Wedden dat dat kan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Maar bomen heb ik nog nooit gezien in de fruitschaal
Welke hobby?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
U / I = R![]()
U/R = I
UxI =P
I2R = P
das een mooie hobby Rocky
Dan moet je die schimmels langer hun gang laten gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Ik heb een idee voor een kunst werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
zo ver heb ik het nog nooit laten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Dat is 's avonds / 's nachts zekerquote:
Ik had over dat iPad schandaal op mn werk ook al lopen geinen "één rotte Apple in de mand...."quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Dat is GF zijn werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is 's avonds / 's nachts zeker
nieuw spreekwoord: bomen in de fruitschaal snoeienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had over dat iPad schandaal op mn werk ook al lopen geinen "één rotte Apple in de mand...."
ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.
Ik kijk voortaan wel op zondag op de BBC.
Hoofdstuk 5 klas 2, het is een begrip geworden gewoonquote:
nu met een echtequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben meer van bio
[..]
Ik zie het![]()
Wel stom dat die GT 4 gebruikte
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoofdstuk 5 klas 2, het is een begrip geworden gewoon
vooral die corkscrewquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en dan blijkt dat het toch iets moeilijker is
Ze hebben er wel echt de meest vadsige plaatjes voor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik hoe dus al niet meer te zeggen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 21:03 uur
01. 527 Stuart
Maar die baan is ook trickyquote:
Ik vond het wel mee vallen, denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben er wel echt de meest vadsige plaatjes voor uitgekozen
wat een spemmerquote:
Dat zou wel een aardige zijn jahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuw spreekwoord: bomen in de fruitschaal snoeien
nu is die NSX ook een beest van een car uit die tijdquote:
Dat is het zeker, echt een mooie en goede auto, ik zeg geen neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
nu is die NSX ook een beest van een car uit die tijd
ik kom er wel in maar nooit meer uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, echt een mooie en goede auto, ik zeg geen nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |