Verder doet er niemand moeite...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef RethXoth het volgende:
Volgens mij lachen ze zich rot bij de redactie om Gerard
Ja vreemd menneke, ben benieuwd of ie nog gekker kan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ie echt zo gek als een deur is
Hij zit gewoon helemaal in het spel, vind het wel goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ie echt zo gek als een deur is
Longcat is loooooongquote:
Hier lijkt hij op Henk-Jan Smitsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
Puzzelen op de teksten op de muur.
[ afbeelding ]
maar toch,,,, er zit een steekje los bij die man.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij zit gewoon helemaal in het spel, vind het wel goed
Zo gek is hij helemaal niet, hij speelt het spel heel slim. Verder zie ik dat weinig mensen doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
maar toch,,,, er zit een steekje los bij die man.
Weten we zijn geheim eigenlijk al zeker ?
Misschien wel HB want sociaal gezien spoort ie niet
Miljonairquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
maar toch,,,, er zit een steekje los bij die man.
Weten we zijn geheim eigenlijk al zeker ?
Misschien wel HB want sociaal gezien spoort ie niet
Misschien wel heel slim, maar zwaar irritant.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo gek is hij helemaal niet, hij speelt het spel heel slim. Verder zie ik dat weinig mensen doen.
Hij zit daar niet om aardig gevonden te worden, zou me niets verbazen als hij wint.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien wel heel slim, maar zwaar irritant.
Alex is van adelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Goh, vind hem een stuk leuker nu
Dat weet ik maar het klinkt zo leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ie rijk zou zijn.
Genoeg adel, die niets hebben.
Tja als ik heul veul jaar terug zal zoeken, zal er ook wel iets van adel inzitten, maar mijn portemonnee verteld me heul iets andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar het klinkt zo leuk.
Cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet ook iemand of dat dagboekje van Jurien al bij iemand is gekomen? Ik heb niet meer gekeken sinds de eliminatie.
Cynthia, die heeft hem achter de koelkast verstopt, Gerard heeft hem gevonden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet ook iemand of dat dagboekje van Jurien al bij iemand is gekomen? Ik heb niet meer gekeken sinds de eliminatie.
omg die wordt dan straks weer boosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Cynthia, die heeft hem achter de koelkast verstopt, Gerard heeft hem gevonden.
Nee, Karim staat ver boven Gerard. Heel ver.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef beaverhausen het volgende:
Maik is vervangen door Karim als schoothondje van Gerard?.
Niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, Karim staat ver boven Gerard. Heel ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |