quote:
Altijd mijn hartje, alleen zie je het nooit!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef JoeBravo het volgende:
@beebeetje: wat houd je toch veel rekening met me
nu toch?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd mijn hartje, alleen zie je het nooit!
Mocht ook eens tijd wordenquote:
quote:
Oeh, mag ik er ook een? Kan ik je op afstand prikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n geniaal cadeautje voor vriendin + vent gemaakt! Omdat ik door alle shit me een tijdje afwezig hield en zij dat niet zo tof vonden, heb ik een pop met donkerrood haar met een zakje met van die grote naalden gefixed, de VooDo-doll.
Nu kunnen ze me prikken als ik het weer doe.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, mag ik er ook een? Kan ik je op afstand prikken
GVD, moet ik weer naar je toe komenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:Ik heb zo'n geniaal cadeautje voor vriendin + vent gemaakt! Omdat ik door alle shit me een tijdje afwezig hield en zij dat niet zo tof vonden, heb ik een pop met donkerrood haar met een zakje met van die grote naalden gefixed, de VooDo-doll.
Nu kunnen ze me prikken als ik het weer doe.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GVD, moet ik weer naar je toe komen
als je msn aanslingerd heb ik een grappig nummer voor je, krijg ik net doorgestuurdquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik zag de TT en zonder naar de topicstarter te kijken was het al duidelijk.
Gezond en voedzaam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Zo de shoarmaschotel is weer naar binnen gewerkt
quote:
Niet ontploffen hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga me zo vies vol vreten vanavond
Met?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Te hopen voor je dat ze wel gewoon de kaart serverenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Vies is goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen slijmbal ipv slijmballetje, want wat Q ook doet, hij pakt het groots aan.
Vleesch!quote:
Oeh, I might have to arrest youquote:
Ik zie een gat in de markt, alleen weet zij dat nog niet, heb je haar toch wel duidelijk gemaakt he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
Net nog bij de kapper geweest. Altijd even kletsen, kwam mn auto nog ter sprake...tot zij ook begon met: ja, ben net half jaar gescheiden, ik rij ook Alfa...
Ehm whut?![]()
Maar ze had al een nieuwe relatieVent die Alfa's niet zo tof vind maar meer van de Golf is. Geen smaak dus.
Hej hallo! Hoe is het met jouw lekkere kont?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen slijmbal ipv slijmballetje, want wat Q ook doet, hij pakt het groots aan.
Hi Tally. Ehm mijn achterste is nog steeds in goede staatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej hallo! Hoe is het met jouw lekkere kont?
Lekker zo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Tally. Ehm mijn achterste is nog steeds in goede staat
Ze wist niet of ze em kon blijven rijden ivm scheiding en zo. Dus gezegd dat de restwaarde niet zo hoog is en de kosten meestal overdreven worden. Wanneer die vent ook in haar ogen waardeloos blijkt heeft ze in ieder geval het genot van rijden in dr Alfa nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt, alleen weet zij dat nog niet, heb je haar toch wel duidelijk gemaakt he?
En jij? Kan je genieten van aankomend weekend gedurende je zwangerschap?quote:
Blij dat er nog geen geluid bij zit hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Stop me ohohoh stop me, stop me if you think that you've heard this one before
* missbehavin trekt zich niks van de buren aan
Dit weekend rustig aan. Teveel gedaan afgelopen dagen. Dus dit weekend wat kleine dingen doen en voor de rest vooral relaxen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En jij? Kan je genieten van aankomend weekend gedurende je zwangerschap?
Of is het steeds lastiger?
Als MissB mn buuf zou zijn dan zouden die paar zangpartijen mij weinig kunnen schelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blij dat er nog geen geluid bij zit hier
Dus toch geen bios? Met de tram ben je er eigenlijk zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend rustig aan. Teveel gedaan afgelopen dagen. Dus dit weekend wat kleine dingen doen en voor de rest vooral relaxen.
Jij zou hele dagen naar de achtertuin loeren als de zon schijnt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als MissB mn buuf zou zijn dan zouden die paar zangpartijen mij weinig kunnen schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou hele dagen naar de achtertuin loeren als de zon schijnt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee ik ga niet naar Utrecht. Sinds ik zwanger ben kan ik niet zo goed tegen de tram. Daarbij moet ik in de stad dan toch nog een stukje (ja als ik niet zwanger was geweest geen probleem) lopen en das me allemaal net te veel. Daarbij vind ik Catherijne bios kutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus toch geen bios? Met de tram ben je er eigenlijk zo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]Zeker, maar niet teveel, anders gaan we dingen doen waar we spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oh yeah.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, I might have to arrest you
* missbehavin pakt de tuinslang er maar bij, viespeukjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, maar niet teveel, anders gaan we dingen doen waar we spijt van krijgen
Dat maakt de MI er alleen maar beter opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin pakt de tuinslang er maar bij, viespeukjes
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat maakt de MI er alleen maar beter op
Geil _worden_ ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soppen? Schoonmaken? Geil worden? of bedoel je sHoppen????
Dat worden wij toch nooit?quote:
Net waar je zin in hebt. De 1e 2 zullen wel afvallen, die andere twee zal een close call zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soppen? Schoonmaken? Geil worden? of bedoel je sHoppen????
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat je het nog niet bent.
Shhht!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel aan... zonder mega hotte kerel om mijn passie op bot te vieren
Ik werd geroepen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel aan... zonder mega hotte kerel om mijn passie op bot te vieren
Nou inderdaadquote:
Pas op hoor, Engel en ik verscheuren je voor je het door hebtquote:
Gelukkig wonen we niet in ijmuidenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op hoor, Engel en ik verscheuren je voor je het door hebt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we niet in ijmuiden
Ik ga weer, tot straksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas op hoor, Engel en ik verscheuren je voor je het door hebt
Heel verstandigquote:
Je weet waar mn huis woont.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zou ik toch allang voor je deur staan
Mannen hebben daarvoor toch extra reserve... werd ons verteldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dat je wat aan me hebt\
Ben toch te moe
Die zijn de laatste weken aardig uitgeput schat ik zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mannen hebben daarvoor toch extra reserve... werd ons verteld
Wij hebben ook weleens hoofdpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mannen hebben daarvoor toch extra reserve... werd ons verteld
Ja, ga dat eens snel doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zijn de laatste weken aardig uitgeput schat ik zo
Eerst maar eens bijtanken anders denk ik niet dat ik dat overleef![]()
Ik zou niet durven, ik heb mijn 'goede kont' broek aan!quote:
Je bent niet van de dominante vrouwen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje, even weg en de mannen worden meteen verslonden, was ik ff op tijd pleitte
Ja hoiquote:
Zonder broek is nog beter schat ik zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik heb mijn 'goede kont' broek aan!
Nee, word ik bang vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent niet van de dominante vrouwen?
[..]
Ja hoi
Zo'n broek heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik heb mijn 'goede kont' broek aan!
Nee echt, die broek is magic geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zonder broek is nog beter schat ik zo
Ik heb 'm al heel lang, maar het valt me nu pas op. Ik sta op het punt mezelf te gaan versierenquote:
Word dus een hete nacht met jezelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 'm al heel lang, maar het valt me nu pas op. Ik sta op het punt mezelf te gaan versieren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godver, dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb 'm al heel lang, maar het valt me nu pas op. Ik sta op het punt mezelf te gaan versieren
Ik heb niks aan julliequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja godver, dat is niet de bedoelingen wij dan
Je doet iets niet goed. Tijdens een orgasme komt er endorfine vrij, een natuurlijke pijnstiller.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dus, tijdens misschien maar daarna komt het 10x harder terug
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word dus een hete nacht met jezelf
Met de radiator in bed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word dus een hete nacht met jezelf
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een mythe en sex maakt goede stofjes aan...
Net alsof jullie dan willen zeggen wat er isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt toch aan afspraakje vanavondquote:
Ik heb nog nooit seks geweigerd. Ik kan je referenties geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof jullie dan willen zeggen wat er is
Dat gevoel gaat weer weg hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je doet iets niet goed. Tijdens een orgasme komt er endorfine vrij, een natuurlijke pijnstiller.
Of je hebt wel heel kinky seks.
Ik weet nit hoe lang dat bij jou duurt maar met een uur is dat toch echt wel weer weggetrokken denk ik hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je doet iets niet goed. Tijdens een orgasme komt er endorfine vrij, een natuurlijke pijnstiller.
Of je hebt wel heel kinky seks.
Bij een verstoorde relatie of het gevoel te hebben dat het toch niet helpt... nee waarom zouden we dan proberen uit te leggen wat er scheelt....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof jullie dan willen zeggen wat er is
Trouwen!? Kan morgen al!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit seks geweigerd. Ik kan je referenties geven.
Waarom ben je dan niet alweer seks aan het hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet nit hoe lang dat bij jou duurt maar met een uur is dat toch echt wel weer weggetrokken denk ik hoor
Jullie proberen het nooit uit te leggen, maar gaan er vanuit dat wij het door middel van hints wel begrijpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een verstoorde relatie of het gevoel te hebben dat het toch niet helpt... nee waarom zouden we dan proberen uit te leggen wat er scheelt....
Nee maar dat is ook typisch vrouw eigen maar dan wel klagen dat het niet goed isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een verstoorde relatie of het gevoel te hebben dat het toch niet helpt... nee waarom zouden we dan proberen uit te leggen wat er scheelt....
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet alweer seks aan het hebben?
jij wordt met de minuut leuker hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet alweer seks aan het hebben?
Ja, MissB, pijp dat arme joch eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
't gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, zo slaap ik niet vanavond![]()
beebeetje, doe er wat aan!
Moment, ik moet even de billen van mijn zoon afvegen. Hij heeft gepoept.quote:
*doekje aan geeft*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Moment, ik moet even de billen van mijn zoon afvegen. Hij heeft gepoept.
(Zo, weg is de liefde.)
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie proberen het nooit uit te leggen, maar gaan er vanuit dat wij het door middel van hints wel begrijpen.
Niet dus
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.
Ik zei gedeeltelijk... want een man die niet kan snappen dat NEE ook echt nee is(die heb je namelijk ook nog)
Dat doen jullie zelf door eromheen te draaien. Als jullie meteen zeggen waar het op staat is dat probleem er niet eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.
Ik zei gedeeltelijk... want een man die niet kan snappen dat NEE ook echt nee is(die heb je namelijk ook nog)
En als nee dan wel ja is, en we vervolgens niet verder vragen, dan tonen we weer te weinig interesse.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing is
Dat houdt het interessant, dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf door eromheen te draaien. Als jullie meteen zeggen waar het op staat is dat probleem er niet eens
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar dat is ook typisch vrouw eigen maar dan wel klagen dat het niet goed is
Oh, dus zo hou je de spanning in je relatie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant, dat ze dat niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Het erge is wel dat ik de mannen gelijk moet geven. Ik ken veel vrouwen, de meesten communiceren dmv spelletjes en raadsels. Fuck off zeg, het is je relatie, niet een nieuw seizoen van Wie is de mol.
Ik zeg, met de minuut beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Het erge is wel dat ik de mannen gelijk moet geven. Ik ken veel vrouwen, de meesten communiceren dmv spelletjes en raadsels. Fuck off zeg, het is je relatie, niet een nieuw seizoen van Wie is de mol.
Niet, geen datequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt toch aan afspraakje vanavond![]()
Nou ik ook
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
!
Oh dokter, wat doet u nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevoel vs rationeel denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]Sommige vrouwen (ja ik ook) hopen gewoon dat julie uit jullie zelf dingen gaan doen.
Maar ik leer het wel... gewoon zeggen, niet zeuren, maar gewoon duidelijk zeggen wat,hoe en wanneer
Word je er emotioneel van?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg, met de minuut beterdroom vrouw en zo. Er is gewoon geen smiley die voldoende uitdrukt wat ik voel
Ja maar, mijn broekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
't gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, zo slaap ik niet vanavond![]()
beebeetje, doe er wat aan!
quote:
Heel goed Engel. Ik blijf het ook een foutje in het productieproces vinden, maar mannen kunnen nog steeds geen gedachten lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]Sommige vrouwen (ja ik ook) hopen gewoon dat julie uit jullie zelf dingen gaan doen.
Maar ik leer het wel... gewoon zeggen, niet zeuren, maar gewoon duidelijk zeggen wat,hoe en wanneer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef Watertornado het volgende:
Je bedoelt de "Is er wat schat? - Nee"-nee?
Ja echt he. Ik ben juist veel te eerlijk altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
quote:
Ik staar in gedachten wel naar haar kont.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn. Ook mannen. Ze zullen naar je kont staren. Bewonderend.!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn. Ook mannen. Ze zullen naar je kont staren. Bewonderend.!
Ik ook nietquote:
Dat is een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik ben juist veel te eerlijk altijd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook nietGa wel naar een tent die Lust
heet
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggenquote:
Jij zo zooo goed een vampier kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, met mijn bui...
Waar komt dat nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zo zooo goed een vampier kunnen zijn.
http://cafelust.nl/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, met mijn bui...
Ja maar ik kan nu niet kuis zijn, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggen![]()
Ik snap het niet, geloof ik. Met die broek aan kan ze geen orale seks verlenen? Of doe je dat niet met je mond daar in het Oosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is me weer helemaal duidelijk waar je prioriteiten liggen![]()
quote:
Alle vrouwen 2 bordjes geven..... met de tekst Nee=ja en Nee=neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing is
Nee, ik moest juist zorgen dat jullie ophielden met die sekspraat. Dat lukt niet met De Broekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het niet, geloof ik. Met die broek aan kan ze geen orale seks verlenen? Of doe je dat niet met je mond daar in het Oosten?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik moest juist zorgen dat jullie ophielden met die sekspraat. Dat lukt niet met De Broek
We mogen ook nooit wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik moest juist zorgen dat jullie ophielden met die sekspraat. Dat lukt niet met De Broek
Kan wel weer zien wie 'de broek' aan heeft hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Of uit doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel weer zien wie 'de broek' aan heeft hier
Je zou het niet zeggen, maar joejoe is strengquote:
Je weet Utrecht te vinden tochquote:
Staat dat ook op je bilwangen geschreven van die broek? "Dit is DE BROEK"quote:
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.quote:
Dan moet die uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik vanavond laat wat dan ook nog weet te vindenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.
Zo'n broek heb ik ook. Snelle onstuimige wilde seks gaat gewoon niet lukken dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik vanavond laat wat dan ook nog weet te vinden
Zo'n broek waardoor hij dat juist wil, maar het dankzij jou dus niet kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n broek heb ik ook. Snelle onstuimige wilde seks gaat gewoon niet lukken dan.
Nee hoor, zowel de 2800 als de 1700 series gaan lukken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen dan
Is dat niet hetgeen ons bindt hier? Ons gebrek aan de mooie dingen des levens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
m'n gebrek aan seks wordt me weer pijnlijk duidelijk hier, dus ik ga snel wat anders doen![]()
jij hebt jezelf, dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet hetgeen ons bindt hier? Ons gebrek aan de mooie dingen des levens?
Ja zeg. Als hij wil dat ik er leuk uitzie, neemt hij dat maar op de koop toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n broek waardoor hij dat juist wil, maar het dankzij jou dus niet kan*frustraties voelt*
zeker, maar ik heb op vrijdagavond niet zo'n zin in zelfkastijding. Dus ekstraweekend+game time!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt jezelf, dat is niet eerlijk
Van waar ik sta, is dat niet veel beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker, maar ik heb op vrijdagavond niet zo'n zin in zelfkastijding. Dus ekstraweekend+game time!
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levensquote:
Ik mezelf ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levens
Ruilenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levens
Eh, je kent me toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen dan
Jaquote:
Nee, treinjosti nietweetzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar de 1800 en de 2700 rijden ook hoor. Dusse. Jeweetz.
Doe eens een metamorfose dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ruilenals je mij ziet weet je dat het altijd nog erger kan
quote:
De 2700 is een spitsdienst. Denk dat de laatste inmiddels wel is geweest.quote:
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.quote:
Dan moet jij mij kussenquote:
Voor mij staat dat niet los van elkaar, ik heb alleen seks als er liefde is. Maar ik kan prima zonder seks en aandacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat is erger geen seks hebben of geen liefde/aandacht hebben?
Hoi Engelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kletsen we weer fijn langs elkaar heen he
Nee hoor, ik heb bier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Treinen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oke, nu niet meer over seks en aanverwante zaken praten
*zucht*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.
Het was een serieuze vraag. Als je jezelf onaantrekkelijk vindt: verander dat dan. De kans dat je daar knapper van wordt is groter dan de kans dat je er beter uit gaat zien van zeuren over je uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet jij mij kussendan verander ik in een knappe prins
Oja.... en zit ze nu naast je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engel![]()
Mijn zusje is nu wel benieuwd van wie ze de groeten krijgt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Treinen!
Over die figuren trouwens. Ik heb het nog eens bestudeerd en hij zegt "Deevntr"
Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij staat dat niet los van elkaar, ik heb alleen seks als er liefde is. Maar ik kan prima zonder seks en aandacht.
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kletsen we weer fijn langs elkaar heen he
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Dat verklaart waarom ik zo'n indrukwekkend verleden qua relaties heb.
niet zo bescheiden Q.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt is![]()
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?
Beide moeten een beetje wisselen... dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.
Ik spot graag met mijzelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Als je jezelf onaantrekkelijk vindt: verander dat dan. De kans dat je daar knapper van wordt is groter dan de kans dat je er beter uit gaat zien van zeuren over je uiterlijk.
Neequote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker als je op een spijkermat ligt voelt het slecht
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]Liefde... ben je zelf... blabla....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit echt een relatie gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.
Dat ben je toch al? En je moet niet proberen gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik probeer meer rationeel te worden
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.
Neem een vrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu ik op de bank zit/lig/onderuitgehangen ben ben ik zelf te lamlendig om een pizza te bestellen.. Stel je voor dat ik straks naar de deur moet lopen
Makkelijker gezegd dan gedaan..quote:
Dat jij nu meteen in mij een labiele onzeker muts ziet die gaat roepen hoe onaantrekkelijk ze is omdat ze het tegendeel wil horen, is jouw probleem.quote:
'De Toppers'?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan..
Weet op de een of de andere manier altijd wel iets aan de toppers te vinden wat me niet aan staat
Ik ging alleen af op wat je zeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat jij nu meteen in mij een labiele onzeker muts ziet die gaat roepen hoe onaantrekkelijk ze is omdat ze het tegendeel wil horen, is jouw probleem.
Ik had in vijf minuten een overheerlijk bord zelfgemaakte boerenkool met worst voor mij staan. Enige deur die ik daarvoor moest openen was van de magnetron.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
kost dat niet veel moeite? dat opstaan en naar de deur lopen?
Nu kan ik dat nog, voor het bier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, Sherlock.
TB... nee, dat ben ik vaak helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ben je toch al? En je moet niet proberen gewoon doen.
Mac SnackAttack!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen kon ik niet tussendoor naar huis
Dan maar naar de mac
Kies dan een andere tokoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen kon ik niet tussendoor naar huis
Dan maar naar de mac
Nu ben je hier, dus ik ben ook blij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef Tally het volgende:
O men ik ben blij dat ik niet naar de bios ben gegaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mac een toko?
Eerder een vreetschuur
Wat is er gebeurd met de vrijdagavond-chillaxmodus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
Afwas klaar.... ik zou nu al wat taken die ik eigenlijk morgen zou gaan doen of.... ik ga wat voor het werk uitzoeken... gewoon omdat het kan
Benzinepomp waar je zo'n broodjescorner hebt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit niets fatsoenlijks dichtbij genoeg helaas
Geen snackbar? Shoarma of iets anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit niets fatsoenlijks dichtbij genoeg helaas
Dat ik morgen echt iets leuks ga doen... en misschien savonds ook nog ... en misschien blijf ik daar dan en dan doe ik die dag niks meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Wat is er gebeurd met de vrijdagavond-chillaxmodus?
Bij gebrek aan beter is de mac leuk, meer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... beetje respect voor de tent die wereldwijd hetzelfde eten aanbiedt ja
Ik heb hier een boekje liggen in het kader van Superslank.,.. die de Mac juist adviseert
Dat is wel heel gezond natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen snackbar? Shoarma of iets anders?
Misschien ben je nu inmiddels wel imuun dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoarmatent wel, maar van hun voer ben ik al 2 keer ziek geworden, verder dus niets
Dus...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoarmatent wel, maar van hun voer ben ik al 2 keer ziek geworden, verder dus niets
Ik vind je rationeel overkomen iigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB... nee, dat ben ik vaak helemaal niet.
Hoe kom je daarbij?
Sport je maar een keer extraquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is wel heel gezond natuurlijk
Iets wat je op TV kijkt, met de afstandbediening in je ene hand en een pot bier in de andere hand.quote:
Ja of langs de zijlijn, met je bier in beide handenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets wat je op TV kijkt, met de afstandbediening in je ene hand en een pot bier in de andere hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |