In hotpants liep ik wel (alleen in de zomer op een vrije dag).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb er nog wel ordinairder bijgelopenUitgaan in hotpants bijvoorbeeld. Of in hele strakke catsuits naar school. Of een brede riem als rokje...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lachen Merel, die tattoo-panty's! Maar dan doet het extra pijn als er een ladder in komt...
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lachen Merel, die tattoo-panty's! Maar dan doet het extra pijn als er een ladder in komt...
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Oeh die is echt leuk ja. Die tattoo's ook maar die zou ik dan weer niet dragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Zak chips is leeg.Morgen sporten.
TT bedoel je? Ik zat een beetje met het Engelse tattoo en het Nederlandse sokken, dus ik wist niet zo goed of ik nu wel of niet een spatie zou doen (ja ik heb er wel over nagedacht dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
Engelse ziekte Vik?
of ben ik degene die niet kan spellen?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TT bedoel je? Ik zat een beetje met het Engelse tattoo en het Nederlandse sokken, dus ik wist niet zo goed of ik nu wel of niet een spatie zou doen (ja ik heb er wel over nagedacht dus)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook lollig
[ afbeelding ]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat jouw evil, eviler en überevil isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ik laat een lijstje achterwege vandaag, want het bestaat uit evil, eviler en überevil.
witte boterhammen met superfruitpasta, pizza en drop. Niet noodzakelijk in die volgorde.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat jouw evil, eviler en überevil is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
witte boterhammen met superfruitpasta, pizza en drop. Niet noodzakelijk in die volgorde.
Ik heb vandaag vier grapefruits gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heerlijk, maar niet echt goede keuzes. Ik neem zo nog een grapefruit voor de vitamientjes.
Vroeger vond ik ze echt smerigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vier grapefruits gekocht. Morgen neem ik er één bij mijn ontbijt
.
Ik at ze vroeger nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze echt smerig. Nu vind ik ze heerlijk
.
Bij dit plaatje had ik meloenen gepaster gevonden.quote:
Die heeft ze toch ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dit plaatje had ik meloenen gepaster gevonden.
quote:
Ja, maar nu is het geen kwartet.quote:
Met die meloenen scoort ze wel ja...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest voor Swietje wel even wat extra moeite doen natuurlijk.
Ik hou niet van kwartet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het geen kwartet.
Maar meloen is heerlijk zoet.quote:
tof,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
sjeesis, wat gaan jullie hard.
Rituals, wat een verschil Goed zeg! Hoe heb je dat gedaan?
Wij zijn bezig met een 24 marathon. Spannend! En morgen lekker relaxed, uitslapen, boodschappen doen en naar de film....
met een beetje suiker erover, heerlijk verfrissend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
Ik vind ze niet echt bitter. Beetje zoetig zelfs.
vind 't maar eng.. hoop maar dat 't er veilig uitgehaald is en ze nog even langs de eerste hulp is gegaanquote:
Maar ondertussen eet je netjes, toch, als ik me je lijstjes herinner?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:07 schreef Rituals het volgende:
@Jager, ik ben begonnen met etiketten lezen en kcal bijhouden, later ben ik gaan minderen met de carbs, daarna ben ik nog meer gaan minderen met de carbs en ik ben veel te weinig gaan eten. Niet de goede manier dus. De theorie van goed/gezond afvallen beheers ik wel, maar de praktijk pakte iets anders uit
.
Is het leuk met de Duutser?Veel plezier met 24!
Ja, het klonk echt niet goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind 't maar eng.. hoop maar dat 't er veilig uitgehaald is en ze nog even langs de eerste hulp is gegaan
Ik heb nog geen lijstjes gepostquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar ondertussen eet je netjes, toch, als ik me je lijstjes herinner?
Het is tof met de Duutser. Vandaag een paar keer een strubbeling gehad, maar dat hoort er ook bij. Zo'n week is altijd heel intens, het is het samen zijn van een maand in een week gepropt...
Nog helemaal niet? Jawel toch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nog geen lijstjes gepost. Het is nog niet netjes, maar eet wel meer dan voorheen!
Ik doe mijn best.
Kan ik me heel goed voorstellen! Logisch inderdaad. Als het over het algemeen maar fijn voelt samen.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nog helemaal niet? Jawel toch!
Ik hoop ook dat het okay is met Chico!
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef Rituals het volgende:
Dan gaan jullie schrikken, dus ik sla vandaag even over. Vandaag was een drukke dag en dan schiet het eten er een beetje bij in. Daar moet nog even verandering in komen.
Maar het komt goed!
Dat was geen heel lijstje. Misschien had je wel één witte boterham met een dun laagje superfruitpasta, een halve pizza en twee dropjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..
Als ik 'm post, post jij 'm dan ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat was geen heel lijstje. Misschien had je wel één witte boterham met een dun laagje superfruitpasta, een halve pizza en twee dropjes.
Ik zou net zeggen, de meeste mensen posten hier ook hun mindere lijstjes. Ikke niet trouwens, waardoor jullie deze week weinig lijstjes van me gezien hebben. Vandaag valt trouwens wel mee:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb mijn slechte voer ook gepost. Dus..
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik 'm post, post jij 'm dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodig.
Geen D...? Meiske toch, dit is echt te weinig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[..]
Oké, maar de mijne is echt heel slecht. Ik weet dat hij slecht is, dus tips zijn niet nodig.
hint: je dag is nog niet over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
[..]
Het begon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij. En Mo!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
probeer 't eens, goddelijke combi, eigenlijk moet er ook nog walnoot bijquote:
Het klinkt echt viesss. Maar receptje? Of pleur je gewoon die peer erbij en klaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
probeer 't eens, goddelijke combi, eigenlijk moet er ook nog walnoot bijmaar dat waren we vergeten!
Ja dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, met wie sms je? Oftewel, hoe is het met de ex en zo? Niet antwoorden als je dat niet wilt!
omoda.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja dat!
Ik zit er doorheen. Afleiding nodig. Wie weet nog meer schoenensites?
pasta opzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Het klinkt echt viesss. Maar receptje? Of pleur je gewoon die peer erbij en klaar?
Klinkt toch eigenlijk best welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pasta opzetten
in een pan een beetje roomboter doen en de peer met walnoot alvast wat voorbakken
in een andere pan uitje fruiten, knof erbij, gorgonzola en een scheutje droge witte wijn. Gorgonzola laten smelten en dan nog wat room erbij doen tot je een mooi sausje hebt. Peer, walnoot en pasta er doorheen scheppen, en omnomnom
Ik lig er ook niet wakker vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Rituals het volgende:
Mo jij hebt toch een heel mooi lijstje?
Valt me mee XM! Oké, niet helemaal de goede keuzes, maar qua hoeveelheid bedoel ik.
Ja en als je er nou nog wat T's en een D bijpleurt, wordt het nog eens watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Rituals het volgende:
Wat ik net poste als O + L is trouwens mijn standaard O + L. Morgen vervang ik de rode bessen dus een keer met een grapefruit
.
wel opletten he, ik sms juist nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blurred, met wie sms je? Oftewel, hoe is het met de ex en zo? Niet antwoorden als je dat niet wilt!
't is echt binnen ehm.. kwartiertje klaar, lijkt super culinair en ik vind 't persoonlijk een van de geslaagdere manieren van pasta etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Swietje het volgende:
[..]
Klinkt toch eigenlijk best wel![]()
![]()
Ik ga 'm onthouden
Als ik ooit de keuken voor mezelf heb ga ik het uitproberen. Ben ook geen fan van pasta namelijk dus moet eens wat nieuws proberen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt binnen ehm.. kwartiertje klaar, lijkt super culinair en ik vind 't persoonlijk een van de geslaagdere manieren van pasta eten
Precies!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en als je er nou nog wat T's en een D bijpleurt, wordt het nog eens wat.
quote:
Anders gewoon vooraf alles in huis halen met eetlijstjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies!Appeltje eitje zou je zeggen
.
@Blurred, zou je nog willen dat het niet je ex was? Inmiddels is het al best lang uit toch?
Truste! Hoop dat je lekker slaaptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Succes morgen allemaal, ik ga m'n nest in. De wekker gaat alweer rond een uur of 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |