Jullie willen me echt te graag schoppenquote:
Je gaat zelf fokken onder het etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Arme jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie willen me echt te graag schoppen
Ja maar zij waren al aan het sms'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je gaat zelf fokken onder het eten
Nee geen smoesjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zij waren al aan het sms'en
ja met mijn ouders telt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
sshhttt, mn goeie reputatie...quote:
junkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sshhttt, mn goeie reputatie...
jij ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe was je date (met JoFu)?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
quote:
Jofu?quote:
Wie ben jij danquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
ohja, terloops nog even een goede vriendin die blijkbaar toch gevoelens had moeten afwijzen![]()
Een van mijn datesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
quote:
Niet wederzijds van jou kant dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jofu?Nee joh, was met een goede vriendin/ex-danspartner wat drinken, maar blijkbaar had ze toch meer gevoelens dan ik dacht
[..]
Wie ben jij dan
Na wat teruglezen had ik die conclusie ook getrokkenquote:
Ja niet tof, tranen en zoquote:
Niet wederzijds nee, ooit wel, maar niet meer en nu ik bezig ben met t vertrekken uit Nederland, ga ik niet nog "ff" in een relatie oid duikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Niet wederzijds van jou kant dan?
Vriendin van Missb geloof ik
ohja, jullie zijn gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |