quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het vooral om de context waarin het woord gebruikt wordt. In dit geval is dat geen probleem.
Tja. Mij ook maar blijkbaar is er behoefte aan. Negeer het topic dus maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die standaard Apple-bash topics komen nu toch wel mijn neus uit
Apple producten
Done.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
Kan deze opgeruimd worden?
Vrouwen in een heren-wc als het druk is
quote:
Beetje hatig, niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kanker nou eens op met je stomme topics, mongooltje.
Mwah, ik kan me er wel in vinden.quote:
lekker bezig, opaquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Inderdaad alleen nog maar youtube filmpjes. Dicht dus.
Heeft helemaal niets met crew-zijn te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
Niet-fokkers die de :') smiley niet kennen
crewbash/bagger/etc.
alsnog, ze moeten eens normaal doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met crew-zijn te maken.
Ach lazer toch een eind op met je onzin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef RichCalibier het volgende:
De dood leven, en ik had gestemd!
Waarom gesloten?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach lazer toch een eind op met je onzin.
[..]
[..]
Oké, jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inleveren in drievoud is voldoende.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké, jammer.
Nouja, het was een poging.
Rot gewoon op met je kankertopics manquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké, jammer.
Nouja, het was een poging.
Nee, jij bent lekker bezigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kankertopics man
Ik open geen topicsquote:
Tja je had wel een nettere OP kunnen maken, je klachten wat duidelijker kunnen formuleren. Dan had 'ie misschien opengebleven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:12 schreef Apekoek het volgende:
Wat is de reden dat deze dicht is? 2e hands iPads voor de nieuwprijs!
In klaagbaak mag je toch een klacht doen? Ik zie hier niets wat tegen de regels is. Dus graag zou ik dat topic weer open zien. Dat biogarde het niet de moeite waard vind is persoonlijk, maar ga dat niet naar anderen projecteren aub. En laten we wel wezen 95 % van de klachten in klaagbaak gaan sowieso nergens over, waarom kunnen die topics wel open blijven. Erg subjectief.
Ik noem maar even een voorbeeld: Carnaval :')quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja je had wel een nettere OP kunnen maken, je klachten wat duidelijker kunnen formuleren. Dan had 'ie misschien opengebleven.
En zo te zien heb je al in V&A zitten kutten?
Nee, maar dat topic krijgt dan ook een slotje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik noem maar even een voorbeeld: Carnaval :')
En dat vind je wel een goede OP? En dat vind je wel een duidelijke klacht? Kom op man.
Nou als je dan toch bezig bent kun je deze ook gelijk sluiten Oh oh Tirol Dat is nou ook niet echt een complete OP te noemen. In andere woorden ik mag hier gewoon niet zeiken omtrent mijn onderwerp, want er staan genoeg andere bagger topics in klaagbaak die klaarblijkelijk wel mogen. Subjectief dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar dat topic krijgt dan ook een slotje.
Nee, maar de mods kunnen natuurlijk niet 24/7 bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou als je dan toch bezig bent kun je deze ook gelijk sluiten Oh oh Tirol Dat is nou ook niet echt een complete OP te noemen. In andere woorden ik mag hier gewoon niet zeiken omtrent mijn onderwerp, want er staan genoeg andere bagger topics in klaagbaak die klaarblijkelijk wel mogen. Subjectief dus.
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar de mods kunnen natuurlijk niet 24/7 bezig zijn.
Overdag zijn mensen aan het werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.Hoezo niet 24/7 bezig?
Godskolere wat een piepmuis ben jij. Janken lijkt je levensdoel te zijn nietwaar? Daarnaast zal het wel een opsomming van factoren geweest zijn. Als jij je als een kleuter wenst te gedragen op dit forum kan je niet verwachten dat je ineens serieus genomen wordt. Biogarde is een FA en leest dit Feedback topic dus niet zo vaak mee stuur hem dus een PM als je nog verder wenst door te janken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou die Biogarde was er anders als de kippen bij! Het was 00:55 toen ik het opende en nog geen 50 seconde later was deze dicht.Hoezo niet 24/7 bezig?
Ben ik nu niet meer goed dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef maagzuur het volgende:
Adelente pest mij door op al mijn topics een slotje te gooien
Terwijl ie gewoon goed was
Waarom veel woorden vuil maken denk ik dan.quote:
Dat heb jij immers ook niet gedaan in je topic.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef Emery het volgende:
Waarom veel woorden vuil maken denk ik dan.
Dat bedoel ik Sherlock.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat heb jij immers ook niet gedaan in je topic.
Ik zeg dat mijn klacht niet veel woorden nodig heeft dus dat ik het onbegrijpelijk vind dat er een slotje op mijn topic komt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat kom je hier naar de bekende weg vragen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |