Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dubstep zoals het was toen skream nog een koning was.
Op die kleine kern na, bloedt het dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dubstep 'evolueert', of dat nou goed of slecht is. Live with it.
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:31 schreef TripleP het volgende:
[..]
Op die kleine kern na, bloedt het dood.
(persoonlijke mening heuj. maar als ik in da club sta en iedereen tegen elkaar staat te schreeuwen hoe vet dubstep a.k.a. borgore is sta ik van "euhhhhhhhhh")
Hahaha dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goed dat jij niet commercieel maar lekker underground bent. Ekte dubstep je weet zelf.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef julian6 het volgende:
DubstepToen ik het net begon te luisteren dacht ik ook dat het wel zou vervelen na een paar maanden. Maar luister het na anderhalf jaar nog steeds en veel meer dan toen. Inderdaad, alle nummers lijken op elkaar maar toch heb ik tientallen favorieten, het verveelt gewoon niet.
Skream is wel echt te crap geworden, die remixen zijn echt te lui voor woorden, wobwob en dan pleurt hij er "skream remix" erachter, bv die cassius remix. Nog maar niet te beginnen met Magnetic Man, zo'n gemiste kans was dat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef TripleP het volgende:
We hebben een sherlock.
Maar toch denk ik dat er veel mensen het met me eens zijn als ik zeg dat dubstep dood is.
oooooookééquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeit
Skreamizm 1 tm 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dit is het net iets anders verwoorden van mijn woorden.. en nog steeds is dat niet alles waar ik op doel.. maar laat nou maar zitten..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Bullshit, dubstep leeft maar het is van lekkere girl next door naar geplamuurde catwalkchick gegaan.. je kan minder snel diep er in, ze is wat oppervlakkiger en er gaat meer geld mee gemoeit
Ja maar in dit topic zitten een ex-vriendje, een zoetermeerder, en andere mensen die ik irl ken. Reden genoeg om lekker te zeiken.quote:
wieeeeeequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar in dit topic zitten een ex-vriendje,
TSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |