Door aan je fitness te werken, dat was zijn enige probleem eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kan je ineens uit het niets zulke resultaten neerzetten .... wauw
Stomme keuze. Hij moet even rust houden om weer wat op adem te komen en zich mentaal en fysiek op te frissen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:27 schreef wimderon het volgende:
Hij gaat volgende week weer ballen in Acapulco.
Vijfde toernooi van het jaar en na Azië, Oceanië, Afrika en Noord-Amerika ook het vijfde continent dat hij aandoet dit jaar
Niet zo heel stom. Hij speelt de week daarna sowieso Davis Cup in Mexico op gravel. Dan kun je je beter terplekke voor gaan bereiden en normaalgesproken zal hij ook niet heel ver komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Stomme keuze. Hij moet even rust houden om weer wat op adem te komen en zich mentaal en fysiek op te frissen.
En dan heeft ie nog 9 maanden om het nog leuker te doenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
In een maand tijd van 152 naar 37.
quote:
Kooyongquote:
quote:
Milosquote:
Ook meteen de laatste.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:11 schreef detennismaster het volgende:
Derde titel op rij in San Jose.![]()
Raonic hoort als top 15 wel een klein beetje in die halve thuis. Zo ernstig is dat niet. Popsiclequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat geluk met de draw en geblesseerde tegenstander en ook zijn enige prestatie sinds San Jose. Sowieso is een halve finale Raonic-Popsicle totaal niet m1000 waardig.
Het probleem van VerdwaasdeVogel is vooral dat het Raonic is volgens mij hoor...hij is niet zo'n fanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:29 schreef Szura het volgende:
Is ook nooit goed hè. Altijd gezeur dat de top 4 teveel domineert, staan er eens wat andere jongens in de semi, zijn ze het weer niet waardig.
Zo blijf je bezig hè.
Nee hoor. Wat Szura zegt gebeurt hier wel vaker. Altijd maar dat gemekker over 'goeie' en 'slechte' draws. Ik word daar zelf echt heel erg moe van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het probleem van VerdwaasdeVogel is vooral dat het Raonic is volgens mij hoor...hij is niet zo'n fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |