Het is natuurlijk een kwestie van smaak, en smaken verschillen. Maar ik ben opgegroeid met jazz, en ik vind de muziek van jamie cullum echt saai in het kwadraat en verder. Maar nogmaals smaken verschillen, ik gaf alleen mijn mening.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:47 schreef Clan het volgende:
Dan weet je niet hoe jazz gezongen moet worden, ik vind het een enorm mooi gezongen jazz compositie, doet me denken aan West Side Story.
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:21 schreef m.k het volgende:
Ik zie de vergelijking op het moment niet, maar ik heb dan ook al drie bier van 11, 6% op. Ik zal morgen nog een keer vergelijken
+1 godverquote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Lotusss het volgende:
Oeh tering zeg...
KAAAAATERRRRRRRRR.....![]()
Heb me een koppijn!!!
Wat doe je dan ook zo vroeg uit je nest.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:20 schreef Lotusss het volgende:
Oeh tering zeg...
KAAAAATERRRRRRRRR.....![]()
Heb me een koppijn!!!
Kotsenquote:Op zondag 20 februari 2011 08:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook zo vroeg uit je nest.
We zijn allemaal wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Thaboel het volgende:
Lotus was zeker gezellig met cobra?ER nog voor pampus?
Je kwam gisteren nacht ook erg verward overquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Je kwam gisteren nacht ook erg verward over
Mooi zoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra is net weg. Was gisteren en vannacht weer erg gezellig. Veel Guinnes en Jupiler op.
En Lotusss heeft een geweldige stoofschotel voor ons drieën gemaakt
Bambi was heerlijk te happenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef Erasmo het volgende:
Hebben jullie dat hert eigenlijk al verorberd?
Ze zitten je te pestenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Maitje het volgende:
Ik word de hele tijd door fok eruit geflikkerd...![]()
Meer mensen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |