Hoe laat begint het? Misschien kom ik wel pré'en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf vrouw. Het bier kost 1,10.
Die Cd van hem heb ik grijs gedraaidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef R.. het volgende:
Paar dagen geleden in aanraking gekomen met Broken Note. Goede shit, mix tussen d 'n b, breakbeat en dubstep, luistert lekker weg.
Inderdaad, vergeet z'n mix voor Electronic Explorations niet te downloaden, die is echt zaligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef R.. het volgende:
Paar dagen geleden in aanraking gekomen met Broken Note. Goede shit, mix tussen d 'n b, breakbeat en dubstep, luistert lekker weg.
daar ga ik heeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef friekin_ het volgende:
Oh.
Za 16 apr `11
Sine vs. Oi!
Line-up: Mala + Hatcha + Kutz + 16bit + Gomes vs. Piro
Aanwezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef friekin_ het volgende:
Oh.
Za 16 apr `11
Sine vs. Oi!
Line-up: Mala + Hatcha + Kutz + 16bit + Gomes vs. Piro
jaaaaaaaaquote:
Klinkt lekker, beter dan de (slappe) drum n bass die ze maaktenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Gezicht het volgende:
Wist niet dat pendulum ook dustep maakte, in ieder geval gruwelijke plaat:
soberzo fokminimeet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Aanwezig
rechterspeakermeeting
dan kunnen jullie lang zal ze leve voor me zingen!!1!quote:
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef TripleP het volgende:
Het is heel erg lief van TC_A dat hij weed smokers draaide op kaputt
kopennnnn... support die shitquote:
QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
kopennnnn... support die shit
beatport.com
junodownload.com
Doe je dan numbah one sound?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.
Nee, de drop is cool maar 10 sec daarna raakt de tune mijn aandacht kwijt omdat het zulke slechte synths zijn.quote:
wat een onzin. gewoon downloaden die handelquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
kopennnnn... support die shit
beatport.com
junodownload.com
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wat een onzin. gewoon downloaden die handel
Heel lame dude.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wat een onzin. gewoon downloaden die handel
Die tweede en derde klinken echt ontiegelijk lekkerquote:
Kongkast! (http://kongkretebass.com/kkblog/)quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef mr.flame het volgende:
Iemand nog tips voor mixes of live-optredens (dus niet liedjes van 3-5 minuten, maar half uur tot 2 uur aan muziek) van artiesten zoals phaeleh, asa, solitude, burial? Erg rustige, chillout diepgaande dubstep kan ik erg waarderen![]()
... Ik wacht in spanning![]()
P.S. de mixes van artiesten hierboven heb ik natuurlijk al![]()
Gaat zeker diepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef MarsX het volgende:
Normaal trek ik Stenchman niet zo, maar dit is wel nice
Mainstream-poep-step?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef AlexanderC het volgende:
er komen lekkere nummers voorbij weer.
it's alive!!
femstep, gaystep, gorestep, brostep,... wat heb je nog meer?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef AlexanderC het volgende:
er komen lekkere nummers voorbij weer.
it's alive!!
femstep, gaystep, gorestep, brostep,... wat heb je nog meer?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Om het goed te maken, speciaal voor jou:
quote:
Bazenafbeeldingquote:
Bazinnentrackquote:
Lekkerquote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef TripleP het volgende:
Waarschijnlijk heb ik hem wel eens gepost, maar ik blijf hem zo vet vindeeeeeeeen
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef mr.flame het volgende:
Deze staat ook zeker weten in m'n top10 dubstep platen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals![]()
Komt wel redelijk in de buurt hoor haha en die papagaai is zo ongelooflijk ruig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
géén lage slome vieze sferen, maar wel een dansende papagaai
dubstep parrot
wel digital mystikz - hauntedquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
géén lage slome vieze sferen, maar wel een dansende papagaai
dubstep parrot
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef mr.flame het volgende:
Zo ongeveer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals
Vex'd (Donker dubby technologisch)
Shackleton (donker dubby tribal)
Random Trio/Cyrus
sommige tracks van Ital Tek
bijvoorbeeld even snel uit mn hoofd
Dankjewel ik ga het eens even beluisteren allemaalquote:[..]
Zo ongeveer:
Vex'd (Donker dubby technologisch)
Shackleton (donker dubby tribal)
Random Trio/Cyrus
sommige tracks van Ital Tek
bijvoorbeeld even snel uit mn hoofd
Klinkt allemaal heel lekker, bedankt voor de moeite om het op te zoeken. Hulde!quote:
Pinch sowieso +1quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef mr.flame het volgende:
Vies hoorDit nummer ken je dan al zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals
kan echt geen genoeg krijgen van deze. Die jij post is ook erg lekker![]()
Yep ken ik inderdaad, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit nummer ken je dan al zeker?
kan echt geen genoeg krijgen van deze. Die jij post is ook erg lekker
waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.
DAT IS GEEN DUBSTEP DAT IS IDMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
waarom zou je dat überhaupt doen?
Dat vroeg ik niet, maar je zal verder wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
DAT IS GEEN DUBSTEP DAT IS IDM
zat ik ook al aan te denken! maar ik zou verder niet weten hoe dat moet enzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:26 schreef mr.flame het volgende:
Nachtmuziek voor onze dubstep-vriendjes en vriendinnetjes![]()
P.S. Iemand zin om ook eens een mooie intro-post te maken die we als eerste post bij elk nieuw deel kunnen gebruiken? Dus bijv. met links naar alle vorige delen, lijst van favoriete dubstep-artiesten van Fok-(st)ers, links naar bekende dubstep-feesten/sites, lijst van dubstep-fans op fok enz.?
Wil er zelf graag aan meewerken, maar ben geen held in een goede openingspost maken (weet niet eens hoe je een topictitel veranderd)
Laat me weten of er interesse is![]()
P.P.S. Zou dit een mooi plaatje zijn voor in de OP? [ afbeelding ]
Korte docu over Dubstep:quote:Dubstep is een muziekgenre dat ongeveer 5 jaar geleden is ontstaan in Engeland. Kenmerkend voor Dubstep zijn de grimmige baslijnen en het lage tempo.
Dubstep is nauw verwant aan Grime. Dubstep is een vrij jonge, elektronische muziek stroming die in Engeland sinds enkele jaren langzaam maar zeker aan het uitgroeien is tot een gestabiliseerd genre. Later begon de populariteit in Nederland ook te groeien. In Brussel is dubstep populair in de underground.
Deze eerder genoemde baslijnen zijn sterk geïnspireerd door de veelgebruikte typerende baslijnen van Drum & Bass. Onder kenners ook wel bekend als de Reese Bass/Wobble Bass.
Dubstep wordt voornamelijk in eigen huis door Londense artiesten op een PC, dan wel verbonden met synthesizers gemaakt.
iemand moet het doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:33 schreef TripleP het volgende:
Die tekst mag wel iets soepeler lopen, ga er morgen naar kijken. Maar verder erg nais!!
Sow heej ziet er zeker netjes uit. Gaandeweg worden er toch nog aanpassingen / toevoegingen gedaan lijkt mij. Even een applausje voor AlexanderC dan maarquote:
yip, de OP kan hier aangepast worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Sow heej ziet er zeker netjes uit. Gaandeweg worden er toch nog aanpassingen / toevoegingen gedaan lijkt mij.
quote:Even een applausje voor AlexanderC dan maar![]()
![]()
heb ik erbij gezetquote:P.S. Onder documentaires kan deze ook nog komen te staan (dubstep in NL en BE documentaire, opzich best vermakelijk)
http://dbstep.be/
niet gevondenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:36 schreef Yorrit het volgende:
[..]
iemand moet het doen
(succes met die after)
Excision en Downlinkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef mr.flame het volgende:
Misschien een ideetje dat iedereen hier even een lijstje met zijn favoriete dubstep-artiesten neergooit? En er even bijzet of hij/zij tot de Fok!-Dubstep-Fan-Club wil behoren![]()
Laten we afspreken maximaal 10 artiesten? (Er zullen er waarschijnlijk toch veel dubbel zijn)
Mijn lijstje (op het moment):
1. Phaeleh (http://www.myspace.com/phaeleh)
2. Eskmo (http://www.eskmo.com/)
3. Burial (http://www.myspace.com/burialuk)
4. Blackmill (http://www.youtube.com/user/BlackmillMusic) (http://www.facebook.com/pages/Blackmill/167224433307649)
5. Asa (http://www.myspace.com/asadubstep)
6. Broken Note (http://www.myspace.com/brokennoteuk)
7. Kryptic Minds (http://www.myspace.com/krypticminds1)
8. Distance (http://www.myspace.com/djdistancedub)
9. Mount Kimbie (http://www.myspace.com/mountkimbie)
10. Eleven Tigers (http://eleventigers.net/)
Kom maar hier met die Fok!-Dubstep-Fan-Club-titel![]()
![]()
Maak een lijstje zou ik zeggenquote:
Top, gooi 'm maar gelijk in de OP danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef AlexanderC het volgende:
ff kijken of het mij lukt om een lijst met een paar favoriete dubstep producers/artiesten samen te stellen. ik ben vrij nieuw in de dubstep scene...
maar Nero, Flux Pavillion en Bar 9 zullen hoogst waarschijnlijk in mijn lijstje voorkomen.
Yep al gepostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef julian6 het volgende:
Had ik deze al gepost?
Dit ís hét gewoon.
quote:
wat bedoel je met groot? bedoel je lang of de hoeveelheid mb's ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Dude.. die op is omin groot, die ga ik er echt niet inzetton
ik heb zon flauw vermoeden dat hij te lang isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wat bedoel je met groot? bedoel je lang of de hoeveelheid mb's ofzo?
ik heb geen ticket dus ga naar phaelehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef TripleP het volgende:
Vrijdagvrijdagvrijdagvrijdagggggggg
[ afbeelding ]
ok!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
ik heb geen ticket dus ga naar phaeleh
nee mangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef julian6 het volgende:
Had ik deze al gepost?
Dit ís hét gewoon.
Hahahahahahahaha +1quote:
dat is waar inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef TripleP het volgende:
James Blake's huidige input is saai en hij is MOEILIJK hip
Toen ik dat nummerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef TripleP het volgende:
James Blake's huidige input is saai en hij is MOEILIJK hip
Wat doe je dan ingodsnaam in een dubsteptopic.. het draait allemaal om lompe chestplate bassen, wat blake aardig is gelukt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:04 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toen ik dat nummer
voor het eerst op mn boxen (met lompe sub) hoorde schrok ik me wild.... die bass is echt zo totaal lomp in die track..
Zeg... doe s ff dimmen.. K zeg alleen... dat toen ik dat nummer voor t eerst op mn boxen hoorde, ik me wild schrok (maar oke, me verbaasde dus) van hoe lomp die bass was, omdat ik james blake niet kende, t nummer alleen op tmf had gehoord (of radio, weet ik t) waar die bass dus niet zo lomp is, hierdoor had ik t niet ingeschaald als een "dubstep" nummer..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Wat doe je dan ingodsnaam in een dubsteptopic.. het draait allemaal om lompe chestplate bassen, wat blake aardig is gelukt.
gastquote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Wat doe je dan ingodsnaam in een dubsteptopic.. het draait allemaal om lompe chestplate bassen, wat blake aardig is gelukt.
LOLOLOLOLOLquote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
dan heb jij geen verstand van dubstep
Trololo, kijk in het allereerste dubstep topic en dan zul je zien dat je je vergist.quote:
Jawohl, eensch, maar je kon het ook liever brengen.quote:
o nice onequote:Op zondag 27 februari 2011 17:55 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jawohl, eensch, maar je kon het ook liever brengen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef mr.flame het volgende:
Sow hey dit gaat erin als koek(al is de kwaliteit op youtube ongelooflijk bagger)
Ik vind hem ook aan de lange kant zo ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Dude.. die op is omin groot, die ga ik er echt niet inzetton
Als ie eerder af is zet ik hem er wel in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef mr.flame het volgende:
Iemand nog toevoegingen voor de OP? Binnen +/- 210 posts moet hij af zijn![]()
Rond 2 minuten en verder is die echt heerlijkquote:
nog suggesties? zouden er dingen uit moeten, zo ja, wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind hem ook aan de lange kant zo ja.
[..]
Als ie eerder af is zet ik hem er wel in.
Pfff. weet je dan hoe lang ik bezig ben?? Ik vind heel veel vet, maar ik ken heeel weinig titelsquote:
Dub Zeroquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Gezicht het volgende:
Nu vrijdag DubZero/Bass in ya Face met o.a. Benny Page.Afgelopen 2 DubZero's waren zeer geslaagd, ben benieuwd naar nu vrijdag. Verwacht er wat minder van.
huh?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pfff. weet je dan hoe lang ik bezig ben?? Ik vind heel veel vet, maar ik ken heeel weinig titels
oeps...hihi... ik dacht dat je die er juist in wilde...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef TripleP het volgende:
[..]
huh?
Ik stel alleen voor om de top tiens weg te laten.
Haha spacende hondenvidquote:
zeer diverse nummers allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn top tien van dit moment
1 Cluekid - hovercraft
2 Silkie - turvy
3 Silkie - turvy
4 Silkie - turvy
5 Silkie - turvy
6 Silkie - turvy
7 Silkie - turvy
8 Silkie - turvy
9 Silkie - turvy
10 Hektagon - Tokyo
Oeeeeeeeiquote:
Vorige editie was inderdaad ook gruwelijk vet. 16 April wordt Tomba verwacht!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dub Zero![]()
![]()
Afgelopen keren met Downlink en Cookie Monsta waren inderdaad ongelooflijk lekkerHet soundsystem dat ze in Club Fenix hebben is dan ook zeker geil
![]()
Nummer om de nacht mee door te komen:
2 tm 499 Silkie - Turvy?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik kan hier ook best m'n top 500 neergooien hoor als je dat wilt
Waarom trilt de boel niet van m'n bureau af als ik deze hard draai?quote:
Dat is maar net de question. Ik ben een beetje mijn hoop aan het verliezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Waarom trilt de boel niet van m'n bureau af als ik deze hard draai?![]()
![]()
Lijkt wel alsof ze vergeten zijn om een fatsoenlijke bassline toe te voegen![]()
Dit is dus de dubstep die binnenkort waarschijnlijk (als dubstep nog populairder wordt) in de top40 komt te staan.
Wel positief dat meer mensen er dan mee in aanraking komen en als ze verder graven wel heerlijke dubstep vinden![]()
ik zou die echt niet hard willen draaien hoor, met dat gehuil van die gozer.quote:Waarom trilt de boel niet van m'n bureau af als ik deze hard draai?
Allebei bocht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ik zou die echt niet hard willen draaien hoor, met dat gehuil van die gozer.![]()
![]()
ik ben overgens niet fan van de album van magnetic man... maar die zijn wel oké
Niks moet van mij hoor, maar wat mij betreft is de bovenste pic nogal groot/hoog, de headers kunnen misschien ook wel wat platter, en de 5 laatst geposte tracks hoeven er niet in (daarvoor kijkt men maarin het voorgaande topic).quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nog suggesties? zouden er dingen uit moeten, zo ja, wat?
Ik neem aan dat het niet de bedoeling was om daar van iedereen apart een top 10 neer te zetten? Gewoon een selectie uit de suggesties voor favoriete artiesten van iedereen.quote:
Volgens mij moet dit topic 'dubstep en future garage' heten. Ik was in het begin een beetje verward over wat future garage is. En grime zou er ook wel bij mogen, maar er word nauwelijks grime gepost...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Maar mag (future) garage hier nou wel of niet gepost worden? Zo ja, dan moet dat ook in de OP.
Ik stem voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef TripleP het volgende:
Waarom maken we gewoon niet een lijst van goede artiesten, klein lettertype, linkje naar facebook/myspace en op alfabetische volgorde?
Dat laatste lijkt mij 't beste. Of is er iemand tegen ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit topic 'dubstep en future garage' heten. Ik was in het begin een beetje verward over wat future garage is. En grime zou er ook wel bij mogen, maar er word nauwelijks grime gepost...
Of nog beter: gewoon het dubstep topic noemen waarin ook soortgelijke muziek gepost mag worden.
ja dies vet.. jose james heeft daar ook n leuke cover van gemaaktquote:
neeeee gaekquote:
Dat zeg ik, zoiets ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef TripleP het volgende:
Waarom maken we gewoon niet een lijst van goede artiesten, klein lettertype, linkje naar facebook/myspace en op alfabetische volgorde?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Maar mag (future) garage hier nou wel of niet gepost worden? Zo ja, dan moet dat ook in de OP.
Als iedereen het daarover eens is, prima. Het mag ook in aparte topics, wat jullie willen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit topic 'dubstep en future garage' heten. Ik was in het begin een beetje verward over wat future garage is. En grime zou er ook wel bij mogen, maar er word nauwelijks grime gepost...
Of nog beter: gewoon het dubstep topic noemen waarin ook soortgelijke muziek gepost mag worden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Yorrit het volgende:
beter allemaal in 1 topic dan kunne we lekker zeiken over elkaars kutmuziek
Hmm lekker experimentele coverquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja dies vet.. jose james heeft daar ook n leuke cover van gemaakt
ik was ooit in n jazzzaak (wow drie z's!) toen ik deze hoorde ik zat zo wat shit waar ken ik dit toch van::+
Dat is wel ultiem vet om bij te chillenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef mr.flame het volgende:
Ok deze staat bij mij dus de komende week op nummer #1
Daaaaaamn wat vind ik dit een ongelooflijk lekker nummer![]()
![]()
![]()
De perfecte dubstep voor mij![]()
Dat is Invaders + Swagga toch? Ik ben wel geïnteresseerd, hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef TripleP het volgende:
TE KOOP:
Swagger van datsik + excision. Heb 'm op plaat maar draai 'm nooit.
HOIquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook nog iets van 40 dubstepvinyls die ik denk ik weg ga doen.. als iemand een lijstje wilt PM maar.
8 euro + verzendkosten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 04:21 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Dat is Invaders + Swagga toch? Ik ben wel geïnteresseerd, hoeveel wil je ervoor hebben?
Hoe was gouwe panda?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef TripleP het volgende:
Vannacht zomby gezien @ 5daysoff
Die gast doesn't give a crap en kan niet mixxen en dingen. Wat een held.
Tof ja. Maar het was niet heeeeeeeeeeeelemaal mijn ding. Een gevalletje live net-niet.quote:
Check je inbox!quote:
Check je inbox!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook nog iets van 40 dubstepvinyls die ik denk ik weg ga doen.. als iemand een lijstje wilt PM maar.
TC - Where's my Money (Caspa Remix)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef wiwalean het volgende:
Oke, wie kan me helpen. Ik moet echt weten welk nummer begint op 2.52, die is hard.
Ja Skream draaide wel hard, vette pit ook, maar die rewinds waren idd echt vervelend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:38 schreef TripleP het volgende:
Ik vond het lastig dat er nergens timetableshit was. En dat skream meer rewinds deed dan dat hij daadwerkelijk draaide. En dat ik maar de laatste 10 minuten van kode9 & the spaceape heb meegemaakt.
Maar het was vet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef mr.flame het volgende:
Heerlijk minimaal dit, de soort dubstep die je uit vraagt voor een romantisch dineetje bij kaarslicht:
Lekker om bij te... *zzz*![]()
You and Me geloof ik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Beardslasher het volgende:
Welk nummer van Nero?
Ik luister nooit radio
Behoorlijk jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef TripleP het volgende:
Nero probeert het net als skream over de commerciele hoek te gooien.
En net als skream faalt het hard.
Defineer dubstep.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef TripleP het volgende:
We hebben een sherlock.
Maar toch denk ik dat er veel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dubstep dood is.
Dubstep zoals het was toen skream nog een koning was.quote:
Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dubstep zoals het was toen skream nog een koning was.
Op die kleine kern na, bloedt het dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:31 schreef TripleP het volgende:
[..]
Op die kleine kern na, bloedt het dood.
(persoonlijke mening heuj. maar als ik in da club sta en iedereen tegen elkaar staat te schreeuwen hoe vet dubstep a.k.a. borgore is sta ik van "euhhhhhhhhh")
Hahaha dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef julian6 het volgende:
DubstepToen ik het net begon te luisteren dacht ik ook dat het wel zou vervelen na een paar maanden. Maar luister het na anderhalf jaar nog steeds en veel meer dan toen. Inderdaad, alle nummers lijken op elkaar maar toch heb ik tientallen favorieten, het verveelt gewoon niet.
Skream is wel echt te crap geworden, die remixen zijn echt te lui voor woorden, wobwob en dan pleurt hij er "skream remix" erachter, bv die cassius remix. Nog maar niet te beginnen met Magnetic Man, zo'n gemiste kans was dat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef TripleP het volgende:
We hebben een sherlock.
Maar toch denk ik dat er veel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dubstep dood is.
oooooookééquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeit
Skreamizm 1 tm 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dit is het net iets anders verwoorden van mijn woorden.. en nog steeds is dat niet alles waar ik op doel.. maar laat nou maar zitten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeit
Ja maar in dit topic zitten een ex-vriendje, een zoetermeerder, en andere mensen die ik irl ken. Reden genoeg om lekker te zeiken.quote:
wieeeeeequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar in dit topic zitten een ex-vriendje,
TSquote:
Is het jurkje genaaid met 140 bpm?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:06 schreef friekin_ het volgende:
Nieuw jurkje binnen maar ben er niet zeker van.
dubstep is altijd rond de 140bpm, dus wel relevant.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef Xa1pt het volgende:
Vandaag is het het weer er niet meer voor, maar toch.
Lekker hoor, hoe groot was de zaal / het publiek?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
Gisteren Kode 9 vs Space Ape in Gent gezien, wat een bezwerend geluid was dat.
Omg. Dan heb ik je vast gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond naar Boef & de Gelogeerde Aap in Eindhoven.
quote:
Hehe, dan heb ik je gezien.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]was jij er ook? Ik had een blauw met zwart en wit geblokt overhemd aan, stond veelal linksvoor/in de moshpit.
Als jij van Dubstep houdt, ga je dan nooit naar Dubzero in de Fenix in Sittard? Wat vond je van Boef en de Aap trouwens? Was voor mij de 3e keer dat ik ze live zie, blijf het een vet duo vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je zou me ook niet herkennen denk ik.
Hij is fijn ja. Ik heb het behoorlijk gehad met die wobblecore/brostep/whateverstep. Dan blijft dubstep ala kode9 een stuk langer overeind. Ben ook zeer benieuwd naar het nieuwe album met The Spaceape.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:37 schreef vaasinbloem het volgende:
Kode 9 Essential Mix online (nog 6 dagen):
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)ntial_Mix_12_03_2011
Dit is de goede vorm van wobbles mijn bestequote:
Tomba is wel echt een hele droge dude, maar zijn muziek ben ik niet echt van onder de indruk..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef Gezicht het volgende:
16 April naar alle waarschijnlijkheid Tomba in de Fenix in Sittard.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind hem zeker wel vet draaien. En ik zou sowieso naar Dubzero gaan voor de sfeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Tomba is wel echt een hele droge dude, maar zijn muziek ben ik niet echt van onder de indruk..
Tof dit.quote:
quote:
Holy fuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TripleP het volgende:
Beste tip van youtube ooit!
1. Speel deze af:
2. Speel deze tegelijkertijd af:
http://www.rainymood.com/'
3. Zet een raam open.
4. Enjoy the experience!
geniaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef TripleP het volgende:
Beste tip van youtube ooit!
1. Speel deze af: