Hoe laat begint het? Misschien kom ik wel pré'en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf vrouw. Het bier kost 1,10.
Die Cd van hem heb ik grijs gedraaidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef R.. het volgende:
Paar dagen geleden in aanraking gekomen met Broken Note. Goede shit, mix tussen d 'n b, breakbeat en dubstep, luistert lekker weg.
Inderdaad, vergeet z'n mix voor Electronic Explorations niet te downloaden, die is echt zaligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef R.. het volgende:
Paar dagen geleden in aanraking gekomen met Broken Note. Goede shit, mix tussen d 'n b, breakbeat en dubstep, luistert lekker weg.
daar ga ik heeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef friekin_ het volgende:
Oh.
Za 16 apr `11
Sine vs. Oi!
Line-up: Mala + Hatcha + Kutz + 16bit + Gomes vs. Piro
Aanwezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef friekin_ het volgende:
Oh.
Za 16 apr `11
Sine vs. Oi!
Line-up: Mala + Hatcha + Kutz + 16bit + Gomes vs. Piro
jaaaaaaaaquote:
Klinkt lekker, beter dan de (slappe) drum n bass die ze maaktenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:52 schreef Gezicht het volgende:
Wist niet dat pendulum ook dustep maakte, in ieder geval gruwelijke plaat:
soberzo fokminimeet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Aanwezig
rechterspeakermeeting
dan kunnen jullie lang zal ze leve voor me zingen!!1!quote:
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef TripleP het volgende:
Het is heel erg lief van TC_A dat hij weed smokers draaide op kaputt
kopennnnn... support die shitquote:
QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
kopennnnn... support die shit
beatport.com
junodownload.com
Doe je dan numbah one sound?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.
Nee, de drop is cool maar 10 sec daarna raakt de tune mijn aandacht kwijt omdat het zulke slechte synths zijn.quote:
wat een onzin. gewoon downloaden die handelquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
kopennnnn... support die shit
beatport.com
junodownload.com
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wat een onzin. gewoon downloaden die handel
Heel lame dude.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wat een onzin. gewoon downloaden die handel
Die tweede en derde klinken echt ontiegelijk lekkerquote:
Kongkast! (http://kongkretebass.com/kkblog/)quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef mr.flame het volgende:
Iemand nog tips voor mixes of live-optredens (dus niet liedjes van 3-5 minuten, maar half uur tot 2 uur aan muziek) van artiesten zoals phaeleh, asa, solitude, burial? Erg rustige, chillout diepgaande dubstep kan ik erg waarderen![]()
... Ik wacht in spanning![]()
P.S. de mixes van artiesten hierboven heb ik natuurlijk al![]()
Gaat zeker diepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:03 schreef MarsX het volgende:
Normaal trek ik Stenchman niet zo, maar dit is wel nice
Mainstream-poep-step?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef AlexanderC het volgende:
er komen lekkere nummers voorbij weer.
it's alive!!
femstep, gaystep, gorestep, brostep,... wat heb je nog meer?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef AlexanderC het volgende:
er komen lekkere nummers voorbij weer.
it's alive!!
femstep, gaystep, gorestep, brostep,... wat heb je nog meer?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Om het goed te maken, speciaal voor jou:
quote:
Bazenafbeeldingquote:
Bazinnentrackquote:
Lekkerquote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef TripleP het volgende:
Waarschijnlijk heb ik hem wel eens gepost, maar ik blijf hem zo vet vindeeeeeeeen
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef mr.flame het volgende:
Deze staat ook zeker weten in m'n top10 dubstep platen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals![]()
Komt wel redelijk in de buurt hoor haha en die papagaai is zo ongelooflijk ruig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
géén lage slome vieze sferen, maar wel een dansende papagaai
dubstep parrot
wel digital mystikz - hauntedquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
géén lage slome vieze sferen, maar wel een dansende papagaai
dubstep parrot
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef mr.flame het volgende:
Zo ongeveer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals
Vex'd (Donker dubby technologisch)
Shackleton (donker dubby tribal)
Random Trio/Cyrus
sommige tracks van Ital Tek
bijvoorbeeld even snel uit mn hoofd
Dankjewel ik ga het eens even beluisteren allemaalquote:[..]
Zo ongeveer:
Vex'd (Donker dubby technologisch)
Shackleton (donker dubby tribal)
Random Trio/Cyrus
sommige tracks van Ital Tek
bijvoorbeeld even snel uit mn hoofd
Klinkt allemaal heel lekker, bedankt voor de moeite om het op te zoeken. Hulde!quote:
Pinch sowieso +1quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef mr.flame het volgende:
Vies hoorDit nummer ken je dan al zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand andere artiesten die net zo'n lage slome vieze sfeer hebben maar niet 'agressief' overkomen in hun muziek (dus geen brostep... jullie weten wel wat ik bedoel
)
P.S. Oh ja liever geen vocals
kan echt geen genoeg krijgen van deze. Die jij post is ook erg lekker![]()
Yep ken ik inderdaad, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit nummer ken je dan al zeker?
kan echt geen genoeg krijgen van deze. Die jij post is ook erg lekker
waarom zou je dat überhaupt doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik deed het speciaal voor jou! 19 maart champion sound zal ik het nog een keer doen.
DAT IS GEEN DUBSTEP DAT IS IDMquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef TripleP het volgende:
[..]
waarom zou je dat überhaupt doen?
Dat vroeg ik niet, maar je zal verder wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
DAT IS GEEN DUBSTEP DAT IS IDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |