abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92980527
Maakt u kennis met Milo¨ Raonić (geboren te Titograd, Montenegro). Net 20 jaar geworden en tot dusver dé sensatie van tennisseizoen 2011. Verhuisde op z'n derde naar Canada en speelt ook onder die vlag.

Gezegend met een babyface, nauwelijks baardgroei en amper de baard in de keel moet hij het vooral hebben van een kanonskogel van een service die bovendien goed gevarieerd kan worden, waar met name de slice-service er bovenuit springt. Met zijn ranke benen is hij echter ook veel completer dan andere servicekanonnen zoals Isner en Karlovic. Hij wordt op het circuit al 'Baby Sampras' genoemd en niet toevallig is Pistol Pete ook zijn grote idool.

pi_92980574
Zojuist de top-50 binnengekomen na zijn overwinning tegen Kendrick in Memphis.
pi_92981080
*check
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:14:48 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_92981214
Was al van plan een topic aan te maken maar je bent me voor :P.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_92988720
Daar istie dan. Wat een baas _O_.
pi_93014383
Saaie speler. Gaat worden verpletterd door Del Potro, Dolgopolov, Dimitrov, Berankis, etc.
pi_93024332
Tweede finale op rij. Pony of A-Rod.
pi_93025743
Hoe kan je ineens uit het niets zulke resultaten neerzetten .... wauw :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_93027585
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kan je ineens uit het niets zulke resultaten neerzetten .... wauw :D
Door aan je fitness te werken, dat was zijn enige probleem eigenlijk.
pi_93030336
Prachtig om eindelijk weer een nieuw gezicht op de tour te zien, met wapens waarmee hij het iedereen moeilijk kan maken. Hoop dat Del Potro van Roddick wint, zou een leuke finale zijn tussen die twee gasten ^O^
pi_93041959
Hij gaat volgende week weer ballen in Acapulco.

Vijfde toernooi van het jaar en na Azië, Oceanië, Afrika en Noord-Amerika ook het vijfde continent dat hij aandoet dit jaar _O-
pi_93050849
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:27 schreef wimderon het volgende:
Hij gaat volgende week weer ballen in Acapulco.

Vijfde toernooi van het jaar en na Azië, Oceanië, Afrika en Noord-Amerika ook het vijfde continent dat hij aandoet dit jaar _O-
Stomme keuze. Hij moet even rust houden om weer wat op adem te komen en zich mentaal en fysiek op te frissen.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:41:38 #13
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_93050890
Benieuwd hoe ver hij gaat komen :)
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_93053440
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Stomme keuze. Hij moet even rust houden om weer wat op adem te komen en zich mentaal en fysiek op te frissen.
Niet zo heel stom. Hij speelt de week daarna sowieso Davis Cup in Mexico op gravel. Dan kun je je beter terplekke voor gaan bereiden en normaalgesproken zal hij ook niet heel ver komen.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:42:19 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_93097208
Stijgt op de ATP-ranking nu naar plaats 37
  maandag 21 februari 2011 @ 13:10:05 #16
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_93098259
1e ronde tegen ultieme gravelpusher Carlos Berlocq. Wordt sowieso mooi :')
pi_93099965
In een maand tijd van 152 naar 37 :o .

^O^
pi_93100044

kreeg wat tips van de master zelf..mr pete "eyebrow" sampras
  maandag 21 februari 2011 @ 13:54:51 #19
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_93100210
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
In een maand tijd van 152 naar 37 :o .

^O^
En dan heeft ie nog 9 maanden om het nog leuker te doen :D
pi_93128708
Eens kijken of de lieveling van Wimmers iets kan presteren op de tour.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:09:58 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_93139447
Hij heeft zich afgemeld voor Acapulco.
pi_93139588
Wat slim zeg :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:37:11 #24
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_94315478
Hij stelt Tomic en de Bakker in de schaduw.
"Ik quote graag mezelf."
pi_94315906
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef wimderon het volgende:
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94316343
Raonic heeft al eens van Nadal en Djoko gewonnen! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 18-03-2011 23:05:37 ]
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:01:35 #27
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_94316663
oh dat was die eerste ronde in Canada toch?
"Ik quote graag mezelf."
pi_106563596
Kick!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106563941
Tja, knap, indrukwekkend, maar vooral effectief. Die gaat top 10 halen, kan niet missen. Word er verder niet warm van.
pi_106565122
Ik kan er wel echt van genieten..die prachtige vlakke slagen, het aanvallende tennis..heerlijk..lekker rammen vanaf de baseline :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 8 januari 2012 @ 17:12:52 #31
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_106565851
Hardhitten zoals God het bedoeld heeft O+
pi_106568823
pi_106675613
Kooyoong: Fish def. Raonic 6-1 6-2 -O-
pi_106675656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef rhubarb het volgende:
Kooyoong: Fish def. Raonic 6-1 6-2 -O-
Kooyong :')
oh laat maar, tegenwoordig is het natuurlijk wel een ATP toernooi
edit2: of toch niet...kansloze demonstratie toernooien
pi_108174815
Tweede toernooizege dit jaar.
pi_108174830
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:27 schreef wimderon het volgende:
_O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 20 februari 2012 @ 01:29:04 #37
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_108174836
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:27 schreef wimderon het volgende:
Milos _O_.
pi_110900600
Lekker gespeeld in Barcelona, 10e in de race voorlopig.
pi_121103892
Kick
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121103954
Milos naar New Balance. Eindelijk weg bij dat achterlijke lacoste _O_

Ziet er echt vet uit!

Helaas wel zijn eerste partij van 2013 verloren in Brisbane. 6-4 6-3 van Dimitrov.
pi_122901366
pi_123020668
Derde titel op rij in San Jose. _O_ _O_
pi_123035323
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:11 schreef detennismaster het volgende:
Derde titel op rij in San Jose. _O_ _O_
Ook meteen de laatste.
pi_126369121
Milos en Galo Blanco gaan uitelkaar. Ik denk dat dit positief is omdat Raonic minder aanvallend ging spelen de laatste tijd. Hij moet aanvallend blijven spelen en niet gaan grinden. Aanvallend is hij zo ontzettend goed.
pi_129881633
Halve finale in eigen land en daarin ook favoriet tegen Pospisil.
pi_129884499
Wat geluk met de draw en geblesseerde tegenstander en ook zijn enige prestatie sinds San Jose. Sowieso is een halve finale Raonic-Popsicle totaal niet m1000 waardig.
pi_129884744
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat geluk met de draw en geblesseerde tegenstander en ook zijn enige prestatie sinds San Jose. Sowieso is een halve finale Raonic-Popsicle totaal niet m1000 waardig.
Raonic hoort als top 15 wel een klein beetje in die halve thuis. Zo ernstig is dat niet. Popsicle :') en de vorm van Raonic :') Wordt een makkie voor Djoko/Rafa...Beetje RG deja-vu denk ik met de echte finale in de halve...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:29:57 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_129885402
Is ook nooit goed hè. Altijd gezeur dat de top 4 teveel domineert, staan er eens wat andere jongens in de semi, zijn ze het weer niet waardig.
Zo blijf je bezig hè.
pi_129885491
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:29 schreef Szura het volgende:
Is ook nooit goed hè. Altijd gezeur dat de top 4 teveel domineert, staan er eens wat andere jongens in de semi, zijn ze het weer niet waardig.
Zo blijf je bezig hè.
Het probleem van VerdwaasdeVogel is vooral dat het Raonic is volgens mij hoor...hij is niet zo'n fan :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129892654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het probleem van VerdwaasdeVogel is vooral dat het Raonic is volgens mij hoor...hij is niet zo'n fan :P
Nee hoor. Wat Szura zegt gebeurt hier wel vaker. Altijd maar dat gemekker over 'goeie' en 'slechte' draws. Ik word daar zelf echt heel erg moe van.

En 'niet halve finale 1000 waardig' daar kan ik ook gewoon weer helemaal niks mee. Murray en Ferrer zaten bv ook gewoon in deze helft hoor. En Berdych, en Isner. Het lijkt bij sommige mensen juist alleen goed als Djoko, Muzza en Rafa er staan en anders wordt het meteen afgedaan als een minderwaardig toernooi. Maar als ze gewoon meedoen en ze staan er niet, so be it. Dan heb je een geweldig toernooi gehad ....
pi_129893426
Wat een onzin allemaal. Raonic is een beetje geblesseerd en speelt al tijden niet echt goed, Pop heeft Berdych verslagen, en dat is best knap, maar zich verder ook met moeite langs matige spelers gewurmd. Kan je wel lekker als Wimberdon gaan doen alsof dat een prima prestatie is, maar misschien is het realistischer om in te zien dat dit niet zoveel met de kwaliteiten van Raonic (en in mindere mate Pop) te doen heeft en meer een kwestie is van een "once in a blue moon". Goed voor ze hoor, dat ze gebruik maken van de draw en kansen die ze krijgen, maar verwacht geen staande ovatie als we daardoor weer een "echte finale in de semi's" hebben.

Er zit ook wel verschil tussen een grote 4 semifinale en dit, Boez en Szura. An sich heb ik niet zoveel problemen met Raonic in de semi van een hardcourt MS, ondanks dat ik geen fan van zijn stijl ben, kan ik wel inzien dat hij kwaliteiten heeft. Maar als Raonic lichtelijk geblesseerd is en eigenlijk compleet uit vorm een nog geblesseerdere Del Potro en mentale faler Gulbis verslaat, mwah, dan ben ik wat minder enthousiast en kan ik niet echt zeggen dat dit nou een geweldig toernooi was.

Daarnaast had ik gehoopt dat een doorbraak van de dominantie van de top 4 meer te maken had met nieuwe (jonge) spelers die ze het vuur aan de schenen leggen dan Federer die een jaar lang rugproblemen heeft en/of slecht speelt en Murray die een toernooi liever dagdroomt over Wimbledon. Niet dat er spelers min of meer ad random overblijven als er topspelers afwezig zijn of er niet zo zin in hebben.
pi_129897922
Ok, bedankt voor de input.
pi_129898112
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een onzin allemaal. Raonic is een beetje geblesseerd en speelt al tijden niet echt goed, Pop heeft Berdych verslagen, en dat is best knap, maar zich verder ook met moeite langs matige spelers gewurmd. Kan je wel lekker als Wimberdon gaan doen alsof dat een prima prestatie is, maar misschien is het realistischer om in te zien dat dit niet zoveel met de kwaliteiten van Raonic (en in mindere mate Pop) te doen heeft en meer een kwestie is van een "once in a blue moon". Goed voor ze hoor, dat ze gebruik maken van de draw en kansen die ze krijgen, maar verwacht geen staande ovatie als we daardoor weer een "echte finale in de semi's" hebben.

Er zit ook wel verschil tussen een grote 4 semifinale en dit, Boez en Szura. An sich heb ik niet zoveel problemen met Raonic in de semi van een hardcourt MS, ondanks dat ik geen fan van zijn stijl ben, kan ik wel inzien dat hij kwaliteiten heeft. Maar als Raonic lichtelijk geblesseerd is en eigenlijk compleet uit vorm een nog geblesseerdere Del Potro en mentale faler Gulbis verslaat, mwah, dan ben ik wat minder enthousiast en kan ik niet echt zeggen dat dit nou een geweldig toernooi was.

Daarnaast had ik gehoopt dat een doorbraak van de dominantie van de top 4 meer te maken had met nieuwe (jonge) spelers die ze het vuur aan de schenen leggen dan Federer die een jaar lang rugproblemen heeft en/of slecht speelt en Murray die een toernooi liever dagdroomt over Wimbledon. Niet dat er spelers min of meer ad random overblijven als er topspelers afwezig zijn of er niet zo zin in hebben.
^O^
Duidelijk.

Raonic is inderdaad echt bij gebrek aan fatsoenlijke spelers nu in de halve finale terecht gekomen, want die speelt echt drama. Ik denk stiekem dat Popsticle ook gewoon gaat winnen vanavond. Die ziet er toch heel wat overtuigender uit en wint toch wel van een in redelijk vorm zijnde Isner ook nog!
pi_129908871
Tja, ik blijf het gek vinden om een toernooi goed of slecht te noemen om dat op te hangen aan de ratings van de spelers in de halve.

Sowieso, je begint met X spelers aan een toernooi en in de halve finale blijven er 4 over. Welke 4 dat zijn doet bijna niet eens terzake (tenzij je echt heel veel toppers met kutblessures bent kwijtgeraakt oid). Je speelt erom, er wint er eentje en die gaat door. Natuurlijk heb je altijd mensen die op papier een moeilijkere of makkelijkere draw hebben maar ja. Big deal, so fucking what?

Wat maakt het nou eigenlijk uit allemaal?
pi_129918245
Finale.
pi_129918371
Dit moet zo ongeveer zijn slechtste toernooi van het jaar zijn, en hij staat in de finale _O-
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:13:34 #57
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_129920328
Ook in de top 10 volgende week dus _O_
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:14:15 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_129928600
Ff Nadal vegen
pi_129953356
Let's go Milos *O*
pi_149016124
6 kilo afgevallen in het offseason, ben benieuwd *O*

quote:
Australian Open: Here’s the Skinny
Why Thin Is In With Milos Raonic, Roger Federer, Andy Murray and Other Top Players

After his 2014 season ended with a leg injury, Milos Raonic, a 6-foot-5 Canadian tennis star who serves thunderbolts, made a few resolutions. At the top of his list: Stop eating fatty macadamia nuts.

To win Grand Slam titles, Raonic decided that he needed to join the ranks of the ultra-lean. Like Novak Djokovic, who shed 11 pounds from his already slim frame a few years ago as he became the game’s best player. Like Andy Murray, who has spent more time running sprints in the sand to increase his speed. And like the always-trim Roger Federer , who has tweaked his training to become even quicker around the net.

Raonic dropped 12 pounds. (He weighs about 207.) The benefits have been immediate. “I just started feeling better, I was sleeping better, I was able to go to bed earlier because I didn’t feel like I was filling myself up with food,” said Raonic, the world’s No. 8-ranked player. He reached the final in the Brisbane tuneup tournament—losing in three sets to Federer—before the Australian Open, where he is currently in the second round.

Tennis has never been big on bulk. The classic body type for a tennis star is long and lean, which benefits movement and covering the entire court.

In the late 1980s and ’90s, though, things went a little sideways. More players trained for mass and strength to add power to their shots. This was when the power baseline game was born and forehands started to fly at the speed of rockets.

Tournaments have since made courts grittier and slower, and defense has become more important. Matches have become grueling and it is difficult to hit winners. Players have adapted.

“Movement has always been important, but now it’s like, if you can’t move, you might as well not even get on the court,” said Michael Russell, a 36-year-old American who qualified for the Australian Open and lost in the first round. “To be able to hit the ball that hard and move that well, you can’t have a lot of mass on you. That’s why you see those wire-strong frames.”

Larry Stefanki, a former pro and coach of John McEnroe and Andy Roddick, welcomes the change, which he sees as a return to the body types of a golden era that included Bjorn Borg, McEnroe and Jimmy Connors.

“I look at clips all the time of the Borg years and the guys look like [greyhounds],” said Stefanki, who asked Roddick to lose 15 pounds when they started working together. “Then all of a sudden there were guys with mass. Look: This is a running game. And when you run, you don’t want that much mass.”

Raonic, a lanky 24-year-old with broad shoulders, took an aggressive approach to getting thin. Last fall, he went on a body-cleansing binge of juices. When out at dinner, he used to order an array of appetizers so he could sample the full range of a restaurant’s cuisine. He now opts for a main course and maybe a side dish.

“Rather than eating until I feel full, I eat to eat, to get the nutrients in me,” Raonic said. “I’ve also avoided having stomach aches and these kind of little things that sort of just add up.”

Raonic said he had the best off-season of his career, with more intense and more productive workouts. Dalibor Sirola, Raonic’s trainer since the summer of 2013, said that Raonic improved all of his fitness metrics—high jumps, long jumps and sprints—by 20-25% from his most recent tests last summer.

“The top guys are leaner and incredible movers,” Sirola said. “If you want to compete with them, you have to follow this trend.”

Being lean doesn’t necessarily mean losing weight. Jez Green, Murray’s former trainer who now works with up-and-coming 17-year-old Alexander Zverev, said players could maintain the same weight but change their body shape by emphasizing different muscles, as well as flexibility and elasticity. Younger players, he said, often need to gain weight while reducing body fat. Marin Cilic, who won last year’s U.S. Open, has done this, and Grigor Dimitrov, another top young star, still has more weight to gain, according to his coach, Roger Rasheed.

“You can be strong, lean and flexible, and very powerful at the same time,” Green said. “A lot of players are doing yoga now. No one in the ‘70s or ’80s would have done yoga. No one would have done Pilates.”

Explosiveness and bursts of speed are becoming more important for players in the latter stages of their careers. Past the age of 30, a top pro can’t expect to outlast a player in his 20s in a battle of long rallies, or at least not for seven straight matches at a Grand Slam. That’s part of the reason Federer hired serve-and-volleying legend Stefan Edberg as his coach, so he could refine his attacking game and shorten points.

He has gotten quicker,” Edberg said. “If he’s lost any weight, I really don’t know, but he’s moving well and that has a lot to do with fitness and confidence, I believe. You need to be quicker when you play offensive.”

As for Raonic, who won his first-round match over Illya Marchenko in straight sets on Tuesday, he could struggle to keep the weight off now that he is away from home and eating mostly at restaurants.

“For the whole off-season,” he said, “I ate out once.”
pi_150312814
bedankt voor de input
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_150318031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef TennispeRFect het volgende:
bedankt voor de input
noiconn.png
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')