quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Cynthia, die heeft hem achter de koelkast verstopt, Gerard heeft hem gevonden.
Ja het is in Portugal kutweerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Whutzur het volgende:
waar liggen ze met ze allen in de kleedkamer,, is het slecht weer ofzo?
Had zelf niet helemaal goed gelezen, maar waar ik het in heb veranderd is wel wat ik vindquote:
Ik vind Karim juist vet. Net als Servioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Had zelf niet helemaal goed gelezen, maar waar ik het in heb veranderd is wel wat ik vind
Eigenlijk monteert hij keukens en vond hij de naadjes niet goed afgewerktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard had gisteren een dagje vrij maar is vandaag weer aan het werk? Hij krijgt ervoor betaald en dat ie gisteravond de keuken probeerde te slopen was maar hobby? Of was dat ook 'televisie'?.
Maar Gerard neemt echt de leiding, en weet hoe hij het spel moet spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind Karim juist vet. Net als Servio
"Mijn geheim is: Ik ben geen miljonair maar keukenmonteur"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Eigenlijk monteert hij keukens en vond hij de naadjes niet goed afgewerkt
Ja als ze maar allemaal op elkaar aangesloten zijn, kan je zo hop hop hop en dan heb je die daar en die daar en die daarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Zo'n dingetje met drie hop hop hop zo ideaal!
Klinkt wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja als ze maar allemaal op elkaar aangesloten zijn, kan je zo hop hop hop en dan heb je die daar en die daar en die daar
Nee Sofia is leuk. Die moet blijven!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Darklight het volgende:
sofie praat en klinkt als een kind van 3
die mag volgende week wel naar huis eigenlijk
ohja, eerst Cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee Sofia is leuk. Die moet blijven!
Die moesten ze terug brengenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef TWP het volgende:
Zitten die twee nou nog steeds in de tent?
Sofietje mag winnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nee Sofia is leuk. Die moet blijven!
Er is wel een geheime kamerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
Gerard denkt dat er een kelder onder zit?
Ze zitten in Portugal, niet in Belgie.
Omdat het koud is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef toxikon het volgende:
waarom zit er een vrouw met een gehaakte muts in huis in portugal?
hahaha zo noem ik hem ook al in gedachten , hij mag er van mij ook uit hoor, samen met glibber gerardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag Ridge Forrester er wel uit
Dat was voor de felle lichtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, van de week zaten ze allemaal met hun zonnebril op in huis.
Dat kwam door de studiolampen. Als je daarin kijkt als je net wakker bent heb je de rest van de dag hoofdpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, van de week zaten ze allemaal met hun zonnebril op in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |