Je zou het niet zeggen, maar joejoe is strengquote:
Je weet Utrecht te vinden tochquote:
Staat dat ook op je bilwangen geschreven van die broek? "Dit is DE BROEK"quote:
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.quote:
Dan moet die uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik moest juist zorgen dat jullie ophielden met die sekspraat. Dat lukt niet met De Broek
Ik denk niet dat ik vanavond laat wat dan ook nog weet te vindenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.
Zo'n broek heb ik ook. Snelle onstuimige wilde seks gaat gewoon niet lukken dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder charmant, zo strak als ie zit.
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik vanavond laat wat dan ook nog weet te vinden
Zo'n broek waardoor hij dat juist wil, maar het dankzij jou dus niet kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n broek heb ik ook. Snelle onstuimige wilde seks gaat gewoon niet lukken dan.
Nee hoor, zowel de 2800 als de 1700 series gaan lukken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen dan
Is dat niet hetgeen ons bindt hier? Ons gebrek aan de mooie dingen des levens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
m'n gebrek aan seks wordt me weer pijnlijk duidelijk hier, dus ik ga snel wat anders doen![]()
jij hebt jezelf, dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet hetgeen ons bindt hier? Ons gebrek aan de mooie dingen des levens?
Ja zeg. Als hij wil dat ik er leuk uitzie, neemt hij dat maar op de koop toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n broek waardoor hij dat juist wil, maar het dankzij jou dus niet kan*frustraties voelt*
zeker, maar ik heb op vrijdagavond niet zo'n zin in zelfkastijding. Dus ekstraweekend+game time!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt jezelf, dat is niet eerlijk
Van waar ik sta, is dat niet veel beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker, maar ik heb op vrijdagavond niet zo'n zin in zelfkastijding. Dus ekstraweekend+game time!
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levensquote:
Ik mezelf ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levens
Ruilenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levens
Eh, je kent me toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen dan
Jaquote:
Nee, treinjosti nietweetzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar de 1800 en de 2700 rijden ook hoor. Dusse. Jeweetz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |