SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou eerst achteruit rijden, je staat op zijn beenquote:
Ik weet niet beter dat hij van 2 is a couple and 3 a croud isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met Fibonaccigetallen komen ze ook van pas
Wat ben jij aardig, gelukkig kan ik valbrekenquote:
Que?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat hij van 2 is a couple and 3 a croud is
ja die appel is er nog maar de deling kan nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan is die appel er toch nog steeds dus zou eigenlijk het antwoord het getal boven de deelstreep moeten zijn
ja dus delen door nul kan n ietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
ja die appel is er nog maar de deling kan niet
dat zeg ik toch dus is er nog steeds die appel. er word niet gedeeld dus .
Met slagroom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Peperkoek (of kruidkoek, kies maar) helpt tegen keelpijn![]()
dus blijft die appel overquote:
ja maar het ging om delen door nul niet om de appelquote:
nee die groeit uit tot een appelboom dus vermeerdert die zichzelf uiteindelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en die verschrompelt tot nul...
in de fruitschaal groeit niets hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
nee die groeit uit tot een appelboom dus vermeerdert die zichzelf uiteindelijk
is dat zo, ik ben de draad een beetje kwijtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar het ging om delen door nul niet om de appel
Als je lang genoeg wacht wel hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de fruitschaal groeit niets hoor
als je het te lang laat liggen welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt wel maar geen appelboomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het wordt een beetje fluffyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je het te lang laat liggen wel
mijn appel lag ook niet in de fruitschaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wedden dat dat kan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Maar bomen heb ik nog nooit gezien in de fruitschaal
Welke hobby?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
U / I = R![]()
U/R = I
UxI =P
I2R = P
das een mooie hobby Rocky
Dan moet je die schimmels langer hun gang laten gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Ik heb een idee voor een kunst werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
zo ver heb ik het nog nooit laten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Dat is 's avonds / 's nachts zekerquote:
Ik had over dat iPad schandaal op mn werk ook al lopen geinen "één rotte Apple in de mand...."quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ja schimmels wel
Dat is GF zijn werkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is 's avonds / 's nachts zeker
nieuw spreekwoord: bomen in de fruitschaal snoeienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had over dat iPad schandaal op mn werk ook al lopen geinen "één rotte Apple in de mand...."
ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer.
Ik kijk voortaan wel op zondag op de BBC.
Hoofdstuk 5 klas 2, het is een begrip geworden gewoonquote:
nu met een echtequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben meer van bio
[..]
Ik zie het![]()
Wel stom dat die GT 4 gebruikte
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoofdstuk 5 klas 2, het is een begrip geworden gewoon
vooral die corkscrewquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en dan blijkt dat het toch iets moeilijker is
Ze hebben er wel echt de meest vadsige plaatjes voor uitgekozenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik hoe dus al niet meer te zeggen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 21:03 uur
01. 527 Stuart
Maar die baan is ook trickyquote:
Ik vond het wel mee vallen, denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben er wel echt de meest vadsige plaatjes voor uitgekozen
wat een spemmerquote:
Dat zou wel een aardige zijn jahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuw spreekwoord: bomen in de fruitschaal snoeien
nu is die NSX ook een beest van een car uit die tijdquote:
Dat is het zeker, echt een mooie en goede auto, ik zeg geen neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
nu is die NSX ook een beest van een car uit die tijd
ik kom er wel in maar nooit meer uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, echt een mooie en goede auto, ik zeg geen nee
Ik denk dat ik ook dat probleem hebquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik kom er wel in maar nooit meer uit
heb hem ooit eens mogen proberen. het is echt waanzinnigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook dat probleem heb
Ze hadden er 'normalere' in kunnen zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het wel mee vallen, denk ik
don't we allquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook dat probleem heb
Dat is wel vetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
heb hem ooit eens mogen proberen. het is echt waanzinnig
Doeidoeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
Douchen en naar bed. Fijne avond allemaal![]()
![]()
doei Fhaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
![]()
gewoon mazzel een kennis is hondadelaer en die had er ooit een staanquote:
Geniet er van en Slaap Lekker Fhaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:29 schreef Fha het volgende:
![]()
korpulenteslowchatquote:
Het ging er ook om ben je in het echt net zo snel als in het spelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef crv het volgende:
jammer dat ze stig niet een rondje hebben laten doen daar
dat begrijp ik wel, maar was wel aardig geweest om het verschil tussen hem en de stig te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ging er ook om ben je in het echt net zo snel als in het spel
Ik denk dat het nog wel groot isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, maar was wel aardig geweest om het verschil tussen hem en de stig te zien
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel groot is
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid
zwart witquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid
Denk niet zwart-witquote:
oranje-roodquote:
Maar alleen aan de kleur van je hartquote:
Oranje -> NLquote:
Dacht het dus van nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hebben wij de sc voor ons alleen
De msn-sc jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hebben wij de sc voor ons alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |