En al nieuws over de meet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Purdey het volgende:
Zo, in principe moet het allemaal weer werken zo.. Nieuw topic!
Ik zie nu net dat ik nog op het lijstje van de meet staat, helaas kan ik niet die dag. Had ik al gepost toen de datum bekend werd, kan je me dr nog ff afhalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Purdey het volgende:
Nog geen nieuws. Maar geen nieuws, is goed nieuws.
Teminste, dat heb ik ooit geleerd
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik nog op het lijstje van de meet staat, helaas kan ik niet die dag. Had ik al gepost toen de datum bekend werd, kan je me dr nog ff afhalen?
Joh, ik ben zo makkelijk in de omvangquote:
Ja? SUV'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me deugd om te horen dat Purdey SUV's een leuke voertuigklasse vindt.
Mjah, ik moet geloof ik even bij de baas langs voor een flinke loonsverhogingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me deugd om te horen dat Purdey SUV's een leuke voertuigklasse vindt.
Maar wat vonden Monsterd en jij van mijn ideetje voor de meet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Purdey het volgende:
Nog geen nieuws. Maar geen nieuws, is goed nieuws.
Teminste, dat heb ik ooit geleerd
Oh, dan kan je dr iig nog naar kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Verkeerde slot, van een 106 past dus niet. Maar de auto is wel thuis
Morgen even andere sloperij langs om te kijken of ze daar wat hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dr iig nog naar kijken
Dat zijn we nog even aan het overleggen! We hadden je allebei niet gemaild hé? Sorry.. Bedankt voor je mailtje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar wat vonden Monsterd en jij van mijn ideetje voor de meet?
Nope, niks gehoord idd. Maakt op zich niet uit want het was maar een ideetje en jullie moeten zelf beslissen of jullie er wat mee doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zijn we nog even aan het overleggen! We hadden je allebei niet gemaild hé? Sorry.. Bedankt voor je mailtje!
Goede bestelbus heeft hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Breuls het volgende:
SUV's zijn gaaf. Ze zijn lekker ruim, je zit lekker hoog, ze zijn geschikt voor de wat rommeligere wegen en rijden lekker.
Helaas is het volk wat in zulk soort bestelbusjes rijdt vaak het slechtste wat je kan treffen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede bestelbus heeft hetzelfde.. Kvind die Hi-Ace van stage nog best fijn
Het begint zo al een aardige lijst te worden, wat hebben we nog meer voor eppo's, Golfrijders, SUV-rijders, ......?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Helaas is het volk wat in zulk soort bestelbusjes rijdt vaak het slechtste wat je kan treffen...
Ik doel natuurlijk op hun rij-capriolen
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
En het rijdt natuurlijk ook een stuk minder comfortabel.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5
Eigenlijk zouden we een lijstje moeten bijhouden in de OPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begint zo al een aardige lijst te worden, wat hebben we nog meer voor eppo's, Golfrijders, SUV-rijders, ......?
Oei, berg je nu maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5
Nee hoor, X5-rijders zijn maar laffe twatten die nog geeneens hun eigen band kunnen oppompen, en de grootste twat zit achter het toetsenbord hier. Met de meet kan je deze twat dan ook in het "echt" bewonderen, alleen wel vanachter een hekje waarop een bordje met "ik ben gevaarlijk" staat.quote:
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzoquote:
Op het internet is het toetsenbord toch nog steeds het machtigste wapen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, X5-rijders zijn maar laffe twatten die nog geeneens hun eigen band kunnen oppompen, de grootste twat zit achter het toetsenbord hier.
Ja, dan heb je het ook over een SUV die niet eens veel groter is dan een golf IIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzo
Ik voel me altijd stoer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzo
Nouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook over een SUV die niet eens veel groter is dan een golf II
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik mij mannelijk wil voelen dan maakt het niet uit in welke auto ik rijd, dan gaat er een oranje zwaailicht op het dak, komen de bordjes "convoi exceptionnel" naar buiten en hang ik mijn Schwanz uit het raam.
Ik ben anders de enige hier die voor een voertuig van dergelijk kaliber de benodigde papieren, pasjes en stempels in de bonuskaart heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik mij mannelijk wil voelen dan maakt het niet uit in welke auto ik rijd, dan gaat er een oranje zwaailicht op het dak, komen de bordjes "convoi exceptionnel" naar buiten en hang ik mijn Schwanz uit het raam.
En ik ben de enige hier die voor een Schwanz van een dergelijk kaliber de benodigde papieren, vergunningen en stempels in de bonuskaart heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben anders de enige hier die voor een voertuig van dergelijk kaliber de benodigde papieren, pasjes en stempels in de bonuskaart heeft
Nu ik het zo teruglees is het wel een erg slechte grap van mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik ben de enige hier die voor een Schwanz van een dergelijk kaliber de benodigde papieren, vergunningen en stempels in de bonuskaart heeft
Heb je een Pregio met nieuwe neus wel eens gezien dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Marco001 het volgende:
ZON HI-
ace is wel de.meest lelijke bus ooit
Je hebt in ieder geval de juiste humor om überhaupt kans te maken op dergelijke stempels en papierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees is het wel een erg slechte grap van mij.
Waarom doet deze opmerking mij nu aan deze foto denken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de juiste humor om überhaupt kans te maken op dergelijke stempels en papieren
hehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom doet deze opmerking mij nu aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |