Ruilenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik beschouw mezelf niet als een van de mooie dingen des levens
Eh, je kent me toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar 1 trein waar je in hoeft te stappen dan
Jaquote:
Nee, treinjosti nietweetzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar de 1800 en de 2700 rijden ook hoor. Dusse. Jeweetz.
Doe eens een metamorfose dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ruilenals je mij ziet weet je dat het altijd nog erger kan
quote:
De 2700 is een spitsdienst. Denk dat de laatste inmiddels wel is geweest.quote:
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.quote:
Dan moet jij mij kussenquote:
Voor mij staat dat niet los van elkaar, ik heb alleen seks als er liefde is. Maar ik kan prima zonder seks en aandacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat is erger geen seks hebben of geen liefde/aandacht hebben?
Hoi Engelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kletsen we weer fijn langs elkaar heen he
Nee hoor, ik heb bier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet hetgeen ons bindt hier? Ons gebrek aan de mooie dingen des levens?
Treinen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Oke, nu niet meer over seks en aanverwante zaken praten
*zucht*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.
Het was een serieuze vraag. Als je jezelf onaantrekkelijk vindt: verander dat dan. De kans dat je daar knapper van wordt is groter dan de kans dat je er beter uit gaat zien van zeuren over je uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet jij mij kussendan verander ik in een knappe prins
Oja.... en zit ze nu naast je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engel![]()
Mijn zusje is nu wel benieuwd van wie ze de groeten krijgt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Treinen!
Over die figuren trouwens. Ik heb het nog eens bestudeerd en hij zegt "Deevntr"
Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij staat dat niet los van elkaar, ik heb alleen seks als er liefde is. Maar ik kan prima zonder seks en aandacht.
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik denk aan de mooie dingen des levens, denk ik aan liefde, vriendschap, dingen die me raken (taal, muziek, dans), etcetera. In dat rijtje sta ik niet.
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Kletsen we weer fijn langs elkaar heen he
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Dat verklaart waarom ik zo'n indrukwekkend verleden qua relaties heb.
niet zo bescheiden Q.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen man op deze wereld die goed genoeg is voor jou.
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten wat liefde nu echt is![]()
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ligt toch maar net aan je eigen houding lijkt me dan?
Beide moeten een beetje wisselen... dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
Bedoelde meer het verschil tussen mannen/vrouwen dat vrouwen wat meer op hun gevoel afgaan en mannen wat sneller rationeel denken en minder snel door hun gevoel laten lijden.
Ik spot graag met mijzelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Als je jezelf onaantrekkelijk vindt: verander dat dan. De kans dat je daar knapper van wordt is groter dan de kans dat je er beter uit gaat zien van zeuren over je uiterlijk.
Neequote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker als je op een spijkermat ligt voelt het slecht
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]Liefde... ben je zelf... blabla....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit echt een relatie gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.
Dat ben je toch al? En je moet niet proberen gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik probeer meer rationeel te worden
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.
Neem een vrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu ik op de bank zit/lig/onderuitgehangen ben ben ik zelf te lamlendig om een pizza te bestellen.. Stel je voor dat ik straks naar de deur moet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |