ik heb vertraging ofzo, ik las dit al voor ik het hoordequote:
quote:
*cough*!quote:
Ik zeg nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef robdriessen het volgende:
Huppelmuts - Schuifelen op de dansvloer? Jij en ik?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat een klotenaam zeg, M-e-r-e-d-i-t-h. NIEMAND heet zo!
WELLUS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef robdriessen het volgende:
Wat een klotenaam zeg, M-e-r-e-d-i-t-h. NIEMAND heet zo!
Klasgenootje heette ook Meredith.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WELLUS!
Meredith Grey uit Grey's Anatomy
ja en dat maakt het leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Ik vond 't ook leuk Koelkast. Zulke raaddingetjes zijn altijd leuk omdat ze een hoog interactief gehalte hebben.
Klopt iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
Bastian![]()
= de neger des heils
= de man die de beats maakt voor de jeugd van tegenwoordig
Dat hoor je ook nog eens in dít nummer terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
Bastian![]()
= de neger des heils
= de man die de beats maakt voor de jeugd van tegenwoordig
Ik heb hem live gezien op bevrijdingspop toen dit een hit wasquote:
ik moet ervaring opdoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het niet meer gezellig in het koffiehoekje dat je hier bent gekomen?
Sehr gut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef robdriessen het volgende:
Sluit ik aan of sluit ik aan, Koelkast?
Leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet ervaring opdoenik wil ook draaien
Props!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef robdriessen het volgende:
Sluit ik aan of sluit ik aan, Koelkast?
Eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk eens mee jullie.
Voor de marathon morgen heb ik nodig:
Drank
Handdoek en douchespul
Deken
Kussen
Luchtbed/matras
Laptop
Headset
Cam
Non alcoholisch drinken dat niet in de koelkast hoeft te staan![]()
Oh en ik kaap ff een tvtje mee
Ga je er ook bij praten enzo? Of alleen plaatjes draaien?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet je helemaal niet![]()
ik vind het nogal moeilijk allemaal
ook pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ga je er ook bij praten enzo? Of alleen plaatjes draaien?
Er ligt daar al chipsquote:
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ligt daar al chips![]()
En avondeten doe ik gewoon hier nog. Show begint pas om 10 uur
Dat praten moet ik ook nog eens uitproberen, heb wel alle spullen ervoorquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Ik ga morgen ook de marathon helemaal volgen heb ik beslotenAls ik het volhoud.
K ben sowieso om 24:00 thuis morgen met een vejraadagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef sharr het volgende:
Kom je hem bij mij volgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bij, maar ga het niet volhouden gok ik
Ik ben al niet thuisquote:
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen gewoon al spullen verslepen zo veel mogelijk.
Denken dat er niet al taksi in de ghetto isquote:
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er dan met die marathon? Ga je naar Mono toe ofoz?
En Yoghi drink?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat er niet al taksi in de ghetto is
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar ik doe mijn best
Energydrink, flesje malibu, heel veel suiker..
Wiet? Daar val ik van in slaapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb bier en wiet. Daar moeten we een eind mee komen
Hebben ze Internet in jouw hood?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ik ben niet geboren in the eighties
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga hem in mn flat zonder vloerbedekking, meubels, apparatuur of wat dan ook luisteren![]()
Ohh ik niet, ik geniet wel beter van de muziekquote:
En dan een voorraad taksiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga aan de Rode Wodka Red Bull.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Ging toch over een overlevingspakket met non-alcoholische dranken die niet in de koelkast hoefden enzo?
Als je trouwens echt bier pakt hoeft 't ook niet in de koelkast.
Allang johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze Internet in jouw hood?
Er staat 1 klein bankjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh je gaat lekker op je matrasje zitten?
Ik ben wel geboren in de eighties
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
+2quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Oh verschrikkelijk nummer vind ik dit
Een 2-zits oftewel loveseatquote:
Ik zal al naar de knoppen zijn morgen. Ben zoals gewoonlijk om 6/7uur wakker... Dan moet je om 16;30 sporten en dan naar een verjaardag waar je altijd wel om 0:30 weggaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
geen idee, er zijn geen dingen geplandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast, Gaan we nou verder met de rap morgen?
Zolang de grap maar wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
ja nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Current Song: Phats & Small - Turn Around
je woont zo ver wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een 2-zits oftewel loveseat
Dus wie komt bij mij de marathon luisteren morgen?
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen dingen gepland
Ik weet hetquote:
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock - Barneveld is me een aanradar mang
welke grap?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang de grap maar wordt uitgelegd
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uurquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met handen voor je gezicht bewegen, doen alsof je op je horloge keek en dan was het opeens 7 uur
Barneveld gooide met zijn Embassyflightsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whitlock is altijd een aanrader, maar nu gaat het zeker tegenvallen.
Net als Lewis - Taylor, wat een kutpot.
Ik kijk sowieso alles.
Je lacht me uit hequote:
Barneveld isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barneveld gooide met zijn Embassyflights
Ik kijk eigenlijk alleen voor Whitlock met de huidige PL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar ik echt voor ga zitten is Anderson. Mang die is een held
Verdomme heb ik dat gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |