Huh? Die zijn 2e hands toch wel goedkoper tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Ener-G het volgende:
Niet bij Nikon, de D3/D700 waren de eerste fullframe bodies. Overigens kan je een gebruikte D700 nu al voor rond de 1300 krijgen als je mazzel hebt. Ik had die van mij ook 2e hands trouwens.
Voor landschaps-, stads- en portretfotografie? Meer dan toereikend! Mijn neef schiet met een D7000. Zijn portfolio met portretfotografie http://www.steve-iseger.com/index-1.htmlquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Ener-G het volgende:
....
Als het puur om de lichtsterkte gaat kom je met een D7000 ook al een heel eind trouwens.
De geruchten die ik daar over tegen kom geven aan dat hij eind maart/begin april aangekondigd gaat worden. Vanaf wanneer zou hij dan ongeveer verkrijgbaar zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:22 schreef infp2009 het volgende:
Met de aantekening dat de G3 eraan komt...
Panasonic is meestal wat langzamer dan Olympus met de beschikbaarheid na een introductie. Maar ja, de G2 wordt ook goedkoper zodra de G3 is aangekondigd lijkt mequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De geruchten die ik daar over tegen kom geven aan dat hij eind maart/begin april aangekondigd gaat worden. Vanaf wanneer zou hij dan ongeveer verkrijgbaar zijn?
Kijk hier eens:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef een2drie het volgende:
Misschien niet helemaal een vraag voor dit topic, maar goed
Ik ben van plan om een flitser voor mijn Canon 1000D te kopen om te beginnen met high speed photography. Nu staat er overal dat er speedlite fliters op kunnen, maar zijn dit de enigste flitsers die ik kan gebruiken? Ik heb namelijk ook flitsers van het merk Metz gezien waar (Canon) bij staat.
De Lumix-serie van Panasonic doet het altijd wel goed en dan misschien deze http://www.cameranu.nl/artikel/121954/Panasonic_DMC-FZ45.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:58 schreef Jurk het volgende:
Wie helpt? Mijn broer en ik willen mijn vader graag een camera kado doen, maar we hebben er geen verstand van, en mijn vader nog minder. We hebben allebei een Canon EOS, maar ik vrees dat dit al te hoog gegrepen is voor mijn niet zo technische vader.
Het is de bedoeling dat hij redelijk simpel van een behoorlijke afstand foto's kan maken (lees: in benevelde toestand een ijsbeer herkenbaar op de foto krijgen, hij gaat een cruise maken naar Spitsbergen).
Iemand een goed suggestie? Prijs niet te wild, tot een euro of 300.
Mijn dank is groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |