of met hun lul zitten te spelen....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Haque het volgende:
Mensen die je constant vol in de ogen kijken als je praat, dat is pas irritant!
Als je er zoveel problemen mee hebt , waarom confronteer je ze er niet mee dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Woto1980 het volgende:
Dat vraag ik toch niet? Constant aankijken is ook niet lekker nee, maar continu wegkijken en elke vorm van oogcontact vermijden is helemaal erg...
Daar is het nog een beetje vroeg voor, ik ben maandag begonnen aan mijn nieuwe baan en het gaat om de leidinggevende die ik tijdens het solliciteren nog niet gesproken had... Moet zeggen dat het voor mijn gevoel niet lekker zit iig....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Als je er zoveel problemen mee hebt , waarom confronteer je ze er niet mee dan?
Gastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
Ik kijk alleen zaadvragende oogjes aan van mooie vrouwen.
Jij bent echt een van de weinige users waar ik echt totaal geen beeld van kan vormen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
Oogjes aankijken? Vreemd, ik kijk altijd mensen aan.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
Op je beeldscherm is het een ander verhaal hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
Nee, ik bedoel in gesprek IRL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
Op je beeldscherm is het een ander verhaal hè.
Dit lijkt me een treffende reden ja! Zo voel ik het zelf ook...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Garisson72 het volgende:
Wegkijken betekent confrontatie uit de weg gaan, heb ik begrepen. Ook dominante mannen bijvoorbeeld kijken vaak niemand in de ogen, omdat dat kan betekenen dat ze hun dominantie moeten verdedigen, en dat weleens zouden kunnen verliezen.
lolwut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |