In hotpants liep ik wel (alleen in de zomer op een vrije dag).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb er nog wel ordinairder bijgelopenUitgaan in hotpants bijvoorbeeld. Of in hele strakke catsuits naar school. Of een brede riem als rokje...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lachen Merel, die tattoo-panty's! Maar dan doet het extra pijn als er een ladder in komt...
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lachen Merel, die tattoo-panty's! Maar dan doet het extra pijn als er een ladder in komt...
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Oeh die is echt leuk ja. Die tattoo's ook maar die zou ik dan weer niet dragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Zak chips is leeg.Morgen sporten.
TT bedoel je? Ik zat een beetje met het Engelse tattoo en het Nederlandse sokken, dus ik wist niet zo goed of ik nu wel of niet een spatie zou doen (ja ik heb er wel over nagedacht dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
Engelse ziekte Vik?
of ben ik degene die niet kan spellen?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TT bedoel je? Ik zat een beetje met het Engelse tattoo en het Nederlandse sokken, dus ik wist niet zo goed of ik nu wel of niet een spatie zou doen (ja ik heb er wel over nagedacht dus)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat jouw evil, eviler en überevil isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ik laat een lijstje achterwege vandaag, want het bestaat uit evil, eviler en überevil.
witte boterhammen met superfruitpasta, pizza en drop. Niet noodzakelijk in die volgorde.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat jouw evil, eviler en überevil is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
witte boterhammen met superfruitpasta, pizza en drop. Niet noodzakelijk in die volgorde.
Ik heb vandaag vier grapefruits gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heerlijk, maar niet echt goede keuzes. Ik neem zo nog een grapefruit voor de vitamientjes.
Vroeger vond ik ze echt smerigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vier grapefruits gekocht. Morgen neem ik er één bij mijn ontbijt
.
Ik at ze vroeger nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze echt smerig. Nu vind ik ze heerlijk
.
Bij dit plaatje had ik meloenen gepaster gevonden.quote:
Die heeft ze toch ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dit plaatje had ik meloenen gepaster gevonden.
quote:
Ja, maar nu is het geen kwartet.quote:
Met die meloenen scoort ze wel ja...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest voor Swietje wel even wat extra moeite doen natuurlijk.
Ik hou niet van kwartet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het geen kwartet.
Maar meloen is heerlijk zoet.quote:
tof,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, wat gaan jullie hard.
Rituals, wat een verschil Goed zeg! Hoe heb je dat gedaan?
Wij zijn bezig met een 24 marathon. Spannend! En morgen lekker relaxed, uitslapen, boodschappen doen en naar de film....
met een beetje suiker erover, heerlijk verfrissend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Ik vind ze niet echt bitter. Beetje zoetig zelfs.
vind 't maar eng.. hoop maar dat 't er veilig uitgehaald is en ze nog even langs de eerste hulp is gegaanquote:
Maar ondertussen eet je netjes, toch, als ik me je lijstjes herinner?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:07 schreef Rituals het volgende:
@Jager, ik ben begonnen met etiketten lezen en kcal bijhouden, later ben ik gaan minderen met de carbs, daarna ben ik nog meer gaan minderen met de carbs en ik ben veel te weinig gaan eten. Niet de goede manier dus. De theorie van goed/gezond afvallen beheers ik wel, maar de praktijk pakte iets anders uit
.
Is het leuk met de Duutser?Veel plezier met 24!
Ja, het klonk echt niet goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind 't maar eng.. hoop maar dat 't er veilig uitgehaald is en ze nog even langs de eerste hulp is gegaan
Ik heb nog geen lijstjes gepostquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar ondertussen eet je netjes, toch, als ik me je lijstjes herinner?
Het is tof met de Duutser. Vandaag een paar keer een strubbeling gehad, maar dat hoort er ook bij. Zo'n week is altijd heel intens, het is het samen zijn van een maand in een week gepropt...
Nog helemaal niet? Jawel toch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nog geen lijstjes gepost. Het is nog niet netjes, maar eet wel meer dan voorheen!
Ik doe mijn best.
Kan ik me heel goed voorstellen! Logisch inderdaad. Als het over het algemeen maar fijn voelt samen.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nog helemaal niet? Jawel toch!
Ik hoop ook dat het okay is met Chico!
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
Dan gaan jullie schrikken, dus ik sla vandaag even over. Vandaag was een drukke dag en dan schiet het eten er een beetje bij in. Daar moet nog even verandering in komen.
Maar het komt goed!
Dat was geen heel lijstje. Misschien had je wel één witte boterham met een dun laagje superfruitpasta, een halve pizza en twee dropjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..
Als ik 'm post, post jij 'm dan ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat was geen heel lijstje. Misschien had je wel één witte boterham met een dun laagje superfruitpasta, een halve pizza en twee dropjes.
Ik zou net zeggen, de meeste mensen posten hier ook hun mindere lijstjes. Ikke niet trouwens, waardoor jullie deze week weinig lijstjes van me gezien hebben. Vandaag valt trouwens wel mee:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik 'm post, post jij 'm dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodig.
Geen D...? Meiske toch, dit is echt te weinig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodig.
hint: je dag is nog niet over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
[..]
Het begon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
probeer 't eens, goddelijke combi, eigenlijk moet er ook nog walnoot bijquote:
Het klinkt echt viesss. Maar receptje? Of pleur je gewoon die peer erbij en klaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
probeer 't eens, goddelijke combi, eigenlijk moet er ook nog walnoot bijmaar dat waren we vergeten!
Ja dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, met wie sms je? Oftewel, hoe is het met de ex en zo? Niet antwoorden als je dat niet wilt!
omoda.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat!
Ik zit er doorheen. Afleiding nodig. Wie weet nog meer schoenensites?
pasta opzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Het klinkt echt viesss. Maar receptje? Of pleur je gewoon die peer erbij en klaar?
Klinkt toch eigenlijk best welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pasta opzetten
in een pan een beetje roomboter doen en de peer met walnoot alvast wat voorbakken
in een andere pan uitje fruiten, knof erbij, gorgonzola en een scheutje droge witte wijn. Gorgonzola laten smelten en dan nog wat room erbij doen tot je een mooi sausje hebt. Peer, walnoot en pasta er doorheen scheppen, en omnomnom
Ik lig er ook niet wakker vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Rituals het volgende:
Mo jij hebt toch een heel mooi lijstje?
Valt me mee XM! Oké, niet helemaal de goede keuzes, maar qua hoeveelheid bedoel ik.
Ja en als je er nou nog wat T's en een D bijpleurt, wordt het nog eens watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Rituals het volgende:
Wat ik net poste als O + L is trouwens mijn standaard O + L. Morgen vervang ik de rode bessen dus een keer met een grapefruit
.
wel opletten he, ik sms juist nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, met wie sms je? Oftewel, hoe is het met de ex en zo? Niet antwoorden als je dat niet wilt!
't is echt binnen ehm.. kwartiertje klaar, lijkt super culinair en ik vind 't persoonlijk een van de geslaagdere manieren van pasta etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Swietje het volgende:
[..]
Klinkt toch eigenlijk best wel![]()
![]()
Ik ga 'm onthouden
Als ik ooit de keuken voor mezelf heb ga ik het uitproberen. Ben ook geen fan van pasta namelijk dus moet eens wat nieuws proberen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt binnen ehm.. kwartiertje klaar, lijkt super culinair en ik vind 't persoonlijk een van de geslaagdere manieren van pasta eten
Precies!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en als je er nou nog wat T's en een D bijpleurt, wordt het nog eens wat.
quote:
Anders gewoon vooraf alles in huis halen met eetlijstjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies!Appeltje eitje zou je zeggen
.
@Blurred, zou je nog willen dat het niet je ex was? Inmiddels is het al best lang uit toch?
Truste! Hoop dat je lekker slaaptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes morgen allemaal, ik ga m'n nest in. De wekker gaat alweer rond een uur of 8.
Je bent in ieder geval goed bezig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet nog steeds wennen aan 't idee dat ik én af wil vallen én 'genoeg' eet...
aangezien ik de vorige keer ook meer heb bereikt door als 'n bezetene te sporten en vrij weinig te eten (naar verhouding) ben ik ook écht bang dat ik m'n doel nooit bereik, maar ik ben net begonnen, dus ik geef mijn verstand even een kans
8 uur! Op zaterdagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes morgen allemaal, ik ga m'n nest in. De wekker gaat alweer rond een uur of 8.
Ik heb in principe altijd genoeg in huis om een mooi eetlijstje te maken, maar het komt er vaak niet van. Ik moet het nog even in mijn systeem stampen denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Anders gewoon vooraf alles in huis halen met eetlijstje
Dat werkt bij mij prima.
ik ben fan van de franse chardonnayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
de Shiraz van de Lidl is echt zó lekker
En hij? Hebben jullie het daar wel eens over? De tijd gaat snel hč! Over een halve maand is het alweer een jaar geleden dat het uitging met mijn exquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef Blurred86 het volgende:
@rituals, soms wel, soms niet. we zijn inmiddels ook al negen maanden ofzo (wow echt lang realiseer ik me nu ineens!) uit elkaar dus ik ben het ook wel al gewend ofzo ondertussen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja ik ging GA kijken bijna een uur geleden alnu echt hoor, doei!
Alle leuke sites zijn op! Of ik ken de hele collectie alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Merel doe nog eens een site? Heb nog niks gekocht
hij weet het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
En hij? Hebben jullie het daar wel eens over? De tijd gaat snel hč! Over een halve maand is het alweer een jaar geleden dat het uitging met mijn ex.
Ik ben te nieuwsgierig voor dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hij weet het nietwe hebben het er wel eens over ja, naar mijn mening wil hij wel maar durft hij niet maar dat is een lang verhaal dat ik misschien een andere keer wel vertel
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Alle leuke sites zijn op! Of ik ken de hele collectie al
Vergeet invito nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb alleen omoda,esprit,tommy en footwork nog maar gehad
niet zo crea vanavond.
Jajoh, maar die hadden ook niks in de winkel vandaag, alleen maar oude meukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zit ik nuMerel heb je vandenassem al gehad?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Jajoh, maar die hadden ook niks in de winkel vandaag, alleen maar oude meukIk overweeg trouwens om de collega te laten betalen voor de drie paar die ik vandaag gekocht heb, het is immers zijn schuld dat ik ze nodig had ter afleiding
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Jajoh, maar die hadden ook niks in de winkel vandaag, alleen maar oude meukIk overweeg trouwens om de collega te laten betalen voor de drie paar die ik vandaag gekocht heb, het is immers zijn schuld dat ik ze nodig had ter afleiding
Dure hobby maar wel gaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.deknalpot.nl/Onderdelen.aspx
ik zit hier lekker te neuzelen
ik denk: ik geef weer even wat tegenwicht! Maar, wat denk je dat kleding of schoenen als hobby aan geld kost?quote:
Ja, idioot hčquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Rituals het volgende:
Lang inderdaad Merel! En al die tijd min of meer die 'relatie' met hem gehad?
Dat kan ik je vertellen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk: ik geef weer even wat tegenwicht! Maar, wat denk je dat kleding of schoenen als hobby aan geld kost?alles wat ik daarmee bespaar gaat naar m'n motoren
He owes mequote:
ah joh, zelfs ik leef nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef Merel het volgende:
Motorrijden lijkt mij ook tof! Maar ik vermoed dat ik er geen talent voor heb
Had zelf ook nooit verwacht dat het zo uit zou pakken! Kan me ook wel voorstellen dat anderen er met fronsende wenkbrauwen naar kijken, zeker als ze de voorgeschiedenis kennen en ook weten hoeveel verdriet ik om 'm heb gehad. Maar ik vind het wel oké zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Rituals het volgende:
Klinkt prima zo Merel! Belangrijk inderdaad dat je er allebei op dezelfde manier in staat, dan kan het hartstikke leuk zijn.
Heb je reden aan te nemen dat hij iets vekeerds doet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Merel het volgende:
Over seks gesproken, ik wil niet weten waar de collega mee bezig is
Ligt aan de definitie van verkeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je reden aan te nemen dat hij iets vekeerds doet dan?
Ongeveer 13 jaar en 1 kort rokje geleden donderde iemand van z'n fiets na de gevleugelde woorden "Tering, wat een benen!" Toen 'ie op de grond lag kwam er een gefrustreerd "Wacht maar, over tien jaar ben je dik!" achteraan. Toch jammer dat ik z'n nummer niet heb gevraagd voor een follow-up...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook aan je figuur!
Ik kreeg laatst de opmerking "Wow jouw figuur! wacht maar, als jij eenmaal een jaar studeert dan heb je ook ons figuur...!"
Ik ben derdejaars en ik ben ook geen 18 meer maar goed ik liet ze maar in die waan!!!!
Leuke bril! Wanneer komen de 'op' foto's? enne... eensch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moest even zoeken, maar het is deze!
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1093-a
Die stond qua vorm het beste vond ik, en vriendje vond hem ook het leukst! En mooi rood is nie lelijk
Heb ook zo'n paar pantoffelpumps, uitverkoopje van 350 voor 39 gulden. Dat was het begin van een verslaving...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief zijn voor jezelf
![]()
Ik heb trouwens werkelijk een paar pumps die net zo lekker zitten als pantoffeltjes en ze zijn nog elegant ook. Mag ze alleen bijna nooit aan van mezelf, wan ze zijn nogal kwetsbaar en ik bewaar ze voor beurzen.
Nou ja ik heb zoiets van als hij het met jou serieus meent dan doet hij dat dus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van verkeerdIt's complicated!
Alsof ik daar ooit echt achter kom. Misschien heb ik zelfs wel liever dat ie het wel doet en daarna gewoon vertelt, dan dat ie vertelt dat er niks gebeurd is en dat ik daar altijd aan blijf twijfelen. Maarja, dan ga ik er al van uit dat we serieus verder gaan als ie terug is, en ik weet niet eens wat daarvan terecht gaat komen natuurlijk. Nog even doorbijten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zoiets van als hij het met jou serieus meent dan doet hij dat dus niet
Jah dat hoopik ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Merel het volgende:
En ik hoop dat we nog wat van Chico horen!!
Dat dus. Hopelijk is 't allemaal meegevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Merel het volgende:
En ik hoop dat we nog wat van Chico horen!!
hahah maar ik vergeet echt altijd alles,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, jij stresskuiken! Jij hebt alles ingepakt, je zet je wekker en je gaat op bed liggen
Hahaha, dat wilde ik net zeggen: alleen je paspoort en je geld moet je echt meenemen. Maar niet gedaan wegens te hoog wandelend cliché gehalte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahah maar ik vergeet echt altijd alles,
vorig jaar mijn paspoort
Rond deze tijd vorig jaar begon mn ex anders te doen, begin april ging het toen uit. Hoe anders was mijn leven toen vergeleken met nu, zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
En hij? Hebben jullie het daar wel eens over? De tijd gaat snel hč! Over een halve maand is het alweer een jaar geleden dat het uitging met mijn ex.
ze gooien de max tempertatuur van de verwarming dan omhoog. Maar, m'n huis tocht nog al, dus echt heel erg warm, nee. Maar wel okay.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:16 schreef Blurred86 het volgende:
-27wow, krijg je het dan binnen nog wel lekker warm gestookt? ik kreeg mijn kamer met -10 al niet goed meer warm
al zullen ze daar in Zweden wel meer gewend aan zijn natuurlijk!
Te weinig Mo..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapenik houd van 't weekend!
Lijstje:
O: flinke bak Griekse yoghurt met wat honing
L: twee gekookte eitjes
T: banaan
S: hardlopen
D: groentensoep met ciabatta (vers)
S: crunches
T: glaasje wijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoorwant jij weet niet hoe groot die ciabatta is en dat ik daar de helft van weg ga werken
idem voor de volle Griekse yoghurt
jawel. 2 gekookte eitejs is geen lunch. En die ciabatta, dat zalo ok niet zo aantellen. Ik denk dat je zo rond 1000 kcal komt..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoorwant jij weet niet hoe groot die ciabatta is en dat ik daar de helft van weg ga werken
idem voor de volle Griekse yoghurt
Datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben het eigenlijk wel met XM eens hoor Mo, als ik heel ruim schat voor de ciabatta (500 kcal) + ontbijt (350 kcal) + 2 eieren (150 kcal) +banaan (100 kcal) + wijntje (150 kcal), kom ik op 1250 kcal en dan ga je ook nog eens hardlopen!
lekker koppig weerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga écht niet meer etenwant 't is genoeg
nee hoor! staat als ontbijtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Blurred, je vergeet de Griekse yoghurt. Bij twee eitjes kunnen wel 2 boterhammen.
Is het meer dan die 1250 die Blurred uitrekende dan? Want jij vindt 1250 + sport normaliter ook te weinig toch!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga écht niet meer etenwant 't is genoeg
Whoooo!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef conleche het volgende:
O jubel!! Ik ben toch afgevallen. Tenminste in centimeters! Een broek die zo rond kerst muffin-like trekjes had ineens, is nu weer smoothvallend!
Resultaat: 0.2 kilo minder dan voor ik naar Engeland gingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whoooo!![]()
![]()
Ik twijfel of ik me zal wegen! It's been a while...
Wtfquote:
Omdat m'n eten nog niet genoeg gezakt is en ik geen steken wil krijgen. 5 kwartier na het eten is iig safe hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wtf.
En waarom moet je een half uur wachtend.
het is wel wat door elkaar hč?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Jezus wat een avond weerik moet echt niet drinken. Ik drink nooit, en als ik het dan doe gaat het mis
nou ja enzo. Oi oi oi.
En het was 2x wijn, 1x tequila, 1x vodka. Wat een drama mijn arme hoofd. En ik heb echt vaag gedroomd.
Ja het hoofd is ook wel wat door elkaar en ik heb me weer schandalig gedragen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is wel wat door elkaar hč?![]()
sterkte!
Zo maar 's richting de motortoko voor 'n nieuw bandje en nieuwe remblokjes
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Resultaat: 0.2 kilo minder dan voor ik naar Engeland ging![]()
72.7 kilo, harhar. *bollie*
Schijnbaar blijf ik met goede hoeveelheden eten, af en toe troep (cola, chips, chocola), en 2-3 keer per week sporten op gewicht?
Schandalig? Oeioei!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja het hoofd is ook wel wat door elkaar en ik heb me weer schandalig gedragen.
Veel plezier met de motoronderdelen! Shoppen is leuk als je leuke dingen sjopt...
Vast ook in centimeters eraf!! Omdat je sport.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Resultaat: 0.2 kilo minder dan voor ik naar Engeland ging![]()
72.7 kilo, harhar. *bollie*
Schijnbaar blijf ik met goede hoeveelheden eten, af en toe troep (cola, chips, chocola), en 2-3 keer per week sporten op gewicht?
Mn broeken zitten geloof ik hetzelfde, maar ik zal wel weer eens meten binnenkort ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Vast ook in centimeters eraf!! Omdat je sport.![]()
Beetje stom dat ik niet heb gemeten in het begin. Gelukkig dat ik het nog wist van die broek, want die wilde ik met kerst aandoen en dat was geen gezicht wegens overpuilende vleesjes.
Ik heb hem nu aan naar het werk en ik weet weer waarom ik hem nooit aan doe; het is een wollen broek en hij prikt als de ziekte.
Post nog eens een lijstje? Van wat je normaal gesproken eet op een dag, eens kijken wat er anders kan, zodat je wel af gaat vallen zonder honger te hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mn broeken zitten geloof ik hetzelfde, maar ik zal wel weer eens meten binnenkort ja!![]()
Noes, prikbroekStaat vast wel mooi
Boot-schapen doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en kan dit voor een date?absoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weet 'ie van te voren al hoe je eruit zietquote:
Zijn deze. Zwarte pumps zouden mooier zijn maar die heb ik op het moment niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu weet 'ie van te voren al hoe je eruit ziet
Krijg de schoenen niet duidelijk in beeld. Verder figuuraccentuerend, maar niet overdone. Goede keuze lijkt me.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en kan dit voor een date?hangt er vanaf waar je naartoe gaat op die dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurkje staat je super in ieder geval! vind de schoenen eerlijk gezegd niet zo mooi..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Bla weegschaal. Hoeveel cms zijn dat? Ik weet niet hoe jij eruit ziet met 62 kilo, maar je bent net zo lang als ik en hebt een vrouwelijker figuur, dus 62 is imho te mager.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:41 schreef Merel het volgende:
Vanochtend zei de weegschaal 68 kilo. Er moet echt 6 kilo af verdorieEn het komt gewoon doordat ik niet sport, dus eigen schuld...
Dan gewoon genieten dat je nog steeds een lekker wijf bent ondanks dat je denkt dat je een blubberbuik hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Merel het volgende:
Ik weet ook best wat ik moet doen, maar ik doe het niet
Ik wilde eigenlijk op mo gaan mopperen, maar dit is ook niet heel veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Lijstje vandaag:
O boterham kaas/komkommer, boterham ham/komkommer, eitje, glas optimel, thee
L witlofsalade met twee eitjes, amandelen, appel, minneola en yoghurtdressing
D IKEA-balletjes met gebakken krieltjes en sperziebonen
T vanavond nog wat yoghurt-igs
Hehe, eindelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
T: B&J 86 gram, nu is eindelijk de beker op. een week mee gedaan, waarvan 1 dag zelfs met 2 personen.
Jurkje, rokje, jas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie mogen wederom eerlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat goed zeg! Je bent echt goed Bezig! Oh, en rituals: ik ga voor 38 omdat dat lekkerder zit, denk ik. Jurkje is tof, jasje ook, rokje vind ik niet zo...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Gehaald. 2 x 3,5 km met 0,5 wandelen tussendoor en de hardloopstukken deed ik met 9,1 km/u. Net zo snel als met 5 km, dus ik ben tevreden.
Conditioneel kon ik het prima hebben, maar m'n benen begonnen wel wat numb te worden op het laatst. Moest ook stukken klimmen, maar heb ook een heerlijk stuk naar beneden gehad
.
Oh, wat ben ik blij. Volgende keer 200 meter minder wandelen
.
Afgelopen week steeds ongeveer ditte!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Post nog eens een lijstje? Van wat je normaal gesproken eet op een dag, eens kijken wat er anders kan, zodat je wel af gaat vallen zonder honger te hebben.
Low(er) carb was niet echt een succes voor mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:07 schreef Perruche het volgende:
Arme chico, goed dat ze is teruggegaan!
Maria, misschien een beetje veel brooddingen? Ik vind het lekker als ik werk om bijv. salade te eten voor lunch of thuis soep ofzo... misschien dat dat voor jou ook werkt?
Ik ga zo lunchen met mijn collega
Wist het wel, kan soms vreselijk misgaan. Ben daarom ontzettend blij dat het allemaal in de gaten wordt gehouden en dat het de goede kant opgaat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Achgos, die Chicosneu zeg. En dat allemaal door een piercing
ik wist niet dat dat zo uit de hand kon lopen.
voor haar, mocht ze meelezen
.
Lijstje lijkt me echt wel prima eigenlijk. Niet te veel, niet te weinig. Misschien als tussendoortjes dan echt geen carbs nemen, dus eerder een stukje vlees nog, of een eitje of een ham/augurkrolletje of zo. Ik zal eens extra op jouw lijstjes letten de komende weken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afgelopen week steeds ongeveer ditte!
O: twee sneetjes met beleg (vleeswaar of hagelslag ofzo)
T: blokjes kaas / worteltjes / koekje dat soort dingen
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren, of weer vleeswaar of kaas of tonijnsalade
T: roggebrood met pindakaas / nog een snee brood / yoghurt oids
D: stamppot, fajitas, hartige taart, soep, van allessoms vega
T: na het sporten vaak nog yoghurt ofzo
En in het weekend (vrijdag/zaterdag) in de avond als T: ongeveer 2 glazen cola, vaak met wat erbij, zoals zoute sticks of zelfgebakken stukje iets, soms chippies of chocola. Niet super uiteraardOh en in nee zeggen als ik op visite ben ben ik ook slecht, vooral als het om zelfgebakken dingen gaat
![]()
Ik gok dat mijn weekenden voornamelijk de boosdoener zijnMisschien zijn mn D's wat te heavy. Al vind ik het in combi met mn sportgedrag wel meevallen?
Misschien wil ik gewoon niet graag genoeg![]()
nee nee gewoon collega, maar ik was zo bezopen gisteren ik schaam me ervoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat een collega of een collega?
Afgezien van de weekenden neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Lijstje lijkt me echt wel prima eigenlijk. Niet te veel, niet te weinig. Misschien als tussendoortjes dan echt geen carbs nemen, dus eerder een stukje vlees nog, of een eitje of een ham/augurkrolletje of zo. Ik zal eens extra op jouw lijstjes letten de komende weken.
Goed zo!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb net iets gedaan wat ik heel eng vind - collega's gemaild over een project dat we met drie klassen draaien en wat ik gewoon qua tijdspad en planning hé-le-maal niet voor elkaar krijg. Lag er wakker van vannacht en weiger daar over te gaan piekeren op vakantie, dus heb gemaild met al mijn zorgen en of we dat na de vakantie kunnen bespreken.
Eng.
M'n vinger kwam klem tussen twee elektrische rolstoelen doordat iemand die zijn rolstoel nooit onder controle heeft tegen mij aan knalde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een brokkenpiloten toch hier in dit topichoe kwam dat zo Swietje? Ga je er mee naar een arts? Sterkte!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even snel
@Rituals: ik sluit me bij conleche aan qua kledingopinie
Ahhh arme Chico. Hopelijk knapt ze snel op.
Envoor Vik! Nog even doorzetten en dan lukt een lesje RPM ook wel
.
Ik dacht ook een keer dat m'n pink gekneusd was en toe was het gebroken. Nu heb ik een krom bovenste kootje en is het pinkie korter dan de ander. Dus ik zou er even naar laten kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:56 schreef Swietje het volgende:
[..]
M'n vinger kwam klem tussen twee elektrische rolstoelen doordat iemand die zijn rolstoel nooit onder controle heeft tegen mij aan knalde.Maar zouden ze er iets mee doen als m'n topje gebroken zou zijn? Want als ze niks doen heeft 't weinig nut om te gaan? Vingertopje is vooral paarsblauw, dik en pijnlijk.
Staat ie raar, kan je m nog bewegen? Zou wel slim zijn er even naar te laten kijken, zo'n rolstoel is niet niks! En je vingertopje is wel fijn om te houden...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:56 schreef Swietje het volgende:
[..]
M'n vinger kwam klem tussen twee elektrische rolstoelen doordat iemand die zijn rolstoel nooit onder controle heeft tegen mij aan knalde.Maar zouden ze er iets mee doen als m'n topje gebroken zou zijn? Want als ze niks doen heeft 't weinig nut om te gaan? Vingertopje is vooral paarsblauw, dik en pijnlijk.
Dat vind ik eigenlijk wel een goeie! Eventueel afgewisseld met cherrytomaatjes en dergelijke dingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef sigme het volgende:
Vik,![]()
Maria, om wat te bezuinigen zou ik de 1e T strak op 'worteltjes' zetten (geen kaas of koekjes), en eventueel de D-portie wat verkleinen. Niet teveel aan veranderen, want als basis lijkt het me een príma lijst.
En hemel wat ben ik blij dat Chicolate gister is gaan klagen en in beweging gekomen.
het is m.i. niet zo erg dat je eens een keer een dag hebt dat je weinig eet, maar ik vind het wel zorgwekkend dat je denkt dat het genoeg is, zéker op een dag dat je ook nog eens gaat hardlopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
wat doet iedereen overspannen als ik ineens een dag niet hetzelfde eet als de rest van de week
echt...
Ter vergelijking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef Rituals het volgende:
Ik zal m'n kont eens even beter bekijken in beide shortjes. Als ik sta zit maat 36 niet heel strak om m'n benen (kan mijn hand er nog makkelijk tussen doen), maar hij zit strakker zodra ik ga zitten. Mijn benen zijn niet gespierd, dus dat staat niet zo mooi (ook wel een beetje bij maat 38 trouwens). Eigenlijk moet ik gewoon m'n benen trainen
.
@DaD,. Toch vreemd van het meten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
beter opletten dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het is m.i. niet zo erg dat je eens een keer een dag hebt dat je weinig eet, maar ik vind het wel zorgwekkend dat je denkt dat het genoeg is, zéker op een dag dat je ook nog eens gaat hardlopen.
bovendien eet je volgens mij wel vaker vrij weinig, al heb ik er niet speciaal op gelet.
maar goed, als jij denkt dat het goed is vooral zo doorgaan dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |