Kom je hem bij mij volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben al niet thuisquote:
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen gewoon al spullen verslepen zo veel mogelijk.
Denken dat er niet al taksi in de ghetto isquote:
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?
En Yoghi drink?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn best
Energydrink, flesje malibu, heel veel suiker..
Wiet? Daar val ik van in slaapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komen
Hebben ze Internet in jouw hood?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ik ben niet geboren in the eighties
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ohh ik niet, ik geniet wel beter van de muziekquote:
En dan een voorraad taksiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga aan de Rode Wodka Red Bull.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?
Als je trouwens echt bier pakt hoeft 't ook niet in de koelkast.
Allang johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze Internet in jouw hood?
Er staat 1 klein bankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?
Ik ben wel geboren in de eighties
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
+2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
Een 2-zits oftewel loveseatquote:
Ik zal al naar de knoppen zijn morgen. Ben zoals gewoonlijk om 6/7uur wakker... Dan moet je om 16;30 sporten en dan naar een verjaardag waar je altijd wel om 0:30 weggaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
geen idee, er zijn geen dingen geplandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?
Zolang de grap maar wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
ja nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
je woont zo ver wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
Ik weet hetquote:
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mang
welke grap?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang de grap maar wordt uitgelegd
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uurquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uur
Barneveld gooide met zijn Embassyflightsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.
Net als Lewis - Taylor, wat een kutpot.
Ik kijk sowieso alles.
Je lacht me uit hequote:
Barneveld isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barneveld gooide met zijn Embassyflights
Ik kijk eigenlijk alleen voor Whitlock met de huidige PL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik echt voor ga zitten is Anderson. Mang die is een held
Verdomme heb ik dat gemistquote:
Precies, die mislukte postbode is namelijk niet om aan te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen voor Whitlock met de huidige PL.
nee zip unzip itquote:
KOELKAST NIET KIJKEN, HINT OVER BARNEVELDS SPELquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies, die mislukte postbode is namelijk niet om aan te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
MORGEN COMPLEET KAPOT!!!
Alleen wil niemand met mij de marathon luisteren
nerdquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Adams
Taylor
Barneveld
Anderson
Wade wie?
Van der Voort![]()
Whitlock![]()
![]()
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.quote:
Meer is er niet nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen koelkast!!
Bier en 2 flessen rode wodka met 2 flessen red bulltieten
lol in ga ook niet meer naar de discoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn uitgaanstijd heb ik al lang achter me.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.
Boh ik heb geen vaste foon in de flat![]()
Oh wacht je kan ook skypen he?
Skype joahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.
Boh ik heb geen vaste foon in de flat![]()
Oh wacht je kan ook skypen he?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen koelkast!!
Bier en 2 flessen rode wodka met 2 flessen red bull
Alleen bier en tieten dan haal ik 3 uur niet eensquote:
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zoquote:
Ik heb straks geen vaatwasser meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
[..]
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zo
Met de hand afwassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb straks geen vaatwasser meer![]()
Dat is echt het enige aan dit huis wat ik ga missen
Wij kennen niks anders dan Vaatdoekjensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je toch vast we op marktplaats vinden voor weinig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
lol in ga ook niet meer naar de discomaar zit wel vaak in de kroeg of bij concerten/festivallen
Rijtje afmaken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hankey
Oshea![]()
Robson
Davidspeelt die nog dan?
![]()
Jenkins![]()
![]()
![]()
Lloyd![]()
![]()
Heeft degene wier taak het is al gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
[..]
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft degene wier taak het is al gedaan.
stofzuigen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft degene wier taak het is al gedaan.
and thats the time when I come inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef robdriessen het volgende:
Voor het einde van de avond zie ik nog relaties stranden hiero
Heb ik geen ruimte/aansluiting voor schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kan je toch vast we op marktplaats vinden voor weinig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |