ik heb vertraging ofzo, ik las dit al voor ik het hoordequote:
quote:
*cough*!quote:
Ik zeg nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef robdriessen het volgende:
Huppelmuts - Schuifelen op de dansvloer? Jij en ik?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat een klotenaam zeg, M-e-r-e-d-i-t-h. NIEMAND heet zo!
WELLUS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat een klotenaam zeg, M-e-r-e-d-i-t-h. NIEMAND heet zo!
Klasgenootje heette ook Meredith.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WELLUS!
Meredith Grey uit Grey's Anatomy
ja en dat maakt het leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Ik vond 't ook leuk Koelkast. Zulke raaddingetjes zijn altijd leuk omdat ze een hoog interactief gehalte hebben.
Klopt iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
Bastian![]()
= de neger des heils
= de man die de beats maakt voor de jeugd van tegenwoordig
Dat hoor je ook nog eens in dít nummer terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
Bastian![]()
= de neger des heils
= de man die de beats maakt voor de jeugd van tegenwoordig
Ik heb hem live gezien op bevrijdingspop toen dit een hit wasquote:
ik moet ervaring opdoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het niet meer gezellig in het koffiehoekje dat je hier bent gekomen?
Sehr gut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef robdriessen het volgende:
Sluit ik aan of sluit ik aan, Koelkast?
Leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet ervaring opdoenik wil ook draaien
Props!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef robdriessen het volgende:
Sluit ik aan of sluit ik aan, Koelkast?
Eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk eens mee jullie.
Voor de marathon morgen heb ik nodig:
Drank
Handdoek en douchespul
Deken
Kussen
Luchtbed/matras
Laptop
Headset
Cam
Non alcoholisch drinken dat niet in de koelkast hoeft te staan![]()
Oh en ik kaap ff een tvtje mee
Ga je er ook bij praten enzo? Of alleen plaatjes draaien?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet je helemaal niet![]()
ik vind het nogal moeilijk allemaal
ook pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ga je er ook bij praten enzo? Of alleen plaatjes draaien?
Er ligt daar al chipsquote:
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ligt daar al chips![]()
En avondeten doe ik gewoon hier nog. Show begint pas om 10 uur
Dat praten moet ik ook nog eens uitproberen, heb wel alle spullen ervoorquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Ik ga morgen ook de marathon helemaal volgen heb ik beslotenAls ik het volhoud.
K ben sowieso om 24:00 thuis morgen met een vejraadagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Kom je hem bij mij volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben al niet thuisquote:
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen gewoon al spullen verslepen zo veel mogelijk.
Denken dat er niet al taksi in de ghetto isquote:
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?
En Yoghi drink?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn best
Energydrink, flesje malibu, heel veel suiker..
Wiet? Daar val ik van in slaapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komen
Hebben ze Internet in jouw hood?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ik ben niet geboren in the eighties
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ohh ik niet, ik geniet wel beter van de muziekquote:
En dan een voorraad taksiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga aan de Rode Wodka Red Bull.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?
Als je trouwens echt bier pakt hoeft 't ook niet in de koelkast.
Allang johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze Internet in jouw hood?
Er staat 1 klein bankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?
Ik ben wel geboren in de eighties
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
+2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
Een 2-zits oftewel loveseatquote:
Ik zal al naar de knoppen zijn morgen. Ben zoals gewoonlijk om 6/7uur wakker... Dan moet je om 16;30 sporten en dan naar een verjaardag waar je altijd wel om 0:30 weggaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
geen idee, er zijn geen dingen geplandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?
Zolang de grap maar wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
ja nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
je woont zo ver wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
Ik weet hetquote:
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mang
welke grap?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang de grap maar wordt uitgelegd
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uurquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uur
Barneveld gooide met zijn Embassyflightsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.
Net als Lewis - Taylor, wat een kutpot.
Ik kijk sowieso alles.
Je lacht me uit hequote:
Barneveld isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barneveld gooide met zijn Embassyflights
Ik kijk eigenlijk alleen voor Whitlock met de huidige PL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik echt voor ga zitten is Anderson. Mang die is een held
Verdomme heb ik dat gemistquote:
Precies, die mislukte postbode is namelijk niet om aan te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen voor Whitlock met de huidige PL.
nee zip unzip itquote:
KOELKAST NIET KIJKEN, HINT OVER BARNEVELDS SPELquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies, die mislukte postbode is namelijk niet om aan te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
MORGEN COMPLEET KAPOT!!!
Alleen wil niemand met mij de marathon luisteren
nerdquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin Adams
Taylor
Barneveld
Anderson
Wade wie?
Van der Voort![]()
Whitlock![]()
![]()
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.quote:
Meer is er niet nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen koelkast!!
Bier en 2 flessen rode wodka met 2 flessen red bulltieten
lol in ga ook niet meer naar de discoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn uitgaanstijd heb ik al lang achter me.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.
Boh ik heb geen vaste foon in de flat![]()
Oh wacht je kan ook skypen he?
Skype joahquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet in je zwaar relaxte stoelen zitten terwijl je kijkt naar een scherm en plaatjes draait en mensen belt.
Boh ik heb geen vaste foon in de flat![]()
Oh wacht je kan ook skypen he?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen koelkast!!
Bier en 2 flessen rode wodka met 2 flessen red bull
Alleen bier en tieten dan haal ik 3 uur niet eensquote:
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zoquote:
Ik heb straks geen vaatwasser meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
[..]
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zo
Met de hand afwassenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb straks geen vaatwasser meer![]()
Dat is echt het enige aan dit huis wat ik ga missen
Wij kennen niks anders dan Vaatdoekjensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je toch vast we op marktplaats vinden voor weinig?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
lol in ga ook niet meer naar de discomaar zit wel vaak in de kroeg of bij concerten/festivallen
Rijtje afmaken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hankey
Oshea![]()
Robson
Davidspeelt die nog dan?
![]()
Jenkins![]()
![]()
![]()
Lloyd![]()
![]()
Heeft degene wier taak het is al gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef dragems het volgende:
[..]
WEL GITAARGEHALTE. ga maar de afwas doen of zo
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft degene wier taak het is al gedaan.
stofzuigen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft degene wier taak het is al gedaan.
and thats the time when I come inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:32 schreef robdriessen het volgende:
Voor het einde van de avond zie ik nog relaties stranden hiero
Heb ik geen ruimte/aansluiting voor schatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kan je toch vast we op marktplaats vinden voor weinig?
Ik mis 'mquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Rijtje afmaken:
Tony West
Fitton![]()
Fordham
Kusje op je voorhoofdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
Godnondeju stoot ik daar me grote teen hard tegen mijn bureau en dat doet me daar een partij zeer
Nee, niets gehoord! Zal vannacht wel online komen want hij is een nachtvlinderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe zou het met Viro zijn vader gaan?iemand nog iets gehoord
nou dan lig ik op 1 oorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niets gehoord! Zal vannacht wel online komen want hij is een nachtvlinder
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe zou het met Viro zijn vader gaan?iemand nog iets gehoord
Sinds wanneerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn vader ligt in het ziekenhuis, hij moest onverwachts weg
Die is zo mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Robbie doe je even Robbie met Mr Bojangles
Stille hint dit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Mijn hemel, de verzoekjes schieten alle kanten op. Enige wat ik nog mis is K3.
Nee huppel luistert niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:41 schreef robdriessen het volgende:
Huppelmuts heeft zojuist kennis gemaakt met Richard Cheese!
Kom er maar in knetterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Mijn hemel, de verzoekjes schieten alle kanten op. Enige wat ik nog mis is K3.
quote:
NIET LIKKEN! NIET LIKKEN!quote:
Geloof niet dat ik dat ooit heb geroepenquote:
nah niet echtquote:
quote:
TMIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat ooit heb geroepen
*instantrimshot.com*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat ooit heb geroepen
Badum tssquote:
heel annoyingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef robdriessen het volgende:
De twitterfeed op de onz-radio site is een beetje van slag. Die post in batches.
Ik volgde 'm niet eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel annoyingdaarom follow ik het ook niet meer
zondequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo goed als het hele uurtje van Rob gemist
foeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan volg jij de marathonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef EggsTC het volgende:
ik volg de marathon alleen als pops dronken is!
Geeft niet lieverd, er zullen nog vele uurtjes samen volgen....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoooo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geeft niet lieverd, er zullen nog vele uurtjes samen volgen....
Giel Beelen is een mongool, jij niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
goed nummer![]()
Draaide ik al voor dat Giel Beelen bekend was
Jij ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Giel Beelen is een mongool, jij niet.
yepyepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef robdriessen het volgende:
Patje, na Bassie & Adriaan, you know the drill
neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Herinnert u zich deze nog...nog...nog...nog?
Oranje Themaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Herinnert u zich deze nog...nog...nog...nog?
Jij bent heel wat van planquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geeft niet lieverd, er zullen nog vele uurtjes samen volgen....
ik weet 't nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is het opkomstnummer van....
Oh wauw, goed geheugen heb je. Dat gaat nog tegen me gebruikt worden......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent heel wat van plan![]()
Koken voor me, schuifelen met me, uurtjes samen doorbrengen
Ik zeg je, hij is een stalker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent heel wat van plan![]()
Koken voor me, schuifelen met me, uurtjes samen doorbrengen
En dat voor een blondjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh wauw, goed geheugen heb je. Dat gaat nog tegen me gebruikt worden......
Hoe kan je misbruik maken van een stalker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg je, hij is een stalker.
Misbruik van maken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je misbruik maken van een stalker?
quote:En dat voor een blondje
net zo lang teren tot zijn geld op isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat voor een blondje
[..]
Hoe kan je misbruik maken van een stalker?
Das onze introquote:
Nee dank je. Heb een maandje iets gehad met een golddigger. Toen ik daar achter kwam stond ze heel snel weer buiten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
net zo lang teren tot zijn geld op is
Ja maar een stalker staat in de bosjes te gluren. Maakt zich niet kenbaar en geeft al helemaal zn pinpas niet aan mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
net zo lang teren tot zijn geld op is
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee dank je. Heb een maandje iets gehad met een golddigger. Toen ik daar achter kwam stond ze heel snel weer buiten!
Ik kan het niet eens al zou ik willenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee dank je. Heb een maandje iets gehad met een golddigger. Toen ik daar achter kwam stond ze heel snel weer buiten!
Duhhhh. Bedankt voor de info, Captain Obviousquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Niet golddiggers in huis nemen mang
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Duhhhh. Bedankt voor de info, Captain Obvious
je bedoelt xfactoorrrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Haha, PopstarsIemand die amper Nederlands spreekt, klinkt geweldig.
ah, moeders altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
Oh en nee, ik kijk geen xfactor, de tv staat luid omdat moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |