Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijnquote:
Ik vind het echt smerigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fijne kroeg? Onze kroegbaas schopt nog steeds iedereen naar buiten als ze een peuk op steken, maar lijkt in de minderheid te zijn
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.quote:
Dat dus... Alleen als collega's weggaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1 en ik kom verder nooit in kroegen, maar toch.
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef CindieY het volgende:
Een laptop uit 1960? Wilde Pino niet zijn laptop ook al opsturen?
Geen V-tech?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar staat me wel iets van bij ja. is wel een my first sony maar toch....
ach ja! dat was het! heeft Pino zijn 1e woordjes op getypt in 2005 ±' wat een poepie was het toen!quote:
ik moet zeggen dat ik had gezworden nooit iemand die rookt te zoenen.....belofte gebrokenquote:
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus. en vaak 10x betere muziek + leukere mensen
idem, maar dan zonder de sportschoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Avondzit weer klaar voor Stenders na een avondje sportschool
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
sportschool.. Hans-herinneringenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Heb mijn abonnement al opgezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sportschool.. Hans-herinneringen
Tijdje niet gehoord ik kan hem weer hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
#HELLO
Eigenlijk ben ik echt klaar met dit nummer![]()
![]()
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef themauster het volgende:
Ow Hole1988 je Secret Story streams zijn echt perfect!
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dank je en sindsdien kopieert iedereen mijn idee (streams zonder reclame)
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de sitequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja zag dat Spixtv hetzelfde doet![]()
Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de site
DE BAAS is weer op 3FM!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Qunix het volgende:
JEUJ STENDERS MET APOLLO440![]()
AINT TALKING 'BOUT DU-Uh-UB!
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer en vervolgen heeft iemand de rtmp links uit mijn site gehaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer
Jongens geen ruzie maken hoor het is weekend vrede op aarde en god zij met uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
gedoe vind ik dat! moet verdorie een koffietafel regelen en wat voor kist wil ik en welke muziek. nee, ik vind het niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
wacht maar, over 2 uurtjes zul versteld staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
ze zit nog wel bij KX geloof ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
Trouwens het valt me op dat De Zuster er al weken niet meer bij is,waren ze net als ons zat van haar
min of meer. Stenders moet altijd VI missen op vrijdag en Genee komt dan hem even bijpratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
is Wilfred sinds kort vast gast ofzo?
als jij zegt "Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor" moet ik daar op reagerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |