar
Positief: Onvoorspelbare vleugelspelers en spitsen kunnen een extra kans creëren op drie verschillende manieren:
Met voldoende passen kunnen ze een kans creëren voor een andere spits of vleugelspeler.
Met voldoende scoren kunnen ze de bal van een tegenstander (verdediger of centrale middenvelder) afpakken, waardoor zij een kans voor zichzelf of een ander creëren.
Ook kunnen ze een onvoorspelbare kans creëren, onafhankelijk van hun stats.
Ah very nice! Was al bang dat ik mezelf in den vingers geschneden had!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even opzoeken...
Edit: Dit is bij spitsen het geval.
[..]
Ingemaakt worden door mijn jeugd is onmogelijk momenteel. En dat blijkt ook uit de tussenstandquote:
Ik door Nico....quote:
Kom op het kan nog!!quote:Kluitje A1 verkleinde in de 79e minuut de achterstand tot 3-1 toen Martijn Runderkamp moeiteloos de keeper passeerde na een goede combinatie aan de rechterkant van het veld.
Je vleugels en je nipt hogere middenveld maakt t verschil. Maar dat wist je zelf uiteraard ook al.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Haha ik ook, had ik echt niet verwacht..
quote:Neo Van Den Bosch (279991511)
20 jaar en 86 dagen
Huidige vaardigheden:
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: formidabel
Die heb je te koop ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een leuke keeper als verdedigen trainie?
[..]
Op je wedstrijd klikken is de kortste klap, maar je ziet het maar een dag vooruit volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef IPeePie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de weersverwachting weten in hattrick?
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op je wedstrijd klikken is de kortste klap, maar je ziet het maar een dag vooruit volgens mij
Die is gaaf!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb een nieuw logo, gemaakt door iemand op het global forum. Ik vind hem best goed eigenlijk
[ afbeelding ]
Wel het type keeper waar ik naar zoek, als ik mijn eigen verkocht krijg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet. Iemand wil m aan mij verkopen.
Tof!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb een nieuw logo, gemaakt door iemand op het global forum. Ik vind hem best goed eigenlijk
[ afbeelding ]
Ow gaaf! Ik hoop stiekem dat je m kopen kan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel het type keeper waar ik naar zoek, als ik mijn eigen verkocht krijg.Staat op de hotlist...
Nja, dat wil ik je niet aandoenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow gaaf! Ik hoop stiekem dat je m kopen kan.Als ik moet helpen met een openingsbod roep je maar.
Als dat tenminste niet meer is dan 3.7 mil.
Dat wil je me niet aandoen maar ik kan het ook niet met mn 3.7 mil.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nja, dat wil ik je niet aandoenIk heb een briljant keeper van 27 te koop met formidabel verdedigen een SH. Staat er voor een paar duizend boven zijn TV (van 4 183 000 ¤) op voor 4,2M.
Hij loopt morgenavond af, dus mocht iemand hem kopen, dan kan ik op de van den bosch keeperT gaan bieden maandagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wil je me niet aandoen maar ik kan het ook niet met mn 3.7 mil.Ik hoop voor je dat iemand m koopt dan.
achteraf is het een koe in de kont kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vleugels en je nipt hogere middenveld maakt t verschil. Maar dat wist je zelf uiteraard ook al.
Ik hoop het. Misschien kan ik m dan over 2 seizoenen oid wel weer van jou kopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij loopt morgenavond af, dus mocht iemand hem kopen, dan kan ik op de van den bosch keeperT gaan bieden maandag
Ik weet t.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
achteraf is het een koe in de kont kijken
Oelalalaquote:Je team heeft 77 480 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Filipe Galhardo (159990171) onlangs is verkocht voor 1 937 000 ¤.
hoe Julius Ceasar de macht greep in Rome?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Over welk verantwoord stuk historie gaan we het deze avond hebben?
Doe maarquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jurjen Metsemakers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is slecht in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Blegh, hopen dat ie nog wat passen / positiespel heeft...quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Jopie Hoefakker.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:$Bavaria 3 - 1 canarys (312270280)
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Drassss het volgende:
51333568 wedstrijd ID Jeugd
Wat dacht je van mijn jeugdwedstrijd?
Morguhh...
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
Nâh deze wedstrijd spoort ook echt niet :
[..]
[ afbeelding ]
Slaan allebei helemaal nergens op iddquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Drassss het volgende:
51333568 wedstrijd ID Jeugd
Wat dacht je van mijn jeugdwedstrijd?
Morguhh...
jah, Tis al een groot statistisch gebeuren natuurlijk, dus dat maakt het wel zo leuk en soms mega frustrerendquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Drassss het volgende:
Is helemaal geen leed gelukkig
Dat maakt Hattrick ook wel zo mooi vind ik. Voorspelbare wedstrijden zijn ook maar saai..
Hier idd ook geen leed. Was een wedstrijd uit een competitie van 1 van mn supporters.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Drassss het volgende:
Is helemaal geen leed gelukkig
Dat maakt Hattrick ook wel zo mooi vind ik. Voorspelbare wedstrijden zijn ook maar saai..
Dat zeker niet!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
De dooddoener " Het is maar een spelletje " gaat dan ook niet op nee
quote:
Dat hoop ik, want dan kan ik zomaar nog de counter techniek gaan toepassen in de bekerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
Hopen dat ie nog ff wat verder stijgt qua passen voor 4 maart.
Het zal vast wel. Maar of ie 2 levels stijgt betwijfel ik. Matig is wel te doen maar redelijk... Matig is imo niet genoeg om suc6vol te counteren.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want dan kan ik zomaar nog de counter techniek gaan toepassen in de beker
Tjaquote:Sieb van der Mije heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak.
quote:Hoor eens, Eberhart Steers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Verdedigen. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Hij zal nooit stijgen als je het niet traint.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dien ik nu als 2de training Keepen in te stellen, of zal hij automatisch levels gaan stijgen als ik hem op stel als keeper ?
Jawel. Klaverjas training. Alleen heb je dan 16 seizoenen voor 1 niveau nodig.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zal nooit stijgen als je het niet traint.
Kijk eens hoe goed hij nu al is in z'n keepen, als hij al hoog genoeg is kan je 'm misschien gewoon als verdediger opstellen en op verdedigen trainen. De kans is echter klein dat hij al redelijk keepen ofzo heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef DutchieBre het volgende:
Maar, kan ik dan beter dat kiezen als primaire training of als secundaire training. heb namelijk ook 3 potentieel goed verdedigers rond lopen
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kijk eens hoe goed hij nu al is in z'n keepen, als hij al hoog genoeg is kan je 'm misschien gewoon als verdediger opstellen en op verdedigen trainen. De kans is echter klein dat hij al redelijk keepen ofzo heeft
quote:Eberhart Steers
15 jaar en 33 dagen
Keepen:
7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Verdedigen:
2/? waardeloos (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Als hij nooit keepen traint, stijgt hij wel in keepen??quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. Klaverjas training. Alleen heb je dan 16 seizoenen voor 1 niveau nodig.
Tenzij je gelukt hebt en hij heel hoog zit zodat hij na na een aantal klaverjastrainingen toch stijgt.
Training van de spelers die niet op een 100% of 50% trainingsplek staan.quote:
dat soort stijgingen heb ik ook wel gehad. Wist niet dat dat klaverjastraining heettequote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Training van de spelers die niet op een 100% of 50% trainingsplek staan.
Mijn spits is ooit gestegen in verdedigen terwijl hij nooit in de verdediging heeft gespeeld.
Zo leer je nog eens wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat soort stijgingen heb ik ook wel gehad. Wist niet dat dat klaverjastraining heette
Ik train trouwens de komende 3 weken passen, hopelijk stijgen een paar verdedigers nog net even een level naar goed.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat.
Train dan korte passen en speel op woensdag 2-5-3 met je trainies op t middenveld en in de spits.![]()
Mwochquote:ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Mark Monraats.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen!
Geven we hem een contract, baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |