En al nieuws over de meet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Purdey het volgende:
Zo, in principe moet het allemaal weer werken zo.. Nieuw topic!
Ik zie nu net dat ik nog op het lijstje van de meet staat, helaas kan ik niet die dag. Had ik al gepost toen de datum bekend werd, kan je me dr nog ff afhalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Purdey het volgende:
Nog geen nieuws. Maar geen nieuws, is goed nieuws.
Teminste, dat heb ik ooit geleerd
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik nog op het lijstje van de meet staat, helaas kan ik niet die dag. Had ik al gepost toen de datum bekend werd, kan je me dr nog ff afhalen?
Joh, ik ben zo makkelijk in de omvangquote:
Ja? SUV'squote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me deugd om te horen dat Purdey SUV's een leuke voertuigklasse vindt.
Mjah, ik moet geloof ik even bij de baas langs voor een flinke loonsverhogingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Het doet me deugd om te horen dat Purdey SUV's een leuke voertuigklasse vindt.
Maar wat vonden Monsterd en jij van mijn ideetje voor de meet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Purdey het volgende:
Nog geen nieuws. Maar geen nieuws, is goed nieuws.
Teminste, dat heb ik ooit geleerd
Oh, dan kan je dr iig nog naar kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Verkeerde slot, van een 106 past dus niet. Maar de auto is wel thuis
Morgen even andere sloperij langs om te kijken of ze daar wat hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dr iig nog naar kijken
Dat zijn we nog even aan het overleggen! We hadden je allebei niet gemaild hé? Sorry.. Bedankt voor je mailtje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar wat vonden Monsterd en jij van mijn ideetje voor de meet?
Nope, niks gehoord idd. Maakt op zich niet uit want het was maar een ideetje en jullie moeten zelf beslissen of jullie er wat mee doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat zijn we nog even aan het overleggen! We hadden je allebei niet gemaild hé? Sorry.. Bedankt voor je mailtje!
Goede bestelbus heeft hetzelfdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Breuls het volgende:
SUV's zijn gaaf. Ze zijn lekker ruim, je zit lekker hoog, ze zijn geschikt voor de wat rommeligere wegen en rijden lekker.
Helaas is het volk wat in zulk soort bestelbusjes rijdt vaak het slechtste wat je kan treffen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede bestelbus heeft hetzelfde.. Kvind die Hi-Ace van stage nog best fijn
Het begint zo al een aardige lijst te worden, wat hebben we nog meer voor eppo's, Golfrijders, SUV-rijders, ......?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Helaas is het volk wat in zulk soort bestelbusjes rijdt vaak het slechtste wat je kan treffen...
Ik doel natuurlijk op hun rij-capriolen
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
En het rijdt natuurlijk ook een stuk minder comfortabel.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5
Eigenlijk zouden we een lijstje moeten bijhouden in de OPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begint zo al een aardige lijst te worden, wat hebben we nog meer voor eppo's, Golfrijders, SUV-rijders, ......?
Oei, berg je nu maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind persoonlijk een Hi-Ace wel een stuk stoerder als een X5
Nee hoor, X5-rijders zijn maar laffe twatten die nog geeneens hun eigen band kunnen oppompen, en de grootste twat zit achter het toetsenbord hier. Met de meet kan je deze twat dan ook in het "echt" bewonderen, alleen wel vanachter een hekje waarop een bordje met "ik ben gevaarlijk" staat.quote:
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzoquote:
Op het internet is het toetsenbord toch nog steeds het machtigste wapen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, X5-rijders zijn maar laffe twatten die nog geeneens hun eigen band kunnen oppompen, de grootste twat zit achter het toetsenbord hier.
Ja, dan heb je het ook over een SUV die niet eens veel groter is dan een golf IIquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzo
Ik voel me altijd stoer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voel me iig stoerder in de bus dan in een Sportage ofzo
Nouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook over een SUV die niet eens veel groter is dan een golf II
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik mij mannelijk wil voelen dan maakt het niet uit in welke auto ik rijd, dan gaat er een oranje zwaailicht op het dak, komen de bordjes "convoi exceptionnel" naar buiten en hang ik mijn Schwanz uit het raam.
Ik ben anders de enige hier die voor een voertuig van dergelijk kaliber de benodigde papieren, pasjes en stempels in de bonuskaart heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik mij mannelijk wil voelen dan maakt het niet uit in welke auto ik rijd, dan gaat er een oranje zwaailicht op het dak, komen de bordjes "convoi exceptionnel" naar buiten en hang ik mijn Schwanz uit het raam.
En ik ben de enige hier die voor een Schwanz van een dergelijk kaliber de benodigde papieren, vergunningen en stempels in de bonuskaart heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben anders de enige hier die voor een voertuig van dergelijk kaliber de benodigde papieren, pasjes en stempels in de bonuskaart heeft
Nu ik het zo teruglees is het wel een erg slechte grap van mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik ben de enige hier die voor een Schwanz van een dergelijk kaliber de benodigde papieren, vergunningen en stempels in de bonuskaart heeft
Heb je een Pregio met nieuwe neus wel eens gezien dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Marco001 het volgende:
ZON HI-
ace is wel de.meest lelijke bus ooit
Je hebt in ieder geval de juiste humor om überhaupt kans te maken op dergelijke stempels en papierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees is het wel een erg slechte grap van mij.
Waarom doet deze opmerking mij nu aan deze foto denken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de juiste humor om überhaupt kans te maken op dergelijke stempels en papieren
hehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom doet deze opmerking mij nu aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Nope, maar de jappen zijn sowieso niet goed int maken van mooie busjes...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je een Pregio met nieuwe neus wel eens gezien dan?
Ach, je moet wat te dromen hebben, voor later als je groot bent enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Purdey het volgende:
Alle auto's die ik mooi vind, kan ik me niet veroorloven.
Dat is altijd het verneukeratieve van smaak, dat ligt vaak boven je budget
Daarom, als je gelijk maar alles zou hebben wat je zou willen zou het leven ook wel erg saai worden denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Breuls het volgende:
Het is wel goed om ergens naartoe te werken, ja. Maar zo zal er altijd wel iets leukers zijn.
Ik zal je eerlijk zeggen, het is ook niet leuk als je altijd alles maar kan hebben, het is veel leuker om ernaar toe te werken. En ook een mooie auto went erg snel weer en voelt na een paar maanden helemaal niet meer zo bijzonder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Purdey het volgende:
Daar moet je iets aan doen danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef Purdey het volgende:
Dan moet je niet 'gewoon' een mooie auto, maar je droomauto kopen. Dat blijft bijzonderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 06:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, het is ook niet leuk als je altijd alles maar kan hebben, het is veel leuker om ernaar toe te werken. En ook een mooie auto went erg snel weer en voelt na een paar maanden helemaal niet meer zo bijzonder.
Dat zijn dan ook 'gewone' auto'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
Ben altijd een grote liefhebber van duitse auto's geweest, sinds ik de laatste jaren constant dure Audi, BMW en MB's heb gereden dan ga je dat relativeren, ik vind het nog steeds leuk maar het bijzondere is er we'll af.
Het gaat voor alles op, of het nu een Maserati, een jacht, een villa of wat dan ook is, eens mens went heel snel aan een standaard waar hij eerst tegen op keek. Tis mischien niet leuk om te horen, alleen de waarheid is soms ontnuchterend.quote:
Toch wel handig he, dat internet op je mobielquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef von_Preussen het volgende:
Ben altijd een grote liefhebber van duitse auto's geweest, sinds ik de laatste jaren constant dure Audi, BMW en MB's heb gereden dan ga je dat relativeren, ik vind het nog steeds leuk maar het bijzondere is er we'll af.
De waarheid is een bitch soms...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat voor alles op, of het nu een Maserati, een jacht, een villa of wat dan ook is, eens mens went heel snel aan een standaard waar hij eerst tegen op keek. Tis mischien niet leuk om te horen, alleen de waarheid is soms ontnuchterend.
Een villa? Een jacht? Ik had het over droomauto's. Dus ook niet 'een auto'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat voor alles op, of het nu een Maserati, een jacht, een villa of wat dan ook is, eens mens went heel snel aan een standaard waar hij eerst tegen op keek. Tis mischien niet leuk om te horen, alleen de waarheid is soms ontnuchterend.
Een auto waar ik al 15 jaar een poster boven m'n bed heb hangen is ondertussen een oud achterhaald roesthokquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Een villa? Een jacht? Ik had het over droomauto's. Dus ook niet 'een auto'.
Als jij na 15 jaar eindelijk die auto kunt kopen die als kleine jongen op een poster boven je bed hing dan verliest ie zijn aantrekkingskracht niet. Dat is een droomauto.
Jij noemt gewoon wat dure spullen op. Ja, die verliezen hun 'waarde'
Ben de hele dag onderweg, dus dan is het idd handig. Alleen heb ik mijn telefoon standaard op Engels staan, vandaar dat ie sommige woorden automatisch aanpast.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Toch wel handig he, dat internet op je mobiel![]()
We hebben wat! Volledige slotenset+contactslotquote:
Herkenbaar ja! Ik moest in het begin het woordenboek ook aardig wat aanlerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben de hele dag onderweg, dus dan is het idd handig. Alleen heb ik mijn telefoon standaard op Engels staan, vandaar dat ie sommige woorden automatisch aanpast.
Ik raak wel snel uitgekeken op dingen eigenlijk. Dus wrs als ik een enorm dure auto heb, vind ik hem sowieso misschien na een maand of 3 niet leuk meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 06:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, het is ook niet leuk als je altijd alles maar kan hebben, het is veel leuker om ernaar toe te werken. En ook een mooie auto went erg snel weer en voelt na een paar maanden helemaal niet meer zo bijzonder.
Vind je mannen na een maand of 3 ook niet leuk meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik raak wel snel uitgekeken op dingen eigenlijk. Dus wrs als ik een enorm dure auto heb, vind ik hem sowieso misschien na een maand of 3 niet leuk meer.
Als je alleen maar over dingen droomt voor later als je groot bent doe je iets verkeerd. Dromen voor de kortere termijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Ach, je moet wat te dromen hebben, voor later als je groot bent enzo
Oud of nieuw?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef Breuls het volgende:
Zo blijf ik dromen van een Chevrolet Camaro.
Waarom blijven dromen en er geen aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef Breuls het volgende:
Zo blijf ik dromen van een Chevrolet Camaro.
Waarom moet ie duur zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik raak wel snel uitgekeken op dingen eigenlijk. Dus wrs als ik een enorm dure auto heb, vind ik hem sowieso misschien na een maand of 3 niet leuk meer.
Nieuw. Een dealer waar ik een tijdje dagelijks langs kwam had er twee voor de deur staan, en die vond ik toch wel erg cool.quote:
Omdat-ie 23.000 dollar kost en niet in Nederland verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom blijven dromen en er geen aanschaffen?
Da's nog best te sparen toch? En importeren is niet zo moelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat-ie 23.000 dollar kost en niet in Nederland verkrijgbaar is.
Je kunt ook over 2 jaar een 2010 model importerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef Breuls het volgende:
Hij komt hier in 2012. Als ik 'm dan kan betalen kan ik het best eens overwegen.
Dat valt me nog meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Breuls het volgende:
Nee, volgens mij heb ik er wel eens naar gezocht, en moet je meer over de 30k gaan denken.
You got me herequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je mannen na een maand of 3 ook niet leuk meer?
Dit topic hou je dan nog lang vol!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
You got me here
Nu ik erover nadenk: Eigenlijk ook niet nee
Zo, inderdaad! In het rijlestopic ben ik anders ook driekwart jaar blijven hangen. Dat was eerst mijn happy place. Stiekem kijk ik naar andere auto's, niet dat ik persé een andere wil, of er geld voor heb, maar iets in mij wil iets anders.. *Fluit in de lucht*quote:
Rondkijken mag altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, inderdaad! In het rijlestopic ben ik anders ook driekwart jaar blijven hangen. Dat was eerst mijn happy place. Stiekem kijk ik naar andere auto's, niet dat ik persé een andere wil, of er geld voor heb, maar iets in mij wil iets anders.. *Fluit in de lucht*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
You got me here
Nu ik erover nadenk: Eigenlijk ook niet nee
2 klasgenoten lopen stage bij een bedrijf dat in Mustangs doetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef L0we het volgende:
Ooit ga ik nog eens een leuke mustang restaureren. Mag een roestbak zijn als ik hem koop, maar dan ga ik hem helemaal perfect maken!
Coolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
2 klasgenoten lopen stage bij een bedrijf dat in Mustangs doet
Iemand vond mij wel een goed persoon voor rij-instructeurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Cool
Ik zie het er ook ooit nog wel van komen dat ik een cariereswitch ga maken, naar het restaureren van auto's
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iemand vond mij wel een goed persoon voor rij-instructeur.. Omdat ik bij haar eerste rit goed aanwijzingen gaf en rustig bleef
Das wel de sleutel tot succes geloof ik, het rustig blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iemand vond mij wel een goed persoon voor rij-instructeur.. Omdat ik bij haar eerste rit goed aanwijzingen gaf en rustig bleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |