abonnement Unibet Coolblue
pi_93654566
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dus het ligt aan clinique en niet aan mijn huid? Want ik moet het testen voor the insiders maar ik wil niet constant met een schilferface lopen lawl :')
Clinique is echt troep, snap niet dat er mensen zijn bij wie het werkt.
Le deuxième sexe
pi_93654855
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft iemand hier een goede aanrader wbt highlighters? Ik zoek gewoon een 'neutrale', zonder chunky glitters etc.
MAC, denk ik. Miljoenen kleuren.
Le deuxième sexe
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:37:06 #203
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93655010
Ik gebruik het puur, er zit niks doorheen.

Ik heb een flesje gekocht online op http://hekserij.nl/
Klinkt een beetje wicca-achtig, maar is gewoon een webwinkel, heb er ook sheabutter enzo gekocht.
4,50 voor 100 ml olie, da's echt niet duur.

Ik heb een klein flesje gehaald met pipetje bij de apotheek, die kosten bijna niks, ik kreeg hem zelfs gratis omdat ik daar vaker kom voor andere spullen. Maar dat zal max 1 euro kosten als je het ergens wilt kopen.

Ik maak mijn gezicht 's ochtends schoon, onder de douche of soms als ik niet douche neem ik het af met een beetje tonic of andere gezichtsreiniger.
Als mijn gezicht dan nog vochtig is druppel ik exact 4 druppels olie op mijn hand, wrijf het tussen mijn handen en smeer het dan uit over mijn gezicht. Het is niet meer werk dan met dagcreme, alleen is het zaak niet teveel te gebruiken en te smeren als je gezicht nog vochtig is, anders even eerst vochtig maken met water (met je handen). Ik smeer het expres ook goed onder mijn ogen, omdat ik daar altijd concealer smeer en die zo beter aanbrengt en blijft zitten.

Als ik 's avonds mijn gezicht heb ontdaan van make-up doe ik dat weer, soms gebruik ik dan iets meer, bijvoorbeeld als het heel koud is of droog in huis. Het kan dan 's nachts lekker intrekken en het maakt niet zo uit als mijn gezicht een beetje vettig aanvoelt ofzo.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:40:08 #204
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93655148
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Dat kun je hier gewoon bij de apotheek kopen.

Qua uitsmeren nee, olie smeert juist supermakkelijk maar het is wel vloeibaarder dan creme uiteraard (meer richting serum). Ik gebruik ook veel olie op mijn gezicht. Rozenbottelolie is ook heel fijn. Amandelolie ook. En inderdaad geen vieze conserveringsmiddelen etc.
Ik wil inderdaad ook nog amandel en rozenbottel kopen, ben wel benieuwd daarnaar. Maar goed, eerst lekker dit nog gebruiken.

Oh, beentjes insmeren na het smeren is ook ideaal met olie :Y
Verder gebruik ik nooit bodylotion ofzo, niet nodig, alleen als ik geschoren heb.
En het is tegenwoordig dus ook mijn enige stylingproduct voor mijn haar :)
Olie rules!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:42:06 #205
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_93655272
Ik gebruik Nivea (uit het ouderwetse blauwe potje) na het douchen. Werkt super, heb de hele dag een zachte huid. Gebruik niet veel gezichts make-up en heb een goede huid dus hoef niet echt heel erg diep te reinigen ofzo :D. Iedere avond gewoon make-up eraf halen en daarna wassen met water.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_93655331
Zarqa O+ ... *O*

Ik blijf er bij zweren en heb nu 3 andere mensen het aangeraden en ze zijn echt blij en tevreden!
  Moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 19:50:17 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_93655745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Het is foundation in poedervorm.
Het handigst is om een bakje/schoteltje te pakken en daar wat in te tikken (paar kleine klapjes op de kont van je potje geven). Dan een kabuki of flattop brush erin swirlen (erin drukken en heen en weer draaien) en dan rustig aan in draaiende bewegingen op je gezicht aanbrengen.
Belangrijk is dat je het niet op een kurkdroog gezicht doet, een gezichtsolie- of creme gebruiken vooral is een must.
Om te checken of het je kleur is is het handig om een beetje poeder in een kommetje te tikken en dan met je vinger wat (veel te dik voor normale applicatie alszijnde foundation) poeder op je kaak aanbrengen. Valt het redelijk weg, dan is het je kleur.
Succes!
OK bedankt! Een kwast heb ik nog wel en er zitten verschillende kleuren bij, dus eentje zal sowieso de juiste kleur zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_93656889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gebruik het puur, er zit niks doorheen.

Ik heb een flesje gekocht online op http://hekserij.nl/
Klinkt een beetje wicca-achtig, maar is gewoon een webwinkel, heb er ook sheabutter enzo gekocht.
4,50 voor 100 ml olie, da's echt niet duur.

Ik heb een klein flesje gehaald met pipetje bij de apotheek, die kosten bijna niks, ik kreeg hem zelfs gratis omdat ik daar vaker kom voor andere spullen. Maar dat zal max 1 euro kosten als je het ergens wilt kopen.

Ik maak mijn gezicht 's ochtends schoon, onder de douche of soms als ik niet douche neem ik het af met een beetje tonic of andere gezichtsreiniger.
Als mijn gezicht dan nog vochtig is druppel ik exact 4 druppels olie op mijn hand, wrijf het tussen mijn handen en smeer het dan uit over mijn gezicht. Het is niet meer werk dan met dagcreme, alleen is het zaak niet teveel te gebruiken en te smeren als je gezicht nog vochtig is, anders even eerst vochtig maken met water (met je handen). Ik smeer het expres ook goed onder mijn ogen, omdat ik daar altijd concealer smeer en die zo beter aanbrengt en blijft zitten.

Als ik 's avonds mijn gezicht heb ontdaan van make-up doe ik dat weer, soms gebruik ik dan iets meer, bijvoorbeeld als het heel koud is of droog in huis. Het kan dan 's nachts lekker intrekken en het maakt niet zo uit als mijn gezicht een beetje vettig aanvoelt ofzo.
Toevalig! Zat net op die site en wilde daar bestellen! (omdatze daar ook van die flesjes verkopen, hoef ik niet naar de apotheek ;) )
Ik ga het proberen want het klinkt prima!
Die van de hekserij.nl is dus 100%? Het stond er niet bij op de site en wilde ze gaan mailen, maar ik neem aan van wel.
Volgens mij is het voor elke huidtype te gebruiken toch? Ik heb een beetje droog, beetje vet, onzuiverheden, al dat soort onzin!
Ik snap nooit die cremes voor verschillende huidtypes want van het een word je het ander of je bent het allemaal.

Iemand nog andere aanraders qua oliën? Bestel ik die er meteen bij :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:08:57 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93660621
Da's ook grappig dat je precies daar zat te kopen :)

Alle olie van die site is 100% de olie die ze verkopen.
Je merkt het verschil wel als je de olie ruikt en voelt, allemaal anders en avocadoolie bijvoorbeeld, ruikt echt duidelijk en sterk naar avocado.

Amandelolie is sowieso ook relaxed, kun je ook voor alles proberen.

Als je een baggervette huid hebt is olie niet het meest handige, maar een beetje gemend of plaatselijk droog is prima. Onzuiverheden maakt niet uit, als je maar geen (synthetische) olie gebruikt die je huid afsluit, daar kun je puistjes e.d. van krijgen. Hoef je bij deze olieën niet over na te denken, want die doen dat allemaal niet.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93661171
En of het niet toevalliger kon worden, amandelolie zit ook in mijn mandje, samen met de jojoba olie! voor de rest alleen maar verpakkingsflesjes.
Ik ga gewoon de jojoba olie proberen, eerst alléén, kijken wat het doet, daarna misschien samen met amandelolie. Amandelolie alleen lijkt me denk ik iets te (geen idee waar ik deze mening op baseer, waarschijnlijk op het feit dat ie speciaal voor de vette huid is, dan neem ik aan dat ie iets uitdrogend is en dat kan ik niet overal op mijn gezicht gebruiken), maar er is maar één manier om hier allemaal achter te komen: gewoon uitproberen! Kost bijna niks (in vergelijking met de cremes die ik normaal koop!!) De pipetflesjes kosten op die site trouwens ook geen drol.
Vond het eerst een beetje een vage naam die site. Ik zag het op google en ik sloeg het over want ik dacht: ik moet geen carnaval winkel. Maar dat was het dus niet :P

Ben benieuwd! Als het niks is kan ik er weinig spijt van hebben, zoveel kost het niet en die flesjes kan ik vast wel ergens anders voor gebruiken. Oja, en dat mn huid ervan moet herstellen, maar het lijkt me sterk dat het dramatisch slecht kan worden, aangezien er in mijn gewone moisturizer véél meer zooi zit :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:45:36 #211
123170 alors
zlata1234
pi_93662911
Amandelolie hebben ze ook bij de etos, ergens bij de medicijnen staat het 110 ml voor 2,55 :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93663171
Etos hebben we hier niet :( mijn favoriete drogist! We hebben hier een pour-vous (stoop), DA, Kruidvat én trekpleister. MAAR GEEN ETOS :(:(:(:(:(:(:(

Mocht het een keer op zijn nadat ik het besteld heb bij hekserij ga ik wel halen bij de etos als het bevalt en.. als ik in de stad ben. Merci!

p.s.
I <3 de etos oogmakeup remover pads (voor waterproof, volgens mij) die dingen zijn perfect. Ze waren op (pas na 3 maanden, elke dag eentje!) Dus ik ging pads bij de kruidvat halen, ook voor waterproof
GEEN GOED IDEE
IK HAAT DIE PADS
mijn makeup ging er NIET af en het prikte gigantisch aan mijn ogen, heeft wel 5 minuten lang pijn gedaan :( ging meteen de prullebak in. Gelukkig was het 3+1 gratis en beschouw ik die maar als gratis, dus geen weggegooid geld :P

p.s., ik ga een nieuw account maken, vind het niet zo fijn dat is deze profielnaam heb gebruikt aangezien ik het voor veel gebruik, dag anonimiteit (weet niet of het ooit wat uit zal maken, maar voor het geval dat. tot zo, met een nieuwe naam, haha!)
pi_93669896
Daar ben ik weer! Nog even met dezelfde icon zodat men mij kan herkennen ;)
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:21:16 #214
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93671574
Leuke nieuwe naam Poumelie!

Geen Etos in de buurt, lijkt me vervelend, ik vind het altijd wel een fijne drogist. Amandelolie van de Etos is overigens nog maar de vraag of het 100% amandel is of een mengsel met andere olie. Dat had ik namelijk een tijd geleden met jojobaolie van De Tuinen, was echt pissed off daarover, was nog hartstikke duur ook.

Amandelolie is op zich niet vetter ofzo, maar trekt minder in je huid, daarom (en door andere eigenschappen) heeft het niet mijn 1e voorkeur voor gebruik op mijn gezicht voor ik make-up enzo aanbreng. Met jojobaolie op mijn huis wordt mijn make-up het mooist.

Kruidvat eigen merk reinigers zijn echt bagger vind ik, ik heb geen enorm gevoelige huid ofzo, maar die spullen prikken als de zenuwen. Net als veel schoonmaakdoekjes voor je gezicht. Nivea gevoelige huid gekocht (2 pakjes, was een aanbieding), nou, het prikt niet alleen enorm op mijn gezicht, maar zelfs op mijn hand als ik er kliederspul mee van mijn hand haal. Ik doe vaak mijn kwasten aftikken tegen mijn hand, foundation en concealer eerst op mijn hand etc.
Maar goed, al dat geld spenderen is weer goed voor de economie zullen we maar zeggen ;)

Mijn oogmake-up zit nu op mijn wangen, aangezien ik net Eternal Sunshine of the Spotless Mind heb gekeken en vervolgens Grey's Anatomy, buuuuhuuuuuu



En nu wil ik ook nog mijn haar fel oranje verven :P Maar ik doe het niet, dom blond stata me toch nét even iets beter ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:22:49 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_93671634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef Assiej het volgende:

[..]

Is helemaal prima :D mocht je het wel willen let me knoww!!
Doe ik! Thanks again! :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Supermooie look!! Het zou denk ik ook erg mooi staan als je je wenkbrauwen nog een beetje aanzet. Geeft misschien iets meer defenitie aan je gezicht. Maar verder geen op of aanmerkingen hoor :)
Thanks! :D
Ja, I know :+ Ik ben lui. Ik had het idd ook nog wat duidelijker kunnen maken door wat meer lichte kleur onder mn wenkbrauw te doen, maar had er geen zin in. En op foto's zie je trouwens ELK haartje wat niet geplukt is in je wenkbrauw, irl is dat echt minder :o :X
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_93672187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke nieuwe naam Poumelie!

Geen Etos in de buurt, lijkt me vervelend, ik vind het altijd wel een fijne drogist. Amandelolie van de Etos is overigens nog maar de vraag of het 100% amandel is of een mengsel met andere olie. Dat had ik namelijk een tijd geleden met jojobaolie van De Tuinen, was echt pissed off daarover, was nog hartstikke duur ook.

Amandelolie is op zich niet vetter ofzo, maar trekt minder in je huid, daarom (en door andere eigenschappen) heeft het niet mijn 1e voorkeur voor gebruik op mijn gezicht voor ik make-up enzo aanbreng. Met jojobaolie op mijn huis wordt mijn make-up het mooist.

Kruidvat eigen merk reinigers zijn echt bagger vind ik, ik heb geen enorm gevoelige huid ofzo, maar die spullen prikken als de zenuwen. Net als veel schoonmaakdoekjes voor je gezicht. Nivea gevoelige huid gekocht (2 pakjes, was een aanbieding), nou, het prikt niet alleen enorm op mijn gezicht, maar zelfs op mijn hand als ik er kliederspul mee van mijn hand haal. Ik doe vaak mijn kwasten aftikken tegen mijn hand, foundation en concealer eerst op mijn hand etc.
Maar goed, al dat geld spenderen is weer goed voor de economie zullen we maar zeggen ;)

Mijn oogmake-up zit nu op mijn wangen, aangezien ik net Eternal Sunshine of the Spotless Mind heb gekeken en vervolgens Grey's Anatomy, buuuuhuuuuuu

[ afbeelding ]

En nu wil ik ook nog mijn haar fel oranje verven :P Maar ik doe het niet, dom blond stata me toch nét even iets beter ;)
Merci, het is een combinatie van Poubelle, die niet beschikbaar was (het GENIALE franse woord voor vuilnisbak, typisch frans om zo'n woord te romantiseren) en mijn favoriete film (en naam) aller tijden: Le fabuleux destin d'amélie poulain. <- kijken kijken kijken KIJKEN. hoevaak ik hem heb gezien is niet eens op 5 handen te tellen!

Ja, ik zat op de sait van de tuinen te kijken en toen dacht ik jeej dat ga ik kopen ik kom vet vaak bij de tuinen! Maar toen vond ik op google dat 't niet puur was en toen dacht ik: stik erin.

Ik heb mijn haar fel oranje gehad. En fel rood, en rood paars. Destijds was het geweldig( ik zeg niet dat het geweldig stond, maar het was wel geniaal), nu zou ik het niet meer doen :{w

Ik moet altijd janken als iemand anders jankt, waar dan ook, wat dan ook en waarom dan ook
-> daarom heb ik altijd waterproof mascara op en daarom kijk ik niet veel tv :P

De kruidvat eigen merk waterproof oog make-up olie in dat flesje bevalt me wel goed! voor verwijderen van makeup. Nadeel: het is zo vettig, net als die pads van de etos trouwens, ziet er echt niet uit dus moet sowieso even washandje over mn ogen halen (heb tot noch toe nog geen lotion e.d. kunnen vinden die waterproof weghaalt zonder al mijn wimpers eraf te moeten schuren)

Eternal sunshine of the spotless mind heb ik nog nooit gezien, moet ik maar even doen denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poumelie op 05-03-2011 00:46:07 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:41:22 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_93672290
Kreeg vandaag m'n Naked Palette binnen. O+

*Gaat daar morgen fijn mee spelen*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_93672350
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Poumelie het volgende:

[..]
De kruidvat eigen merk waterproof oog make-up olie in dat flesje bevalt me wel goed! voor verwijderen van makeup. Nadeel: het is zo vettig, net als die pads van de etos trouwens, ziet er echt niet uit dus moet sowieso even washandje over mn ogen halen (heb tot noch toe nog geen lotion e.d. kunnen vinden die waterproof weghaalt zonder al mijn wimpers eraf te moeten schuren)
ik wel, van dermalogica, maar die is echt absurd duur :P (ik heb er een proefje van gekregen)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:53:38 #219
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93672770
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:38 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Merci, het is een combinatie van Poubelle, die niet beschikbaar was (het GENIALE franse woord voor vuilnisbak, typisch frans om zo'n woord te romantiseren) en mijn favoriete film (en naam) aller tijden: Le fabuleux destin d'amélie poulain. <- kijken kijken kijken KIJKEN. hoevaak ik hem heb gezien is niet eens op 5 handen te tellen!

Ja, ik zat op de sait van de tuinen te kijken en toen dacht ik jeej dat ga ik kopen ik kom vet vaak bij de tuinen! Maar toen vond ik op google dat 't niet puur was en toen dacht ik: stik erin.

Ik heb mijn haar fel oranje gehad. En fel rood, en rood paars. Destijds was het geweldig( ik zeg niet dat het geweldig stond, maar het was wel geniaal), nu zou ik het niet meer doen :{w

Ik moet altijd janken als iemand anders jankt, waar dan ook, wat dan ook en waarom dan ook
-> daarom heb ik altijd waterproof mascara op -> en daarom kijk ik niet veel tv :P

De kruidvat eigen merk waterproof oog make-up olie in dat flesje bevalt me wel goed! voor verwijderen van makeup. Nadeel: het is zo vettig, net als die pads van de etos trouwens, ziet er echt niet uit dus moet sowieso even washandje over mn ogen halen (heb tot noch toe nog geen lotion e.d. kunnen vinden die waterproof weghaalt zonder al mijn wimpers eraf te moeten schuren)

Eternal sunshine of the spotless mind heb ik nog nooit gezien, moet ik maar even doen denk ik.
Amelie, ook mijn favo film, ik heb hem vorige week als Blu Ray gekocht :Y
Heb hem zeker 30 keer gezien haha! Zo'n heerlijke sfeer!
Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ook echt een aanrader als je Amelie een heerlijke film vindt :Y

Mijn haar heeft eerder alle kleuren van de regenboog gehad toen ik 16, 17 was, maar dat kan nu echt niet meer met werk :D
Ze zien me aankomen!
Nee, ik hou het zoals het nu is, af en toe gekke make-up op en kleding, that's it ;)

Kruidvat oogreinigingsolie nooit geprobeerd, heb nog 3 flesjes nu dus kan even vooruit, maar wellicht ooit. Ik vind oliereinigers (duo-fase) wel het fijnst werken, ookal gebruik ik geen waterproof mascara.
Dermalogica vind ik gewoon te duur, dus daar begin ik maar niet aan ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:54:33 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93672798
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Kreeg vandaag m'n Naked Palette binnen. O+

*Gaat daar morgen fijn mee spelen*
Cool, veel plezier ermee! Fijn dat morgen zaterdag is en je er lekker de hele dag mee kunt fröbelen! *O*

Ik zag het Romantic Palette van Too Faced, die is ook mooi zeg!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93673012
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Amelie, ook mijn favo film, ik heb hem vorige week als Blu Ray gekocht :Y
Heb hem zeker 30 keer gezien haha! Zo'n heerlijke sfeer!
Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ook echt een aanrader als je Amelie een heerlijke film vindt :Y

Mijn haar heeft eerder alle kleuren van de regenboog gehad toen ik 16, 17 was, maar dat kan nu echt niet meer met werk :D
Ze zien me aankomen!
Nee, ik hou het zoals het nu is, af en toe gekke make-up op en kleding, that's it ;)

Kruidvat oogreinigingsolie nooit geprobeerd, heb nog 3 flesjes nu dus kan even vooruit, maar wellicht ooit. Ik vind oliereinigers (duo-fase) wel het fijnst werken, ookal gebruik ik geen waterproof mascara.
Dermalogica vind ik gewoon te duur, dus daar begin ik maar niet aan ;)
Ik wil de special edition (hebben ze die al op bluray?) heb zelf alleen (nog) de gewone versie op dvd maar wil 'm ook als bluray xD Aan elk randomn persoon die ik niet goed ken, of die ik wel goed ken maar filmopvoeding nodig heeft die z'n verjaardag viert geef ik amélie poulain. Waarom? Waarom niet?
Ik ken (bijna) niemand die de film leuk vind :P Maar die geven het de tijd niet hem te snappen, ik snapte hem de eerste keer ook niet, heus niet. Maar dat komt meer omdat ik de eerste keer (was in de 2e klas middelbare) amazed was door het liedje van het begin. Comptine d'un autre été, L'apres midi van Yann Tiersen! Ge-wel-dig vond ik het. Dat was de reden dat ik piano ben gaan spelen (wat veel goeds, waaronder heel veel euries aan prijzengeld, heeft opgeleverd :P) pas jaren erna ben ik de film eigenlijk weer echt gaan kijken en toen was ik hooked.

Oh nee ja, ik kan nu ook écht niet meer met zo'n haarkleur aankomen i.v.m werk. Maar zou het denk ik ook niet mer doen, de tijd dat je er respect mee kon afdwingen is voor mij voorbij.

Dermalogica is voor mij ook te duur. Duoreinigers heb ik nog noooooit gebruikt xD Ik houd niet van schudden.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93673089
Ik ga ook echt niet die oog makeup remover van dermalogica kopen :P Maar hij is helaas wel fijn :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93673198
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:02 schreef progje het volgende:
Ik ga ook echt niet die oog makeup remover van dermalogica kopen :P Maar hij is helaas wel fijn :P
Ik kan er ook écht niet tegen als dure dingen fijn zijn.

Mijn enige enige ENIGE match in foundation is bobbi brown skin foundation in 0 porcelain. Voor de rest zijn ALLE foundations voor mij te donker. De foundation in kwestie is echter wel 41 euries (en Bijenkorf bobbi brown counter amsterdam verkoopt hem niet meer, omdat 't zo'n lichte kleur is en bijna niemand 'm koopt :( :( :( dus hebben ze alleen weer de donkerdere kleuren nu, ECHT balen) vorig jaar verkochten ze ze nog wel.
klacht 1: favoriete foundation wordt niet meer verkocht
klacht 2: ik heb geen enkele foundation meer die mij matched, dus het ziet er nooit goed uit.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:14:57 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_93673504
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:00 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Ik wil de special edition (hebben ze die al op bluray?) heb zelf alleen (nog) de gewone versie op dvd maar wil 'm ook als bluray xD Aan elk randomn persoon die ik niet goed ken, of die ik wel goed ken maar filmopvoeding nodig heeft die z'n verjaardag viert geef ik amélie poulain. Waarom? Waarom niet?
Ik ken (bijna) niemand die de film leuk vind :P Maar die geven het de tijd niet hem te snappen, ik snapte hem de eerste keer ook niet, heus niet. Maar dat komt meer omdat ik de eerste keer (was in de 2e klas middelbare) amazed was door het liedje van het begin. Comptine d'un autre été, L'apres midi van Yann Tiersen! Ge-wel-dig vond ik het. Dat was de reden dat ik piano ben gaan spelen (wat veel goeds, waaronder heel veel euries aan prijzengeld, heeft opgeleverd :P) pas jaren erna ben ik de film eigenlijk weer echt gaan kijken en toen was ik hooked.

Oh nee ja, ik kan nu ook écht niet meer met zo'n haarkleur aankomen i.v.m werk. Maar zou het denk ik ook niet mer doen, de tijd dat je er respect mee kon afdwingen is voor mij voorbij.

Dermalogica is voor mij ook te duur. Duoreinigers heb ik nog noooooit gebruikt xD Ik houd niet van schudden.
Veel mensen snappen de film inderdaad niet, dat viel mij ook op, of ze vinden hem stom. Nou, dat snap ik al helemaal niet!
Ik had hem gewoon op DVD, maar nu dus ook Blu Ray, eigenlijk heb ik hem niet zelf gekocht, maar heeft mijn vriend hem gekocht voor mij omdat hij weet dat ik gek ben op de film. En de muziek naturellement!!! Ik ga het zelfs als opening bij mijn trouwen afspelen haha!
Ik ben echt amusicaal, heb zelfs Grieks in mijn vakkenpakket genomen (gymnasium dus i.p.v. athenaeum) zodat ik niet naar muziekles hoefde, hehehe.
Maar luisteren vind ik wel erg fijn, vooral zulke muziek, kan daar heerlijk bij wegdromen.

Als ik aan jouw hekel aan schudden denk, denk ik meteen aan de Shake Weight van South Park (een andere liefde van me :D)


Wheheheheeeee
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_93673878
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Veel mensen snappen de film inderdaad niet, dat viel mij ook op, of ze vinden hem stom. Nou, dat snap ik al helemaal niet!
Ik had hem gewoon op DVD, maar nu dus ook Blu Ray, eigenlijk heb ik hem niet zelf gekocht, maar heeft mijn vriend hem gekocht voor mij omdat hij weet dat ik gek ben op de film. En de muziek naturellement!!! Ik ga het zelfs als opening bij mijn trouwen afspelen haha!
Ik ben echt amusicaal, heb zelfs Grieks in mijn vakkenpakket genomen (gymnasium dus i.p.v. athenaeum) zodat ik niet naar muziekles hoefde, hehehe.
Maar luisteren vind ik wel erg fijn, vooral zulke muziek, kan daar heerlijk bij wegdromen.

Als ik aan jouw hekel aan schudden denk, denk ik meteen aan de Shake Weight van South Park (een andere liefde van me :D)

[ afbeelding ]
Wheheheheeeee
Op je trouwen, waaaauw, geweldig! Welke nummer(s)? zo out the top of my head vind ik la valse d'amelie en Comptine d'un autre été: l'apres midi het leukst. Dat zijn ook zo'n beetje de bekendste haha.
Ooit geprobeerd muziek te maken? Ik ben 100% autodidact, wist zelf van tevoren niet dat ik het kon. Gitaan en piano speel ik nu(ik heb een vééls te dure gitaar voor mijn kunnen tho :P piano is leuker dus daar besteed ik meer aandacht aan, maar gitaren zijn mooier dus móést ik hem hebben, ik schaam me voor de prijs, maar verkopen zal ik hem nooit!)
Als ik in de buurt een school met gymnasium had, had ik gymnasium gehaad, maar die hadden we niet dus deed ik maar atheneum. Dag grieks, dag latijns :( Erg jammer. Mijn school was sowieso knudde -> geeneens filosofie als bijvak mogelijk, of italiaans, of spaans, of zoiets, gewoon niets, superstumpers. Om mijn gewmis aan filosofie te compenseren heb ik mijn profielwerkstuk maar over spinoza gedaan.

Twee andere geniale pianostukken vind ik river flows in you van yiruma en kiss the rain van yiruma, die moet je zeker even luisteren, hij heeft ook nog veel andere leuke.. iets met autumn, die ken ik niet uit mn hoofd die namen.

South park kijk ik weinig (gezien ik weinig tv kijk) maar zat laatst met mn broer een film te kijken dat er onderin een teller stond met hoe vaak het woordje shit genoemd werd. Die aflevering was vet xD En die ene met dat fuck, fuckity fuck fuck fuck. Die is ook vet xD

Om maar even iets ontopics te zeggen: mag ik iedereen er nog even op attenderen dat als je geen FLUIDLINE van MAC hebt je geen goede eyeliner kenner bent. Oké, dankje. IK HOUD VAN DAT SPUL. het blijft zo goed zitten dat.. dat.. dat ik het er soms gewoon af wil halen met water omdat ik weet dat dat toch niet lukt. Oh en weetje wat ook fijn is, vaseline in die grote pot, ja.
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')