quote:
Die smileyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] SYMP -> [Red Room] #1078 Lekker eten proeven met c_a
zo hehe ben je wakkerquote:
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.quote:
He bah...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was zelf onderweg naar de dokter voor mijn hoestje, werd ik door mijn schoonmoeder gebeld dat de ambu weer eens voor de deur stond voor mijn schoonpa
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja trev heh is die is zo origineel as een kopie van ene kopie
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat is voor mij gewoon een feit.
Je kan toch wel tegen een geintjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
dat staat waar het hoortquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef crv het volgende:
[..]
zo hehe ben je wakker![]()
wat is je antwoord nu ?
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor jou maar dat doet niet af aan de algemeenheid
Nee hoor, het meerendeel is immers vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, zeer groot deel van de wereldbevolking wat morgen gewoon moet werken hoorDus die algemeenheid is discutabel.
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een geintje
Bovendien was je TT gewoon goed gevonden
Als je kijkt naar de wereldbevolking? Dan uuhm neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, het meerendeel is immers vrij
klopt ben ik koning inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een criticus worden want het enige wat jij kan is andere afzeiken
Ik vind PeZu eigenlijk altijd wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar het eeuwige gezeik van hem komt een keer de strot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |