Jullie proberen het nooit uit te leggen, maar gaan er vanuit dat wij het door middel van hints wel begrijpen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een verstoorde relatie of het gevoel te hebben dat het toch niet helpt... nee waarom zouden we dan proberen uit te leggen wat er scheelt....
Nee maar dat is ook typisch vrouw eigen maar dan wel klagen dat het niet goed isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij een verstoorde relatie of het gevoel te hebben dat het toch niet helpt... nee waarom zouden we dan proberen uit te leggen wat er scheelt....
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet alweer seks aan het hebben?
jij wordt met de minuut leuker hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet alweer seks aan het hebben?
Ja, MissB, pijp dat arme joch eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
't gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op, zo slaap ik niet vanavond![]()
beebeetje, doe er wat aan!
Moment, ik moet even de billen van mijn zoon afvegen. Hij heeft gepoept.quote:
*doekje aan geeft*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Moment, ik moet even de billen van mijn zoon afvegen. Hij heeft gepoept.
(Zo, weg is de liefde.)
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie proberen het nooit uit te leggen, maar gaan er vanuit dat wij het door middel van hints wel begrijpen.
Niet dus
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.
Ik zei gedeeltelijk... want een man die niet kan snappen dat NEE ook echt nee is(die heb je namelijk ook nog)
Dat doen jullie zelf door eromheen te draaien. Als jullie meteen zeggen waar het op staat is dat probleem er niet eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk wel waar. In dat geval proberen we iets op een hopelijk niet kwetsende manier iets duidelijk te maken.
Ik zei gedeeltelijk... want een man die niet kan snappen dat NEE ook echt nee is(die heb je namelijk ook nog)
En als nee dan wel ja is, en we vervolgens niet verder vragen, dan tonen we weer te weinig interesse.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het erge is, soms is nee wel ja en soms is nee, nee. Hoe moeten wij dan weten wat wanneer van toepassing is
Dat houdt het interessant, dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doen jullie zelf door eromheen te draaien. Als jullie meteen zeggen waar het op staat is dat probleem er niet eens
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar dat is ook typisch vrouw eigen maar dan wel klagen dat het niet goed is
Oh, dus zo hou je de spanning in je relatie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant, dat ze dat niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Het erge is wel dat ik de mannen gelijk moet geven. Ik ken veel vrouwen, de meesten communiceren dmv spelletjes en raadsels. Fuck off zeg, het is je relatie, niet een nieuw seizoen van Wie is de mol.
Ik zeg, met de minuut beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Het erge is wel dat ik de mannen gelijk moet geven. Ik ken veel vrouwen, de meesten communiceren dmv spelletjes en raadsels. Fuck off zeg, het is je relatie, niet een nieuw seizoen van Wie is de mol.
Niet, geen datequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt toch aan afspraakje vanavond![]()
Nou ik ook
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
!
Oh dokter, wat doet u nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevoel vs rationeel denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]Sommige vrouwen (ja ik ook) hopen gewoon dat julie uit jullie zelf dingen gaan doen.
Maar ik leer het wel... gewoon zeggen, niet zeuren, maar gewoon duidelijk zeggen wat,hoe en wanneer
Word je er emotioneel van?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg, met de minuut beterdroom vrouw en zo. Er is gewoon geen smiley die voldoende uitdrukt wat ik voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |