Ik wist niet exact op welk nummer ze woondequote:
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
279![]()
heb je nu toch niks meer aan
Wie weet wie er nu op dat nummer woontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roep dat nou niet, straks raak ik in de war met Evie's nummer, die kan ik al lastig onthouden(ondanks dat ik daar tijden lang de deur plat liep
)
het vriendinnetje van 277quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wie er nu op dat nummer woont
wat let jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, weet in de andere toren nog wel iemand die hoog nodig een piemel nodig heeft
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaanquote:
Ah ok nee dat is wel n goede reden om t niet te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Waarom weet je dat zo goed?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, de persoon die het is, ze schijnt erg goed te zijn, alleen sociaal gezien is het onverstandig om met haar naar bed te gaan
Buiten dat ik dr ook gewoon niet kan uitstaan.
Eeuh, omdat ik dr ken?quote:
Ah ok, nee dat kon ik ook nog wel bedenkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, omdat ik dr ken?en nee, ik heb t niet over Evie.
stom trol accountquote:
achja, je moet zo'n meisje toch ff een hand hart onder de riem stekenquote:
True, moet ze maar geen sex voor het huwelijk hebben.....de slet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, je moet zo'n meisje toch ff een hand hart onder de riem steken
Sex.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True, moet ze maar geen sex voor het huwelijk hebben.....de slet!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |