Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijnquote:
Ik vind het echt smerigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijn
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.quote:
Dat dus... Alleen als collega's weggaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef CindieY het volgende:
Een laptop uit 1960? Wilde Pino niet zijn laptop ook al opsturen?
Geen V-tech?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....
ach ja! dat was het! heeft Pino zijn 1e woordjes op getypt in 2005 ±' wat een poepie was het toen!quote:
ik moet zeggen dat ik had gezworden nooit iemand die rookt te zoenen.....belofte gebrokenquote:
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensen
idem, maar dan zonder de sportschoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Avondzit weer klaar voor Stenders na een avondje sportschool
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
sportschool.. Hans-herinneringenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Heb mijn abonnement al opgezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sportschool.. Hans-herinneringen
Tijdje niet gehoord ik kan hem weer hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
#HELLO
Eigenlijk ben ik echt klaar met dit nummer![]()
![]()
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Ow Hole1988 je Secret Story streams zijn echt perfect!
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de sitequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |