quote:
quote:
zit dit plaatje te spammenquote:
quote:
Topic zakt wel weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
Mensen die Neil Young niet waarderen
boehoe, eerst Clapton en nu weer ein andere, mensen moeten meer muziek gaan luisteren en niet fanatiek topics over hun helden openen.
Al gesloten door mijn collega.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kanker-hoeren ING
Kuttopic eerste klas
DM gestuurd met verzoek ermee te stoppen. Gaat hij er nog mee door dan hoor ik het graag.quote:
Ik vraag het even na.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/239236
Moet ik dan alles doen.
Kloon. Van gebande.
Als je alles dan ook nog goed deed. Nu is het half werk en blijkt het geen kloon van gebande te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/239236
Moet ik dan alles doen.
Kloon. Van gebande.
daar valt wel iets mee te doen, niet¿quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
de kanker voor jou en jouw moeder op plekken waar jullie er het meest door zullen lijden en dat ik haar bek tijdens haar ziektebed als urinoir gebruiken mag
De persoon waar hij op reageert was ook niet echt goed bezig.quote:
geldt ook voor hemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
De persoon waar hij op reageert was ook niet echt goed bezig.
Dicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef linpunt het volgende:
Opgegeten door een ezel.
Opgegeten door een paard
als ik het had geweten had ik het niet gevraagd he? Ik zie het probleem niet. Normale klacht, goed onderbouwd, topic is niet verbaggerd...quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
als ik het had geweten had ik het niet gevraagd he? Ik zie het probleem niet. Normale klacht, goed onderbouwd, topic is niet verbaggerd...
Het is van 2005.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
Eierscheten
Goede sluitpost, zo zouden er meer moeten zijn. Keep up the good work, jongens.
wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef Gary_Oak het volgende:
De Nintendo 3DS...
Mag ik weten waarom hij dicht is?
Als het om die laatste post van mij ging, had je me er best op op aan kunnen spreken. Of was de OP te kort?quote:
die laatste post hielp er niet aan mee neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als het om die laatste post van mij ging, had je me er best op op aan kunnen spreken. Of was de OP te kort?
Oké, dat neem ik maar van je aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die laatste post hielp er niet aan mee neeverder heeft het natuurlijk de discussiewaarde van een zak worteltjes
ik vind een vette audi ook te duur, tja.. thats life
Bij een FA of A.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:53 schreef Nikmans het volgende:
Waar kan ik het melden als ik via PM word lastiggevallen?
Je kan beter eens wat langer nadenken over het openen van een topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat mijn topic over japanners en die kerncentrale wel weer open mag. Het was helemaal niet grappig bedoeld. Want ze zijn die core nu inderdaad met zeewater aan het koelen. Dus zo grappig was mijn topic helemaal niet bedoeld.
Want dan worden ze beter denk je? Nee hoor, krijgen we alleen maar meer tsunami's van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan beter eens wat langer nadenken over het openen van een topic.
Ik denk het niet. Maar het scheelt wel in het aantal kuttopics dat gesloten moet worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want dan worden ze beter denk je? Nee hoor, krijgen we alleen maar meer tsunami's van.
Eens fatsoenlijk in een topic replyen en niet altijd op een kutmanier zoals jij doet zou ook al veel schelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar het scheelt wel in het aantal kuttopics dat gesloten moet worden.
Lijkt me pijnlijk bij het rukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |